Cossy, vince doet stapjes los Jannes, respect loos hoor Parr lieve foto Eva, lieve foto, lijkt net dat aimar een dik koppie heeft zo vergeleken met zijn lichaampje. (niet beledigent bedoeld he ) Lijstje met kindjes die al los lopen door de kamer heen en weer: -Kyani
Hoi allemaal! Wat een leuke foto's heb ik weer voorbij zien komen Loslopende kindjes: ik weet dat Jenna van Sonja echt goed los loopt. Yarah nog niet hoor... heeeeeel soms doet ze een paar stapjes los, als ik haar 'lok', maar meestal gaat ze gauw door haar knietjes. En na 1x wil ze ook nooit meer haha, dan weigert ze weer te gaan staan En hoe gaat het met de zwangere dames? Krijgen we nog buikfoto's te zien??
Nou... vooruit, omdat je zo ontzettend loopt aan te dringen. Ik hou er helemaaal niet van om mijn buik te laten zien Bekijk bijlage 22137 En okee... ik zuchtte net uit toen de foto genomen werd maar in de avond heb ik echt al een leuk bol buikie. Ik wil ook graag eens foto's van andere buiken zien hoor! Kom op Jannes, Jale, Kaatje!
Hoi hoi, Wij hebben een gezellige dag gehad! Wandelen was erg gezellig. En ook het gourmetten is goed bevallen! Nu lekker saampjes op de bank. Morgen hebben we ook niets gepland staan, heerlijk! @Ingeltje, mooi buikje! @Parr, lieve foto's van Kate. haha een druk middagje gehad dus! @Hummelke, oh spruw is niet fijn....Femke heeft na de vakantie ook een aften gehad, dus het kan wel bij kleintjes. @Jannes, jeetje wat een verhaal zeg van je schoonvader, grrr kan me voorstellen dat je daar kwaad om bent. @Kaatje, fijne avond! Wauw Vince en Julian lopen los, super! @Tweety, gelukkig lijkt het mee te vallen met Robin. @Missy, tuurlijk hoef je je hier niet te verdedigen als jij hier iets neerschrijft, doe ik ook niet hoor. We doen het allemaal op onze eigen manier en gaan er vanuit dat die goed is toch? @Eva, wat een schattige foto weer van Aimar! Fijne avond allemaal!
Idd, al een mooie buik Inge! Gaat snel hoor. Ben benieuwd naar die van jou Kaatje T'is rustig hier trouwens.. ben ik er es een keer haha. Ik heb zelf weinig te melden eigenlijk. Yarah is weer helemaal opgeknapt en weer net zo vrolijk als anders. Ze zegt haar eigen naam sinds deze week, jaja zegt ze dan Tegen papa zegt ze ook mama. Deed haar zus ook altijd... Oh las ook nog de namendiscussie haha. Hier ook wat 'aparte' namen. Nou ja Yarah kan je ook gewoon als Jara schrijven, maar dat vond ik dan weer niet leuk staan. En Cyenna kan je ook als Siënna (spreek je dus ook uit als Siejenna, net als Siënna Miller)schrijven, maar m'n man vond het met Cy leuker. Maar deze naam hoor je dus niet zoveel en vaak zeggen ze nu tegen haar Chayenne of Chayenna . Nou ik ga weer ff verder neuzen hier..
Mmm...neem net de laatste hap van een overheerlijk (of is het ovenheerlijk???) plakje zelfgemaakte cake... @ Queen: haha een dik koppie? Hij heeft idd wel lekkere bolle wangetjes en een rond koppie (net als zijn mama). En door die krullen lijkt zijn hoofdje nog wat groter/ronder. Kindjes die al lopen lijstje....ik denk dat ik Aimar er pas volgend jaar bij mag schrijven
Oja Aimar begrijpt nu ook steeds meer Spaanse woordjes, zo begrijpt hij sinds gisteren het spaanse woord voor in je handen klappen. Ik vind dat echt zo leuk om te zien! En papa is dan ook beretrots, nog leuker om te zien!
Emma in elk geval nog niet. Ze trok zich al vroeg overal aan op en speelde dan ook staand, maar nu ze dat kan vindt ze het verder wel best geloof ik. Al stond ze gisteren wel ineens helemaal los, dus wie weet...
@ Parr en Eva: wat een leuke foto's weer!! Teun heeft de romper met de autotjes van de HEMA Loslopen: Teun loopt nu af en toe wat stapjes los. Voornamelijk als hij er niet over nadenkt. Vandaag schrok ergens van hij en moest hij huilen. Van schrik liep hij zo met zijn armen wijd naar zijn papa toe. Ik denk 6 stapjes los. Zo lief. Ingeltje: wow ook al zo'n mooie buik! Vandaag het huisje schoon gemaakt en heel veel was gedaan. Maar de badkamer en de wc's moet ik morgen nog doen Gaat allemaal niet meer zo snel met een kleintje om je heen. Dan wil ik morgen ook aan de tuin beginnen als het weer mee zit ... Eigenlijk best saai dus... Verder lekker met Teun gespeeld, hem in bad gedaan en hem een massage gegeven (gaat hij altijd goed van slapen geleerd op babymassage). En nu ligt meneer idd lekker te maffen in zijn nieuwe dikke winter slaapzak en nu ZONDER deken dat durf ik voorlopig toch niet meer... Zo schattig... mijn ouders zijn zo gek op Teun. Gisteravond was hij bij ze en dan belt me moeder vandaag nog op met allemaal verhalen over hem...is wel heel leuk om te zien hoe dol mijn ouders op hem zijn Hoe reageren jullie kindjes eigenlijk op "NEE"? Teun begrijpt het volgens mij wel maar test het nu erg uit. Dan gaat hij toch telkens weer proberen het wel te doen (wat dus NEE is en niet mag) maar hij houdt mij dan wel in de gaten hoe ik reageer
Miranda, fijn dat Yarah weer helemaal is opgeknapt. Schattig dat ze haar eigen naam zegt Het is trouwens wel weer eens tijd voor je om een nieuwe banner te nemen Nee Levi ging eerst bij Nee uit testen. Nu gaat hij heel dramatisch gillen en met zijn voetjes stampen. Zie dan je lach maar eens in te houden haha