Meeting was weer super! Was zoals gewoonlijk weer een van de laatste die vertrok met zoals gewoonlijk parr en cossy (en miracle) De kids lagen uitgeteld in de auto te slapen. Raven was net in bed nogsteeds over de speeltuin aan het vertellen. Lola leuk jouw nieuwe kapsel, heel anders. Moest eerst goed kijken en toen zag ik pas dat jij het was Tweety heerlijke taart en vooral de vulling. Heb nog een stukje meegenomen voor Ivo. Parr leuk idee van die opdruk voor op de taart! Heb je foto's ontvangen, thxx voor de superfast delivery! Wat is scheetje is Kate. En zo makkelijk. Ze vond het allemaal best dat ik haar uit de wagen haalde en bij de rest neerzette. Missy leuk om A eens te hebben gezien. Leuke vent, nou snap ik wel waar Mike die looks van heeft Enne, je zag er prima uit. Had het helemaal niet door dat jij je reserve outfit aan had Yule Matice wilt ook altijd overal bij zijn, ook tijdens koken. Ik zet de kinderstoel erbij zodat hij kan zien wat ik doe. Raven staat meestal op een stoel naast mij te "helpen". Tis niet handig koken zo maar stuk handiger dan 1-2 kinderen aan je been hebben hangen. Verder werkt nickjr soms als nanny tijdens het koken. Matice gaat soms nog in de korte draagdoek, maar alleen als hij supervervelend is en ik daardoor niet aan koken toe kom. M'n rug kan hij dan op ha ha ha Azeb leuk jou en Isis te hebben ontmoet. Hoop dat de lange terugreis goed is verlopen. Steen Die Femke, wat een lieffie. Alles delen en lekker dansen aan tafel. Die zip is makkelijk te openen. Dubbel aanklikken, op openen klikken. ff wachten. Shift indrukken en de eerste en laatste foto aan klikken. In een apart venster de map openen waar je de foto's naar toe wilt verhuizen. Met de muis op de bovenste foto gaan staan en verslepen naar de map waar je ze wilt hebben. Voila. IrisB Lang geleden dat ik je weer eens had gezien. Wat is Ewout flink gegroeid in die tijd. Wendy, Samantha en Bernie...heb nog een kleine verrassing voor jullie die ik voor deze meeting had gemaakt. Komt per post naar jullie toe Ga nog even de foto's van Steen bekijken en dan naar bed. Door de wintertijd zijn de kids vroeg wakker (ik dus ook :x)
Ik heb mijn stof voor de MeiTei uitgezocht 8) hopelijk is het goede stof! Voor de banden heb ik kleur zwart uitgezocht en dan deze stoffen: 1 kant dit:
truste Queen!! @jekkia ik vond dat ook van Matice hoor! dat ik heb wist te troosten toen jij met de auto bezig was!
Had het er met Helen op de parkeerplaats over... Zin om iets met Sinterklaas voor de kids te doen? Weer een meeting of de cadeautjes rondversturen per post met aankomst op 5 dec? Lootjes trekken via lootjestrekken.nl? Tis dat ze nog te klein zijn, anders had ik jullie allemaal uitgenodigd voor het Kasteel van Sinterklaas hier in Helmond.
ben kapot pffff. vandaag 6 uur onderweg geweest robin heeft op de terug weg nog ff een half uurtje liggen maffen maar verder was ie wakker. was het vlakbij rotterdam zat en werdt boos. in de trein naar dordt ook weer gelukkig hadden we de intercity dus binnen 10 min in dordt en thuis lekker naar bed. ben zelf helemaal gaar en gesloopt ga ook zo lekker mijn bedje opzoeken. ik vond het iig heel leuk vandaag.
@jekkia leuk idee vorig jaar hadden we er een meeting van toch? toen zijn robin en ik niet geweest ivm het zh een jaar geleden kwam ie bijna thuis
Toch even zeggen dat ik een supergezellig forumweekend gehad heb. Gisteren heel erg leuk bezoek van freesia, man van freesia en Jill. Vond het heel erg gezellig En vandaag super meeting gehad. Toch weer een paar nieuwe gezichten gezien. E wout heeft heel veel lol gehad, de taart was heerlijk (bedankt tweety en parr voor de versieringscrea). De reis viel me ook reuze mee, behalve dan de treintaxi in Apeldoorn :x Maar gelukkig hebben we daar een goeie oplossing voor gevonden (dankjewel parr en ingeltje voor de lift, en jekkia voor het ter beschikking stellen van een auto ) En superleuke foto's
Ja ik vind sint ook weer leuk! Meeting of per post is ook fijn! Weet niet of ik het red met een meeting maar ben iig wel voor voor lootjes trekken! @yule haha dan mag jij hem ff lenen als wij bij elkaar zijn
Wat heerlijk om al die enthousiaste verhalen te lezen! En Jekkia: wat lief dat er een verrassing onderweg is. Jullie zijn echt allemaal zo lief!
Whaaaaa ik ben nog helemaal vol van vandaag! Moet zeggen dat ik deze meeting de meest geslaagde baby meeting vond! Ben denk ik happy genoeg om weer een maand vooruit te kunnen
Lijkt mij ook wel leuk om iets met/voor sinterklaas te doen. Ik durf alleen nie te zeggen of ik een meeting redt..... Komen weer 2 drukke maanden aan ( dec/januari ) Lootjes trekken lijkt me zeker leuk !! oohja Jekkia nog bedankt voor het verassingkje !!