Goedemorgen, Nou ik denk dat het eten bij Sara gisteren niet goed gevallen is, want het is bij die 2x spugen gebleven. Voor ons was het ook een vuurdoop, wel meteen een goeie. S en ik zaten beide echt onder de spaghetti. Blegh. Maar vanochtend was ze weer helemaal het dametje. Zijn bij CB geweest. Qua lengte exact op de groene lijn (78cm), maar qua gewicht is het maar een lichtgewicht (9280gr). Maar ja, papa en mama zijn allebei ook maar smal. Verder was CB erg tevreden over haar. Goed stappen aan de handjes, uitstekende motoriek en heerlijk babbelen. CB arts ontdekte ook dat haar vier kiezen door waren. Dat was voor ons compleet nieuw...haha... Weer niets van gemerkt, maar ik ben dan ook niet zo'n mondenkijker/voeler. Ze komen als ze komen. We zouden vanmiddag gaan zwemmen, maar we gaan dit weekend wel. Zo'n hele sloot water lijkt ons nog niet verstandig voor het maagje. Fijne maandag!!
Goed dat je even meedenkt! Ik heb mijn IPhone meteen even laten weken in het chloorbadje. Hij ligt er nu 10 minuten in, zou dat genoeg zijn denk je? Fijn dat je je weer beter voelt!
@Jannes, mooi dat Sara niet meer heeft gespuugd! Goedgekeurd bij CB! Hoe voelt t CB dan dat ze kiezen heeft? Bij ons word er nooit in de mond of iets gekeken.. Heb net de stap gezet om toch die oude vriendin een mail te sturen over mijn gevoelens en veranderde kijk op dingen. Nu afwachten wat zij ermee doet, als zij hem wist is t ook prima en heb ik mijn gevoelens op papier gezet. En misschien reageert zij er wel op en kan er nog iets van komen of praten we het uit en gaan dan uit elkaar, ook prima.
Pupke hmm ja zou voldoende moeten zijn om alle bacillen te doden Jannes gelukkig dat het bij het spugen van gisteravond gebleven is. Mooie uitslag bij het CB! Heeft ze ook de prikjes gehad? Missy ik ben benieuwd hoe jouw vriendin erop reageert. Goed gedaan! Oh ja ik vergat trouwens te vertellen dat ook hier het flessen tijdperk verleden tijd is Gisteren het toch maar aangedurft om ipv de fles een beetje thee uit de beker te geven en meneertje vond het goed! En ook qua honger niet gemist want hij werd normale tijd vanochtend wakker. Dus vanaf nu krijgt hij 's avonds gewoon een beetje thee en that's it.
@Wupje, wat goed van Kyano! Hier krijgt Mike nog wel een avondfles, maar die gaan we na CB-bezoek van volgende maand ook afbouwen. Nu vind ik t nog niet zo erg, maar op een gegeven moment wil ik die ook eraf hebben. Ga zo even de HA bellen voor de uitslag, ze zijn terug van vakantie. En ook meteen ZKH voor afspraak te maken nacontrole voor Mike zijn operatie.
@Wupje: ja helemaal vergeten. Ze heeft ook 2 prikken gehad. Het was even huilen, maar meer van de schrik. Nou kan ze van de een vandaag verhoging krijgen (ga ik niet vanuit, nog nooit gehad na een prik) en van de ander kan ze over 5 tot 7 dagen koorts en rode vlekken krijgen. @Missy: arts heeft, na handen wassen, gewoon in haar mondje gekeken en overal gevoeld. En toen hoorde wij haar tellen: 1,2,3, o allevier de kiezen zijn door. En toen hebben wij natuurlijk ook even gekeken en je ziet ze idd heel goed. Volgens haar zaten hoektanden ook flink te duwen.
@Wupje: wat fijn dat de fles er zonder trubbles vanaf is. Wij hebben het over CB ook even over pap gehad. Vroeg me af of ik dat bord pap in de ochtend niet moet vervangen door brood, maar aangezien Sara maar zo fijn is, mocht het. Anders zou ze adviseren om het te laten, ivm dikmakerij.
Pupke hoe voel jij je trouwens?? Jannes grappig dat jullie het niet gemerkt hebben dat de 4 kiezen er al allemaal zijn Hier kwijlt Kyano als een jong hondje en af en toe heeft hij er 's avonds even last van en moet hij huilen. 1 kies is nu helemaal door en de tweede komt bijna door. Is een bordje pap ook dikmakerij dan? Kyano heeft het nooit gehad omdat hij het niet lustte maar ik dacht dat kleine dreumesjes dit nog een hele tijd kregen. Missy hè hè eindelijk de uitslag Zo ik ga mijn mupke uit bed vissen. Die ligt al vanaf net iets na half 10 te slapen.
Heb ook gestemd! @Jannes, ooww ok ja doet ons CB eigenlijk nooit. En nooit naar gevraagd ook eigenlijk haha.. Pap dikmakend, hm.. ik begreep juist dat t goed is om pap te geven als ontbijt. Goed/stevig begin van de dag voor energie.
@Wupje, nou helaas.. HA is weer niet bereikbaar. Heb wel 11 december nacontrole afspraak voor Mike bij de KNO. Dus deel 1 is al gelukt van mijn doel vandaag haha..
Onze CB arts gaf aan dat pap toch meer een dikmaker is dan bijvoorbeeld brood. Zij zou het niet adviseren bij kindjes die al wat zwaarder zijn. Maar Sara is maar zo'n schriele, die mag nog wel ff aan de pap. En dan mag ze het wel hebben tot ze in peuter is. Maar ik kijk wel. Brood is wat makkelijker over een tijd, kan ze zelf eten zonder helemaal onder te zitten. Wel zo handig als ze naar het KDV moet en ik de baby ook nog eten moet geven.
@Wupje: ik voel me weer bijna helemaal goed. Mijn eetlust is nog niet optimaal maar verder gaat het prima. Pap: Quinten krijgt elke ochtend pap maar volgens mij vult dit inderdaad flink want meer dan 150 cc gaat er meestal niet in.
Jannes, zo 4 kiezen al en neits van gemerkt lekker! Mooi gegroeid dus. Missy, goed gedan van brief nu wachtne op reactie.
@Missy: goed hoor, dat je die brief hebt durven schrijven! Ik ben benieuwd hoe ze gaat reageren. En ik weet niet of ik het al eerder heb geschreven, maar wat heeft Mike toch prachtige lange wimpers!
Pap een dikmaker, wat zit er dan aan voedingswaarde meer in pap dan in een boterham met beleg? Jill vindt pap om van te walgen zo vies trouwens, dus zij krijgt gewoon een boterham. Jannes, fijn dat Sara weer goedgekeurd is. Miracle, heb gestemd. Missy, ben benieuwd naar de reactie van die vriendin. Zit te dubben of ik toch de box maar niet weg zal halen hier. Ze zit er echt nooit in. Niet omdat ze het vervelend vindt, maar omdat het niet nodig is eigenlijk. Vraag me af of ik hem ga missen als ze echt gaat lopen. Als veilige haven zeg maar. Hoe doen jullie dat?
freesia, als ik kyani kwijt moet omda tik moet koken of ff wat anders meot doen. Gaat ze in de buggy, die staat hier boven. Ze vindhelemaal geen probleem als ze maar wel even wat in de rhandjes hebt.