September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    verjaardagen en snoepen, hier krijgt ze allen van mij dingetjes aan geboden of van mijn tante, maar verder neimand wil ik gewoon niet. En taart is hier ook 4 á 5 hapjes en vind ik het ok wel prima meer als geneog.

2. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Nog een paar foto's van de meeting, ik had er niet zoveel (batterij was op en verder was ik te druk met spelen :D)

Hier wat mama's in de ballenbak:

3. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Wat doen jullie daar?

4. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    3 coole kids 8)

5. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Julian poseert:

6. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ook Rayyan vermaakte zich prima:

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    leuke foto's!

Julian, lijkt ouder op die foto dan dat hij is.
    Wel knap koppie!

8. MamaSonja

MamaSonja Bekend lid

2 aug 2009
    762
    0
    0
    Hoihoi..

Heel wat afgekletst het weekend zo te zien dus ik ga ff een poging doen tot bijlezen:D

Ben ook benieuwd hoe het met alle zieke kindjes en mama's gaat en natuurlijk hoe de meeting was dus ik duik ff in jullie verhalen van het weekend8)

Laterssss:p

9. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Zo er is flink gekletst. Heb niet alles gelezen. Wel even snel. Zag een heleboel leuke foto's voorbij komen van de meeting gisteren. Klinkt geslaagd, jammer dat ik niet kon. Maar volgende keer beter.

Hier drukke dagen gehad. Gisteren volle dag, maar wel leuke dingen. Vandaag weer hele dag gewerkt. Nu even rust. Ilse lijkt alweer in het nieuwe ritme te zitten.

Dit weekend heeft ze geleerd dat ze ja kan knikken, erg schattig.

Verder niks bijzonders hier.

Voor alle zieken beterschap.

Ga nu nog even verder teruglezen...

10. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    kan me voorstellen, alvast succes voor woensdag!

11. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Helemaal mee eens! Zo doen wij dat ook, anders leert ze dat ze als ze gaat huilen alsnog haar zin krijgt, dat kan niet de bedoeling zijn!

12. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Over koekjes en snoep. Ik moet zeggen dat Ilse dat bijna nooit eet. Af en toe in het weekend krijgt ze zo'n nijntje dreumesbiscuit (1 in het pakje zitten er 2). Verder eigenlijk geen koekjes en andere zoete of zoute dingen. Kan ze nog lang genoeg eten.

Soms krijgt ze wat anders, dus een rijstewafel of soepstengel en dat vindt ze prima. Houden zo, denk ik dan.

En ja dat andere mensen andere ideeen hebben is soms lastig. Maar ik ga me daar niet voor verantwoorden.

Dit weekend bij de fotograaf vroeg die vrouw of ilse limonade mocht en een speculaasje. Ik zei nee, zij vond het helemaal zielig...Nou ilse had nergens last van hoor, dus zielig is het echt niet. Dat is meer ons idee, dan dat die kleintjes dat ook voelen...

Maargoed, ieder zijn keuzes.

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @queen balen dat je soll niet door ging.

@pisum leuke foto's

vanmiddag weer op co geweest in het sophia we hoeven nu pas in maart terug naar de chirurg. :) hierliggen beiden kids al ruim een half uur op bed rene was niet te genieten meer (heb hem ook niet meer gehoord) en robin was ook op.

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    :x:x:x grrrr iemand heeft mijn carstaart foto gepikt van me hyves.:x:x:x

15. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hoi hoi,

Zo, weer een bezig dagje op het werk gehad. Femke en papa hebben zich wel goed vermaakt. Femke is echt zó verkouden, echt het snot loopt er continu uit, en van die soepoogjes, arm schaap.
    Ze ligt er al weer vanaf 19 uur in, ik heb een ui bij haar bed gezet, hopelijk blijft de boel dan een beetje open, zodat ze lekker kan slapen.
    Morgen moet ze de hele dag naar de oppas...da's altijd minder...

Andere zieke kindjes en mama's beterschap!

@Jannes, fijn dat Sara weer goed gekeurd is!

@Miracle, ik heb gestemd!

@Missy, proficiat met de kleine van je vriendin!

@tweety, super dat Robin weer goed gekeurd is in het zkh!

@Queen, spannend woensdag! Succes alvast!

Verder een dikke knuff voor jullie allemaal, wij gaan lekker bankhangen!

xxx

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Alles bijgelezen...ga ff niet reageren...misschien later vanavond...

Wil wel even mijn EGO kwijt.

Vanmorgen was Aimar dus supervrolijk dus naar KDV gebracht en ook daar ging het goed. Mijn moeder heeft hem opgehaald, vond hem wat moe maar verder ging het goed. Vanavond wilde hij niet eten (net als de 2 dagen hiervoor) maar hij wilde wel wat yoghurt. Ineens moest hij enorm spugen. Echt alles van de hele dag kwam eruit. :( Zo sneu....daarna heeft mijn moeder hem 2 droge crackertjes gegeven en is hij gaan slapen. Pffff ik dacht dat we het hadden gehad maar niet dus..... Dit is al de 3e dag dat hij spuugt.... :(

Ik ga even douchen en dan ben ik nog wel online.....

Oja...Aimar zegt sorry.....voor iedereen die hij digitaal besmet heeft met de buikgriep.

;)

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Wupje: als Sara in de middag slaapt, maak ik haar om 17 uur wakker. 19.30 uur is nou eenmaal bedtijd. Ook voor de regelmaat. Sara heeft dat klokje rond 's nachts echt nodig. En ik vind haar gewoon te klein om pas na achten naar bed te gaan.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pisum, leuke foto's !
    Heb je mijn aanbod van die kachel nog gelezen?

Tweety, ow dat is minder. Misschien voortaan toch maar een watermerk erin zetten

Eva, ahh arme Aimar

19. MamaSonja

MamaSonja Bekend lid

2 aug 2009
    762
    0
    0
    @Ingeltje wat lief van Gijs dat je een zilveren ketting hebt gehad voor je verjaardag:)

@Parr weer super je avatar en banner;)

@Anno lieve foto van Julia;)

@Kaatje nog gefeli met jullie 11 jaar samen zijn;)
    Jenna ging ook voor het eerst logeren zaterdag:D

@Pisum wat super dat Rayyan los staat:)
    Die kuiltjes in zn wangetjes zo cute hihi

Meeting:
    Klinkt echt super gezellig en wat een leuke foto's..vind het wel jammer dat ik er niet bij kon zijn maar hoop ook echt dat het de volgende meeting wel lukt:)
    Tweety je taart ziet er weer super leuk uit;)

zieke mama's en kindjes:
    Gelukkig zijn er weer een paar opgeknapt..
    Helaas ook weer een paar zieke erbij:(Beterschap en dikke knuff vanuit hier..

@Jannes wat fijn dat Sara weer goedgekeurd is bij het CB;)

@Missy gefeli met je vriendinnetje die bevallen is! Binnenkort dus weer baby knuffelen hihi..

@Tweety wat fijn dat jullie pas in maart weer terug hoeven;)
    En dat meen je niet dat iemand je carstaartfoto van hyves heeft geplukt:$

Zo ben weer beetje bij..sorry heb niet op alles en iedereen gereageerd dus sorry als ik iemand vergeten ben;)

20. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @ eva: dat klinkt toch meer als een buikgriepje als hij maar zo blijft spugen...
    @ queen: vervelend zeg dat je sollicitatie niet doorging. Ieder geval succes voor woensdag!

Hier weer lekker gewerkt. Teun was thuis bij papa. Het gaat weer goed met Teun. Hij slaapt nog wat meer en is wat sneller huilerig van de moeiheid maar verder is hij wel weer de oude. Morgen maar weer het KDV proberen.

Deel Deze Pagina