Ja zoals rollen en gek doen.. moest wel ff zoeken wie Pisum alweer was maar na een tijdje zag ik een uber lange kind
Kom even welterusten zeggen! Pff ik heb de hele avond op de bank liggen te maffen :x en nu dus weer verder in bed Tweety fijn dat alles goed was met Robin! Grr dat is minder dat ze jouw taarten pikken :x! Hoe ben je erachter gekomen? Eva knuffel voor arme Aimar MamaSonja heerlijk even een weekendje weg! Ingeltje oef niet fijn zon nacht Yule Kyano eet altijd met ons samen en eet ook met de pot mee dus ik herken dat probleem niet. Tot morgen!
Heyhey hier brak door werken na druk weekend. Ik lees alles bij maar beloof niet op alles te reageren srry, knuffs @miracle gestemd! @firsttime lekker gefeest en nog uit kunnen slapen 8) @jannes wou kiezen en niks van gemerkt! Duim ik straks ook op hihi en groot gelijk hoor! Wij laten Kate ook jengelen en boos doen als zij iets neit mag, jammer dan, ook al doet/kijkt zij zielig is ff doorbijten! @missy feli met vriendin! aparte naam! @queen argh langer wachten op solli.. tja is niet anders maar wel balen omdat jij er naar uitkeek! @pisum hihi assertief tegen spappie @mamasonja lekkere weekend dus 8) snoepjes, koekjes absoluut geen snoepjes, koekjes heb ik in huis maar dan nijntje koekjes voor peuters. En mijn Mum neemt af en toe een doos uit engeland mee. met druivensuikers etc. Weet ook dat ik van die zoete spul niet wil. Kate krijgt dan met de middag sap met koekje en ik thee met koekje Zo leert zij dat dat een koekje moment is Laatst bij mijn nichtjes dat er eentje honger had. En ik zei wat wil je dan hebben (was 16/16.30 ong.) en zij zegt een snoepje. Ik zei nee het wordt geen snoepje maar een koekje. Dus alle 3 kids een tarwe koekje. Wouden ze nog iets. Ik zei het is bijna avond eten tijd. En een snoepje willen is geen honger hé maar trek in wat lekkers even volhouden mama en papa komen zo thuis. Prima opgelost zo dacht ik groente er is tot nu toe niks wat kate niet eet. gisteren plukte zij de sperziebonen van bord en liet veel aardappelen zitten haha liever groeten dan aardappelen dan maar maar wel verder met de vork gedaan. Soms doen wij rapley, als het te doen is met het eten, anders gewoon met vork. maar zij eet koolsoorten, knoflook, prei etc etc alleen geen kruiden of zo nog gedaan. fruit appel en peren etc moet ik nog pureren grof. maar banaan, kiwi, druiven, manderijen (halveerd) etc gaan heel
Meiden ik kruip in bed... Jaimy is slaapt weer , ben benieuwd hoe ze het vanacht doet.. Weltrusten !!
Goedemorgen....weer eens raar gedroomd. Ik was er zelf bij maar in de vorm van iemand anders En er was een vriend dood gegaan (zou niet weten wie het was) en wij moesten zijn kist dragen....en ineens moest ik examen doen en werd ik de zaal uitgestuurd omdat ik mijn horloge om had en dat scheen niet te mogen.... Jullie snappen het al......raar en zwaar vermoeiend Hmmmm....mijn hyves doet het niet. Jullie ook problemen? Druiven eet Aimar trouwens ook gewoon heel (wel pitloos). Met druiven, mandarijn, koekje of soepstengel propt Aimar niet, maar met brood en banaan heeft hij er af en toe wel een handje van Ik ga over 10 min de deur uit om te gaan werken tot 17:30. Dan rij ik (in de file....) naar mijn ouders toe om daar te eten en dan neem ik Aimarcito weer lekker mee naar huis. Ik ben benieuwd hoe het vandaag met hem zal gaan. @ Alle zieke papa's', mama's en kindjes: BETERSCHAP en een dikke knuffel!
Goedemorgen mama's, @Eva: Hyves doet het bij mij ook niet. Ik hoop dat het goed gaat met Aimar vandaag. @ale zieke kindjes en mama's: heel veel beterschap! Ik ga zo met 2 collega's naar een congres in Zeist, ik heb er zin in! Op de terugweg ergens een hapje eten en dan hoop ik dat ik Quinten nog even zie als ik thuiskom. Wellicht kom ik onderweg nog even online. Mocht dit niet lukken dan wens ik jullie een hele fijne dag en avond toe. Toedels!
goedemorgen, @wupje ik zag heb op de hyves van diegene staan. het was niet verkeerd bedoeld maar vraag het eerst ff vind ik dan. hier weer redelijk geslapen ben wel stront verkouden bleghhh.
Goedemorgen! Zwaai zwaai! Een fijne dag allemaal! Wij hebben een lange werkdag voor de boeg...Femke heeft vannacht gelukkig een stuk beter geslapen. Hopelijk is ze een beetje in haar hum bij de oppas.. Hyves doet het hier ook niet! Tot vanavond
Hier ben ik zelf ook niet echt lekker, weer pijn in mijn keel en mijn rug word ook niet beter. Dus zo toch maar even de HA bellen.. Mike heeft nog nergens last van gelukkig, is alleen héél erg mama aan 't uittesten. Mijn laptop viel daardoor net al op de grond.
Fruit: hier ook in stukken, gepureerd wil ze echt niet meer. Veel lekkerder om zelf af te happen. Appel vindt ze nog niks. Banaan, kiwi, peer, mandarijn, ananas vindt ze heerlijk! Ik ga vanavond dan ilse maar eens laten proeven van de preitaart... ben benieuwd wat ze ervan vindt... Nu aan het werk. Ik neem vanmiddag lekker verlof, maar heb nu nog een hoop te doen!
Sjips! Heb ik net een hele lap tekst getypt, blijf ik met mijn vinger iets te lang boven het touch path hangen (dat ding is echt erg gevoelig) waardoor ik een link open en mijn hele tekst kwijt ben... :x:x:x Opnieuw dan maar... Ik vond het zondag ook erg gezellig en wil speciaal even Jekkia (voor het lieve kadootje), Parr (voor de crea en het regelwerk) en Tweety (voor de lekkere taart) bedanken! Het viel me die middag inderdaad ook op dat Emma erg lang is. Ze draagt nu maat 80 in haar broekjes en 86 in de shirtjes. De winterjas die Jasmijn droeg toen ze een jaar oud was, is haar nu al te klein en de winterjas die Jasmijn vorig jaar droeg (ze was toen 2) past Emma nu al ! Ik heb Jasmijn overigens maar niet verteld waar Emma en ik zijn geweest die middag, want mijn oudste is stapeldol op binnenspeeltuinen. Ze zijn ook echt ideaal: de kids hebben plezier, niemand kijkt op van een beetje kabaal en niemand kijkt je lelijk aan als er eentje knoeit met zijn eten of zo. Dus ondanks de drukte in zo'n hal is het eigenlijk heel ontspannen... Ik ben trouwens ook voor het snel plannen van een nieuwe meeting en ook voor het trekken van lootjes... Ik heb bijgelezen tot pagina 7421, genoeg om de foto's te zien, de reacties te lezen van de andere meeters en de complimentjes over mijn nieuwe look . @Jannes: Kreeg dus net mee dat Sara flink heeft gespuugd. Ik hoop dat ze inmiddels weer helemaal beter is. Zijn de andere zieke kindjes en mama's inmiddels ook weer beter? Ik kan trouwens ook slecht tegen overgevende mensen (zou een slechte verpleegster zijn, zei ik zondag nog tegen Steen), maar van mijn kids kan ik het goed hebben. Het meest vervelende vind ik eigenlijk dat die kleintjes niet (kunnen) aangeven dat ze moeten spugen en daardoor vaak zo'n knoeiboel wordt. Kleding kan dan wel in de was, maar je bank en het vloerkleed... Hier gaan dus de fleecedekens op de bank en het vloerkleed aan de kant als er eentje ziek is en herhaaldelijk moet spugen. Maar Emma heeft ook nog nooit overgegegen eigenlijk. Alleen toen ze 3 maanden was, is ze zó verkouden geweest dat tijdens een hoestbui vlak na een voeding die betreffende voeding er weer uitkwam. Maar dan dronk ze daarna doodleuk weer een hele voeding weg, want ze mankeerde per slot van rekening niets aan haar maag. Alleen konden mijn (.)(.) de vraag toen niet bijbenen... Zo, nu snel dit stukje even plaatsen...
Goedemorgen hier zelf niet zo goed geslapen, af en toe licht en toen schrok ik dus ook van Hubbie's wekker Hier alleen beiden beetje verkouden, that's it. Hopelijk blijf het ook daarbij! Zowel ben ik blij want dan is mijn imuun systeem stukken beter geworden! Nu opmaken en zo weg naar het stad, toedels!
Emma kan met een appel ook niet uit de voeten. Dat zal wel komen dor haar gebrek aan tandjes. Maar boven zijn nu vier tandjes in één keer door gekomen en zodra een beetje gegroeid zijn, gaan we weer eens appel proberen. Hier zijn trouwens banaan, kiwi (vooral de gele) en druiven favoriet. Maar peren kan ik komende weekend ook wel weer eens meenemen...
Goedemorgen meiden, Kyani is weert zo goed als beter! Alleen nog erg verkouden. Van der oortje of koorts is neits meer van te zien . Dus heb haar vandaag naar de oppas gebracht. Ik ga zo ff naar purmerend voor mij eigen spijkerbroeken halen . Me oude gaan afzakken En dan ook meteen even voor leuke shirtjes kijken. Heb ik zlef tenminste ook weer eens wat nieuws . Parr, minder dat je slecht geslapen hebt. Mexicaanse griep, is weer een meisje van 16 overleden.
Fijn dat je meisje weer beter is! Enne... gaan shoppen omdat je kleren te groot zijn geworden is natuurlijk een héél goede reden! Ben je bewust aan het afvallen?
lola, nee helemaal neit mee bezig geweest moch ok niet vanhuisarts Vanwege die pcos die willen ze eerst verder gaan onderzoeken in het ziekenhuis. Dus nee neit eraan gedaan.
Goeiemorgen meiden !! Hier een rustige nacht gehad Ik ben gistere avond evenheel erg misselijk geweest maar ben uiteindelijk toch in slaap gevallen. Met Hubje gaat het alweer beter en hij heeft ook al praatjes voor 100 , hij gaat morgen waarschijnlijk ook alweer werken. Jaimy en ik zijn gistere de hele dag aan de Race geweest ( diarree ) maar vandaag hebben we nog geen van beide ergens last van gehad.. Het lijkt hier nu weer langzaam weg te trekken en daar hopen we ook maar op
@Queen, fijn dat je meisje weer beter is en lekker gaan shoppen! @Miracle, ook fijn dat de race zo goed als voorbij is.. Krijg nu langzamerhand toch wel de kriebels van die Mexicaanse Griep! Ben echt wel bang ervoor geworden, aangezien nu ook gezonde mensen eraan sterven.
Goedemorgen, Nou ja goed voel me een beetje brak. Vanacht om 3 uur ongeveer werd Kyano hoestend wakker. Het hield heel even aan en toen moest hij huilen, maar ik hoorde dat het in zijn slaap was dus ik dacht laat hem maar even want hij is dan helemaal niet amused als ik hem dan uit bed haal om te troosten. ** en mama had de energie ook echt niet om op te staan ** Uiteindelijk is hij na een paar minuutjes weer in slaap gevallen.......tot 5.20 uur Toen lag hij echt alleen maar te brabbelen en te vertellen Ik gaan kijken, had hij zijn rompertje nat. Dus ik moest hem wel verschonen en tegen die tijd was hij helemaal klaarwakker. Dus dit keer waren hubbie en ik om 7 uur al helemaal klaar om naar het werk te gaan . Pff ik hoop dat het eenmalig was. Misschien toch maar eens luiers maat 5 voor de nacht gaan kopen. Alle dames die een lange dag voor de boeg hebben werk ze vandaag! Fruit: Kyano eet nu meestal stukjes en niet meer gepureerd. Lust alleen nog geen mandarijnen. Queen goed nieuws zeg, Kyani weer beter!! Miracle ook weer positieve geluiden! Mexicaanse griep ik kan me er geen zorgen over maken, alleen wel heel goed opletten en gauw aan de bel trekken als er symptomen zijn. Ik had trouwens nog niet gehoord dat er weer een meisje overleden is. Erg zeg. Ook dat jongetje dat in België vermist wordt, je moet er toch niet aan denken