@Missy: operatie(s), bestralen, hormoontherapie en wat al niet meer... Te beginnen eind november/begin december. Zo'n vier weken rust tussendoor waarschijnlijk. @Lola: ze heeft de schade dus gauw ingehaald! Ben benieuwd wanneer die van Jari zich aandienen. Ik denk het met enige regelmaat sinds hij vier maanden is ofzo, als hij weer erg veel vieze luiers heeft of veel huilt... En ja, laatste kuur is ook heel positief, maar ik vrees dat ik dat volgende week pas zo voel Vermissing België: vind het maar een vreemd en erg 'toevallig' verhaal (met de hevige ruzie enzo). Zal mij niets verbazen als paps er meer van weet... VERSCHRIKKELIJK! Ga zo maar eens boodschappen doen. Jari gaat vanavond alweer naar mijn schoonouders, aangezien wij morgen al vroeg weg moeten. Blijft ook een dubbel gevoel; het is best lekker om je handen vrij te hebben, maar eigenlijk wil je hem toch altijd in de buurt. Zelfs als je het helemaal niet kan hebben... Ik ben er vanavond niet meer, denk ik. Oh bah, dat klinkt niet best, WHAHAHAHA! Ik bedoel online hoor meiden, niet schrikken... Ik blijf er nog heeeeeeeeel lang (jaartje of 60)!
Ik ben weg...DOEIIIIII! Fijne avond lieve meisjes. En Kaatje: voetjes op de bank houden, de rest komt nog wel.
Freesia oh lekker zo'n lange wandeling! Hier zit de werkdag er ook weer bijna op. Dadelijk lekker naar mijn mannetjes Als ik tijd heb, zet ik vanavond nog een klein verhaaltje op het andere forum neer. Minder leuk nieuws dat we vandaag te horen hebbn gekregen.
Oh ja en wat vinden jullie van de zwangerschap van Anouk? Nummer 4 gewoon al onderweg En ze heeft pas sinds kort een relatie met hem.
Ik dacht aan de naam te zien dat het om Marokkaanse mensen ging. Uit (gelukkig niet eigen) ervaring weet ik dat die erg heftig kunnen ruzien. Op het journaal zeiden ze ook dat er een raam gesneuveld was. Het lijkt me erg waarschijnlijk dat dat jongetje dan wakker is geworden en weg is gelopen (deur was open) om het geruzie niet te hoeven horen. Ik vrees eigenlijk dat hij verdronken is ofzo... brr ik krijg kippenvel van dit verhaal.
Marokaanse mensen kunnen idd behoorlijk ruzie maken. Toen ik nog bij mijn ouders woonde hoorde je letterlijk de klappen vallen en de vrouw huilen/schreeuwen Levi is wakker.. net nu ik eigenlijk een tukkie wou doen
Nou ja, dacht ga me ook even inschrijven voor zwangerschapsgym. Moet je het opeens sinds 15 oktober 2009 zelf betalen. 195 euro. Nou dan maar geen gym Edit: Zo Levi heeft dorst. Gooit even 260 cc drinken achterover
freesia wil wel ff foto'sa maken na eten en spammen kaatje 195 euro! Wow daar schrik ik echt van. hier wat het toen 97 euro! voor 8 lessen en 1 partnerles
Dan moet mama naar bedje toe. Heb ik ook gedaan vandaag. Ik ben ook keimoe sinds ik die nieuwe baan heb. Morgen en overmorgen heb ik cursus in Zevenaar. Ondanks dat ik gisteravond al om 21.15 uur naar bed ben gegaan, was ik nog niet uitgeslapen. Dus toen de kids om 11.00 uur naar bed gingen, ben ik er ook ingedoken. Jammer alleen dat ik om 13.15 uur met hoofdpijn wakker werd. En die is nog niet gezakt. Zeker te vast geslapen...
zwaai zwaai ga even douchen met mijn kleine frummel en dan kom ik weer meekletsen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Nou ik zal je het nog sterker vertellen, als ze toevallig nóg wat overhoudt, hou ik me persoonlijk aanbevolen, ik bak er wel een lekker pannenkoekie van Vind het heel lief en een goed idee!
Kaatje, das wel veel ja. Ik weet eigenlijk niet meer precies wat ik heb betaald. Maar heb ook geen gym maar yoga gedaan... Zo de preitaart (met gehakt en kerrie) viel bij ilse in de smaak! Ze was wel erg moe, dus ligt al lekker in haar bedje. Vanavond rustige avond. Normaal sport ik op dinsdag, maar het is nu vakantie en dus geen les. Heerlijk zo'n legaal avondje bankhangen
Knuff meis... want je schrijft het heel luchtig, maar volgens mij spookt er tóch wel het één en ander door je hoofd. Ik ga keihard duimen hoor! Komt vast goed!