Je leest het nu dan ook niet meer, maar heel veel succes morgen, ik ga ook aan je denken en de eerste kop thee die ik morgen drink, drink ik op jouw gezondheid! (sja je moet toch wat als je geen alcohol mag )
Zooo ben blij thuis te zijn. Voel me zwaar verkouden, last van druk op de oren en vastzittend snot. Beetje hoofdpijn, kwakkeldekwakkel... en telkens als ik nies moet ik mijn bekken goed aanspannen, want de incontinentie is weer fijn begonnen grrrr. Julian was erg zwakjes vandaag. Papa is lekker thuisgebleven en Julian viel de hele dag in slaap. Gijs had 2 grote kussens op de grond gelegd en telkens als Jul er 1 tegenkwam, ging hij er op liggen en deed een slaapje. Ook het Hemakleed is flink beslapen vandaag. Koorts had hij ook de hele dag. Maar geen diarree of buikpijn ofzo. Hij kletste ook voor 10! Alleen lichamelijk gewoon óp. Zo gek, dat hij gelijk na zijn buikgriepje de volgende ziekte in rolt. Ik verwacht eigenlijk dat er nog iets boven komt, een oorontsteking bijvoorbeeld of een zesde ziekte oid. Maar Kyani had ook al zoiets, van de ene ziekte in de andere. Nou ik ga op de bank.. lekker rusten. Morgen laatste werkdagje alweer van deze week. Liefs!
Ow zie dat ik 195 euro neer heb gezet. Is 95. Vorig jaar werd het bij Levi gewoon vergoed maar moet sinds deze maand dus zelf betaald worden. Nou wou ik toch alleen maar gaan voor de nieuwe contacten
hihi ingeltje heeft gesproken! Klopt kani had eerst een goede buikgriep en vervolgends een oorontsteking links. Maa rnugelukkig alles over bijna 2 weken geduurd dus alles! BAnkhangse
Kaatje ik ben ook gelijk gaan zoeken en bij mij zie ik ook geen vergoeding meer :S heb gelijk de VGZ gemaild! Thanks voor de tip!
zo julia slaapt lekker rust want ik heb het ontzettend in mijn rug nou ja last van mijn bekken vanmiddag kwam het ineens rik heeft geholpen julia in de douche te doen en afdrogen meestal ruimt hij ondertussen de keuken op maar dat had hij na het eten al snel gedaan hopelijk gaat het morgen wat beter want ik moet nog een dagje werken xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Haii.. Allereerst alle zieke kindjes en mama's beterschap en een dikke knuff!! @Hummelke en beviel de preitaart bij Ilse? Inmiddels gelezen dat het in de smaak viel hihi dus voor herhaling vatbaar @Queen wat jammer dat je voor jezelf niet kon slagen..hopelijk lukt het in Alkmaar wel van de week! Wat lekker dat Kyani weer zo goed als beter is vraagje aan je: jij bent vast wel al in ballorig Zaandam geweest Is die een beetje leuk en overzichtelijk? Ben nl al in veel ballorig vestigingen geweest maar die nog niet en daar wil ik morgen eens verandering in brengen, maar dan moet die wel een beetje overzichtelijk zijn zodat Dhani gewoon zn gang kan gaan en ik hem evengoed in de gaten kan houden terwijl ik bij Jenna ben in het kleinere gedeelte..snap je me nog haha8) @Wupje net wat de anderen al zeiden gewoon mee laten eten Ow inmiddels ben je al gerustgesteld lees ik haha Wat fijn dat de voorbereidingen klaar zijn voor morgen..komt vast helemaal goed! @Freesia wat een lief gebaar van je vriendin @Parr aparte telefoon heb je hoor haha..maar wel fijn dat hij het gewoon weer doet.. Wat super dat je al veel assertiever bent geworden @First time succes en sterkte morgen met je laatste chemokuur @Kaatje wat raar dat het niet vergoed meer wordt de gym. heb er uberhaupt nooit aan meegedaan tijdens mijn zwangerschappen en ben de bevallingen prima doorgekomen koekjes/snoep: elke dag krijgen ze hier een koekje smorgens met wat drinken..af en toe krijgen ze een bananenschuimpje en voor de rest veel fruit groente/prei: heeft jenna ook al paar keer gehad..ze heeft eigenlijk alle groente wat wij eten al gehad..behalve spruiten want dat lusten wij niet mandarijn: krijgt Jenna met vel..ik schil eigenlijk nooit de velletjes er vanaf..
mamasonja, ja die is overzichtelijk. Wij zaandammers vinden hem alleen reuze saai Daarom gaan zaandammers ook best vaak naar een andere vestiging Meestal naar chimpie champ of ergens anders. Het is dat ik morgen mijn solicitatie heb anders had ik graag samen met jou en je kids komen spelen met kyani Kan je donderdag niet
hmm saai dus haha..maar ja als de kids zich maar vermaken dan heb ik ook ff rust Ik ben beetje uitgekeken op alle andere vestigingen en zaandam is nog de enige beetje redelijk in de buurt zeg maar.. Ja hoor donderdag kan ik ook
Ja voor ons is hij saai maar de kindjes niet Kyani vermaakt zich er prima in het stuk voor haar en ook voor de groters. Het vorodeelis dat er buiten de vakantie om heel rustig is en er soms maar 9 kindjes zijn Als je donderdag gaat wil ik ook wel komen Als je dat leuk en gezellig lijkt. Ik heb wel een gesprekje van 9 tot 10 daarna alle tijd
Queen had jij nou vandaag je sollicitatie? Oh nee, wacht het is dinsdag. Ik denk steeds dat het al woensdag is. Ik duim morgen voor je! Nu ga ik écht op de bank hangen xx
Vind ut wel eng hoor haha, maar lijkt me super gezellig..spreken we af na je gesprekje, voor die tijd is toch niet handig want dan sta ik alleen maar in de file
@Freesia: Ik lees in de reactie van Ingeltje van Ingeltje over het aanbod van jouw vriendin. Ik vind het ook vooral lief. Eigenlijk is het ook heel gek: we drinken zonder probleem de melk van vreemde koeien, maar de melk van een andere mama zou dan vreemd zijn...? Wel beschouwd is het eerste veel raarder...