alvast truste @eva nee geen tips warme douche misschien (is toch een tip haha) ga lekker mijn bedje opzoeken even lezen en dan slapen hopelijk morgen wat vrolijker op xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
mamasonja, okay, kunnen we ook doenhoor Neem ik ook geen eten mee gaan we daar lekker eten vind ik ok prima . Eva, massage
Ik ga ook richting mijn bedje....zal ik jullie meenemen???? denk denk...nee toch maar niet, ben moe dus moet gewoon gaan slapen. Trusten allemaal!
@ Queen: ben alleen thuis, mijn vriend is werken....misschien wilde de kat nog even met zijn pootjes 'stampen'??? hmmm jammer van die scherpe nagels
@jekkia je hebt mijn email al ergnes he dus noteer mij ook maar hier lag robin al om half 7 in bed ik merk zelf ook dat ik deze keer heel erg last van het uur heb. om half 9 zat ik al te stuiteren van de slaap. ga zo dus ook maar mijn bedje in.
Hallo meisjes, Ik ben er weer na een lange, maar leuke congres-dag. Ik heb de beste speech ever gehoord van een of andere trendwatcher en mijn collega's en ik zijn helemaal vol van hem. We zijn op de terugweg in Eindhoven nog een hapje gaan eten en dat was erg gezellig. Nu duik ik moe maar voldaan mijn bedje in. Weltrusten lieve mama's!
@Hummelke lekker gesmuld dus 8) @ingeltje beterschappies!! @anno doe je wel rustig aan met jouw bekken! Als je weer zwanger bent moet je ook nog 9mnd mee!!! *kijkt anno streng aan* @mamasonja jaa ik had vanochtend zelfs de SIM en batterij eruit gehad om te kijken of het toch zou doen maar nee.. doet de vrouw het en hij doet nou al jij het weet? @firsttime heel veel succes morgen met de laatste chemo!!! @freesia succes morgen! @Sannemart dat komt wel weer goed hoor Is algemeen bekend dat jongentjes voor hun mama vallen @azeb ga zo backup stof kijken voor je @pupke super dat het geslaagd was! @alle zieke dreumessen-mama's-papa's KNUFFS!!
Hoi! Bah Dennis is alweer naar voetbal aan het kijken :x terwijl ik eigenlijk tv-makelaar gepland had. Hij was een beetje aan het mopperen dat hij tussendoor niet even kon zappen en toen was ik het gewoon even zat en ben maar naar boven gegaan. Ingeltje ach arme Juul Azeb zo goed bezig geweest! Sannemart hier is het juist andersom, ik moet Kyano altijd troosten als hij huilt. Kan soms ook wel eens lastig zijn Eva ben benieuwd hoe het gaat bij de therapeut. Maar het komt zeker goed met Aimar! Hi hi en voor de rest welterusten allemaal!
eva, nou hier heb ik een kat die dat de hele dag door doet maar neit met nagels en is erg lekker hoor
lief ik doe mijn best mar ja nog 1 dagje en dan heb ik weekend snap er niks van hoe ik er ineens last van kan hebben maar goed misschien is het morgen wel over oke nu ben ik echt weg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@anno dan heb je blijkbaar toch de laatste tijd nét iets te veel gedaan! Dus ff een rust dag (met beweging natuurlijk) plannen @wupje nou dan kom je toch lekker bij ons zitten hier
Freesia, jep heerlijk warm Sannemart, zielig he als ze zo ontroosbaar zijn Bij interpolis,maar het komt niet door de verzekering, ze hebben gewoon in het algemeen besloten dat het niet vergoed wordt geloof ik Levi slaapt de laatste paar dagen trouwens erg onrustig. Werd net weer wakker. Heb even tandenspul gesmeerd. hoop dat hij doorslaapt
Queen veel succes morgen. Eva: ik hoop dat de manueel therapeut aimar kan helpen. en onthoud dat ieder kind zijn eigen tempo heeft. Hij kan nog lang groot zijn en rondlopen hoor Sinterklaas: heb ik ook gemist??? Onrustig slapen: Ilse slaapt de laatste tijd ook heel licht. Vindt dat best lastig. Voorheen kon ik 's nachts gewoon naar het toilet boven (ligt naast haar kamer), nu sluip ik naar beneden en soms wordt ze dan nog wakker. Eigenlijk vind ik dat ik gewoon boven moet blijven gaan,maar omwille van de nachtrust doe ik dat dus niet. Best lastig. Slapen jullie kids ook zo licht? Mannetje vindt dat ik het maar moet ophouden of in een emmertje moet doen, haha. Ga zo slapen, net samen met mannetje mijn ei geklutst dus nu moe
@Hummelke: ik ga 's nachts echt niet naar beneden om te plassen. Ik trek niet door bij plassen, gewoon bril naar beneden. Trek ik 's ochtends wel door. Sara wordt ook weleens wakker, maar die slaapt echt wel weer verder na wat zuchten en oeh ah geluiden. Ze moet er toch maar aan wennen. Als er straks een 2e is, wordt ze 's nachts ook vast wakker.
Grappig, dat doe ik precies zo. Ook doe ik geen licht aan als ik 's nachts moet plassen. Niet voor mezelf (daar word ik te wakker van) en niet voor Jasmijn (haar slaapkamerdeur ligt precies tegenover de wc-deur en het licht schijnt dan erg hinderlijk naar binnen weet ik nog uit de tijd dat wij op die kamer sliepen...)
Ik doe ook geen licht aan. Ben ik meteen helemaal wakker. Maar wij hebben een groot raam in de badkamer dus meestal schijnt er wel wat maanlicht. Ik waggel eigenlijk al slaapwandelend naar de gang, de badkamer, zitten en weer lekker mijn bed in...
Wij hebben een apart toilet boven en dat is de enige ruimte in huis zonder raam. Maar op de overloop brandt 's nachts een nachtlampje. Daar heb ik dus genoeg licht van (ik laat de deur van het toilet namelijk een stukje open staan...) Ik slaapwandel dan ook half hoor. 's Morgens weet ik niet vaak niet eens of die nacht nu wel of niet naar het toilet ben geweest...
@Freesia: Jill heeft ook een Wheely Bug hè? Welke heeft ze? Emma heeft bij haar geboorte deze gekregen...