September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iwish

Iwish Niet meer actief

Jemig wat gaan jullie snel zeg. Ik kan het niet allemaal bij houden hoor. Het spijt met als ik mensen vergeet of niet reageer op dingen.

Liefs,
    Iwish

2. Iwish

Iwish Niet meer actief

@ Pupke Ach arme knul. Ja erg vervelend is dat. Lotte heeft er ook last van. Had vanochtend ook een vuurrode wang. Lotte is wat laat met tandjes en krijgt ze nu vrij snel achter elkaar. Sneu hoor. Er zijn in 3 weken tijd als 4 tanden doorgekomen. Geef Quinten maar een dikke knuffel.

x
    Iwish

3. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ik heb ook nooit gym ofzo gedaan en het is hier ook goed gegaan :D maar kan me voorstellen dat het voor de contacten wel leuk zou zijn.

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @freesia: nee dat is een ding dat zeker is (tenzij je vriendin HIV of hepatitis heeft, dan zou ik het zeker niet doen, omdat dat via BV overdraagbaar is... maar ja, hoe kom je daar nou met zekerheid achter he? het is wel getest bij de zwangerschap als het goed is).

wat zijn er trouwens veel kindjes ziek zeg! en mama's!
    Ik ben blij dat wij tot nu toe echt gespaard zijn gebleven. 3x verkoudheid en 1x oorontsteking, that's it. *klopt af*

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @firsttime: jeetje ja dat lijkt me idd erg confronterend...
    je bent nu in het ziekenhuis dus heel veel sterkte met de laatste kuur!

@kaatje: ik vond het ook niet altijd even leuk om naar therapie te gaan maar achteraf viel het altijd mee en had ik soms ook juist meer aan als ik vooraf geen zin had. Hopelijk was het bij jou ook behulpzaam weer. Is er al een behandelplan gemaakt?

's nachts doortrekken: doe ik wel, Raven wordt er nooit wakker van. Wij gaan laat naar bed en zij slaapt naast de badkamer, maakt niks uit. Maar goed, ze is natuurlijk ook een apartement met altijd geluid gewend.
    Ik heb ook regelmatig dienst 's nachts, dan wordt ik gebeld en daar wordt ze ook niet wakker van gelukkig. Ik ga dan uit bed en ga beneden verder bellen.
    Licht doe ik niet aan, want ik heb mijn lenzen niet in dus zie toch niks, haha!

@miracle: beterschap meid! Ook al geveld door een buikgriep.

@missy: beterschap ook!

@queen: veel succes bij je sollicitatie!!!

@iwish: oooooh meid, wat erg voor je dat dat gebeurt is! Gelukkig heeft Lotte er niks erg aan over gehouden, maar je wordt wel 10 jaar ouder als zoiets gebeurt... Ik kan me het gevoel zo goed voorstellen! Wij hebben ook nog geen traphekje naar de zoldertrap (naar boven dus) vanwege hetzelfde probleem. Gaan we ook maar eens snel doen. We lossen het nu steeds op door de badkamer deur open te zetten tegen de trap aan en die dan te blokkeren met een zware doos. Werkt ook maar is super onhandig.
    En beneden ook geen hekje dus de deur naar de gang is altijd dicht...

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @iwish o meid schrikken gelukkg valt het allemaal mee en ja ieder denkt waarom gebeurd het nu juist ons kindje of bij ons. had ik ook met de thee van robin

@yule *knuff* hoop dat je je snel weer beter voelt en al het geregel klaar is.

wc wij hebben een wc boven heel fijn maar trek ok sacht niet door robin zijn kamertje ligt er tegen en het is erg gehoorig in huis zeker snachts

zo ga nu weer verder met soppen heb net al raampjes gelapt in de keuken binnen en buiten (zal je zien dat de glazenwasser deze week komt grrrr)

7. Iwish

Iwish Niet meer actief

@Yule Dank je voor je lieve reactie. Ga inderdaad ook maar gauw die hekjes regelen voor er iets erg gebeurd. Ik voel me nog steeds schuldig. Hoop dat dat gevoel weggaat.

@Tweety Wat is er met Robin en thee gebeurd dan? Heeft hij het over zich heen gehad?

8. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    you go girl ;)

en SanneMart vandaag he! :D

9. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @iwish: jeetje dat is schrikken, gelukkig is het goed afgelopen. Ik zou me ook ontzettend schuldig voelen ook al weet je dat het iedereen kan overkomen. Zo heeft mijn moeder mij ooit van de commode af laten vallen. En laatst werd ik wakker van Teun en toen zat zijn hoofdje helemaal onder de deken :$ Bleek dat ik de deken niet goed onderin vast had gedaan dus die had hij helemaal over zijn hoofd getrokken. Wil ook niet denken wat er had kunnen gebeuren.

@yule: jeetje wat een #$%# ochtend. Ik zou ook echt in huilen zijn uitgebarsten. Kan daar ook niet tegen zeker niet als je al zoveel stress hebt gehad met hypotheek en verhuizen.

's nacht doortrekken: doe ik niet maar meer voor mijn man dan voor Teun. Teun ligt een verdieping hoger. Als we 's avonds naar bed gaan trekken we gewoon door. Teun is trouwens wel een lichte slaper. Hij slaapt op de verdieping van de droger en die kan niet aan als hij slaapt dan wordt hij wakker.

@ Queen: succes he vandaag!

@ zwangerschapscursus: ik heb yoga gedaan en dat was heel leuk. Ik woon nog maar 3 jaar (toen dus ruim 1,5) in deze stad en wijk dus ik deed het ook mede voor de contacten. We spreken af en toe nog eens af met een paar meiden, maar verder niets. Ik zou het bij een eventuele volgende zwangerschap wel weer willen doen. Tis ook gewoon heerlijk ontspannend en gezellig kletsen met andere meiden over je zwangerschap.

Hier een goede nacht gehad. Teun is rond 3 uur even wakker geworden en toen moest ik hem even 5-10 min troosten. Daarna heeft hij doorgeslapen tot 8 uur :$. Heerlijk.
    Net het huis helemaal gedaan. Vanmiddag nog even boodschapjes doen en klaar. Teun ligt alweer te slapen vanaf half 11. Dat is dan wel weer een fijne bijwerking van de 6de ziekte ;) Overigens is hij weer helemaal het heertje hoor. Weer praatjes voor 2 :D

10. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    ja ik weet het. Maar eigenlijk was gister de meest vruchtbare dag en toen waren we allebei moe... Man kwam pas na 22.00 uur thuis van sporten. Maar wie weet vanavond ;)

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Wij zijn weer terug van de manuele therapeut.
    Hij heeft Aimar's ruggenwervels, nekwervels en heupjes gecheckt en die zijn in orde. Geen afwijkingen gevonden. Wel vond hij het ook opvallend dat Aimar nog niet zelf gaat zitten, maar wel heel stevig kan zitten. We hebben een doorverwijzing en meteen een afspraak (geweldig tevreden met deze praktijk) bij de fysio, maar wel pas na onze reis.
    Wij zijn blij dat we weten dat er qua gewrichten niets aan Aimar mankeert. Nu afwachten hoe hij zich de komende maand ontwikkelt en wat de fysio ervan vindt. Waarschijnlijk zal zij op speelse wijze oefeningen met Aimar gaan doen.

Verder lijkt Aimar nog niet helemaal fit. Morgen blijft hij nog een dagje thuis.
    Ik ga hem zo in bed leggen want zijn batterijtje lijkt opgeladen te moeten worden.

@ Iwish: oooohhhh wat zul jij geschrokken zijn zeg! Ik schrok me al te pletter toen Aimar van ons bed af is gekukeld. Knuff voor jou en Lotte.

@ Yule: KNUF! Van dat soort dingen raak ik ook van de leg, helemaal als er daarvoor ook al tig dingen voor stress hebben gezorgd.

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik ben echt geen moment bang voor de prik.. maar bang dat mijn baby er iets van krijgt... dat lijkt me veel erger

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Iwish, Pupke en Yule een knuff!

(ga nu effe pauzeren hier op t werk toedels)

14. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Iwish: Zo zat zal wel schrikken zijn geweest. Gelukkig heeft Lotte er niets aan overgehouden!

Hier 'loop' nieuws: Gizem heeft vandaag ook losgelopen. En heeft nu de smaak te pakken. Ze bleef maar heen en weer lopen! Mijn meisje kan dus nu ook los lopen!

15. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @ingeltje: maar ben je dan niet bang dat als je zelf griep krijgt (welke vorm dan ook) er DAN iets met je baby gebeurt?
    Ik vind het altijd zo meten met 2 maten.

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Jale: super van Gizem zeg! En voor jou ook prettig aangezien je met een dikke buik beter niet teveel moet tillen!

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Doortrekken wc Doe ik hier snachts ook gewoon. Ik zet oo gewoon de lamp aan maar daar krijgt Jaimy niks van mee ;)

Zwangerschapscursus/Yoga Ahem... ik heb daar nooit aangedaan.. Vind er niks aan :)

Iwish Oeff dat is schrikken zeg. Gelukkig is er verder niks aan de hand en is ze weer lekker vrolijk.
    Iig een dikke knuff voor jullie !

Jale JAAAAAAAA , Gizem loopt ook los !!

He , toch een goed nieuwtje vanuit hier :D Ik mag 7 november op solicitatie komen bij de kruidvat :D Is geloof ik voor 24 uur p.w maar dat is wel lekker ( eigenlijk niet helemaal de bedoeling maar oke ;) ) , een paar uurtjes er tussen uit.
    Ik hoop dat het gesprek dan goed verloopt en dat KDV ook meezit !

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Heej meiden!

Ik heb een leuke, drukke ochtend achter de rug :). De Minister was om 10 uur hier en nadat ze nog een interview had gegeven voor de radio kwam ze binnen. Een heel spontane vrouw, en nam ook de tijd om verschillende collega's te ontmoeten en hier een praatje mee te maken. Alles goed gegaan dus!

Licht slapen: ik merk het hier ook. Net zoals Hummelke sluip ik heel voorzichtig naar het toilet en dan doe ik de deur dicht, hoor ik naast mij ‘da da da’ Grrr weer wakker :x
    Doorspoelen doe ik dan ook al extra niet.

Hummelke fijn dat Ilse weer brood eet! Hoop dat het klussen een klein frummeltje oplevert :)

Freesia en Miracle knuff voor jullie en de dreumesjes en beterschap!

Missy hopelijk is jouw rugpijn gauw over! Ik ga voor Kyano ook maatje 5 halen voor de nacht. Hij is ook al 2 dagen wakker omdat de luier gelekt heeft ;) Terwijl hij niet eens een fles meer krijgt :(

Iwish o jee dat is idd echt schrikken :$ :(. Meid je kunt er niks aan doen, het gebeurt iedereen wel eens. Hier zijn meerdere mama’s die deze ervaring al eens gehad hebben. (en iedereen voelde zich ook heel schuldig) Gelukkig gaat het goed met jullie meisje!

Yule oh verschrikkelijk zo’n ochtend!

Eva fijn dat er in elk geval niks met de gewrichten van Aimar is!

Jale go Gizem!!

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Miracle super nieuws meid!

20. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Yule: arme jij. Soms heb je dat he, net dat ene kleine dingetje die ervoor zorgt dat het allemaal teveel is. Dikke knuffel voor jou!

Steen: zo dat gebeurd hier nooit hoor dat ze zo lang slaapt! Ze zal het wel nodig hebben dan...

Eva: fijn dat alles in orde was. Hoop dat na de vakantie de fysio wat kan betekenen. Maar eerst maar eens op vakantie!

Jale: go gizem!

Miracle: super dat je op gesprek mag, zijn meer uren dan je eigenlijk wilde he, maar vindt je dat niet erg?

wupje: fijn dat het bezoek goed is gegaan. Wel veel werk volgens mij voor een kort bezoekje...

Zo wij zijn net in de stad geweest. Heb geshopt voor schoentjes voor ilse, maar niks gevonden. Ja wel leuke ugg's en shoesme laarsjes. Maar de uggs waren 70 euro en de ander 50 euro en dat vind ik voor een kind wat nog niet loopt toch echt te veel.

Dus worden het toch laarsjes van zootjes of Iwawa's via internet. Ik vind de laarsjes van zootjes erg leuk, al moet ik even kijken of ze niet te breed zijn bij de kuit...

Zootjes Purple Bootee

Net ontdekt dat er een kies is doorgekomen, vreemd genoeg is het tandvlees aan de zijkant al helemaal open en bij de kies zelf komt pas net een puntje door...

Zo maar eens wat klusjes doen in huis en een boodschappenlijstje maken voor straks!

Deel Deze Pagina