September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Jale: super dat Gizem los loopt! *klapklapklap*

Dank voor de knuffels meiden. Voel me meteen weer opgekalefaterd.

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Even een broodje eten, heb lekker gePSP-t tijdens Raven haar slaapje.
    Ze zit nu echt op 1 slaapje per dag sinds anderhalve week, heel af en toe op drukke dagen slaapt ze nog 2x maar eigenlijk bijna niet meer.
    Van 11-13/14 uur ongeveer.

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Hummelke: ja sommige schoentjes zijn echt belachelijk duur hè? Maar erg leuk die laarsjes van zootjes! Ik vind de slofjes van Zootjes echt 3 keer niks (lees: LELIJK) maar die laarsjes vind ik wel supercool! Jammer dat ze geen jongensmodel hebben ;) Maarja Aimar's stoere laarsjes zijn als het goed is in de maak en misschien al onderweg vanuit Amerika.

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik zie net haar 1e hoektandje door...! Dat is nummer 13 van hele gebitje!

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Pfff....ik ben niet vooruit te branden vandaag. Kon vanmorgen ook echt mijn bed niet uitkomen en nu heb ik alleen maar zin om te zitten.... :) en te kleppen met jullie :D
    Maar ik ben ondertussen soep aan het maken en de woonkamer ziet er alweer netter uit dan een half uur geleden :p

6. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Hallo meiden,

Eerst even reageren op jullie!

Jale, wat fijn Gizem loopt! GO gizem!

Miracle, goed nieuws dus! Hopelijk slaagt het gesprek en kan je in ieder geval een beetje aan de slag!

Kyani heeft goed gedaan bij de oppas :D Goed gegeten en lekekr gespeeld ze was bekaf da tik er om kwart over 1 kwam halen.

Mijn solocitatie, was heel erg gezellig met de directrice van het kraamcentrum. Het is heel klein schalig en ze heeft dus ook een kantoortje aan huis.
    Hele vrolijke vrouw met een lieve man :D. Lekker eerst kwartiertje thee geluid en over ons leven/gezin gepraat.
    En daarna het gesprek gevoerd. Ging allemaal prima ze vond da tik al heel veel ervaring ermee heb voor mijn leeftijd.
    En dat ze ook erg geïnteresseerd is in mij!
    Ze had niets op mij aan te merken of zo, dus liep helemaal geslaagd vond ik!

Ik moet nu tot eind volgende week wachten, dan belt ze mij op om te zeggen of ik bij haar mag komen werken of dat ik toch niet geworden ben.

ONM, gaat stoppen :( Hoor ik net op de radio tot mei gaan ze door dan stoppen. ONM is enigste wat ik echt kijk en volg op tv. Wel jammer hoor!

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Miracle: leuk dat je op gesprek mag komen. Misschien kan je op het KDV al even checken op welke dagen je het meeste kans hebt op een plekje, dan kan je ook tijdens het gesprek kijken of zij jou op die dagen of juist andere dagen nodig hebben. Vind je het niet erg om op zaterdag te werken? Scheelt wel weer een dag KDV.....

@ Yule: zo 13 tandjes/kiezen al! Aimar heeft er nog steeds maar 8, maar voel al een puntje bij nr.9 en de rest zit ook aardig te drukken.

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Jill slaapt nog steeds :$

Yule, Raven weer een tand erbij, die gaat als een speer he!

Jale, Gizem loopt, joehoe!

Miracle, spannend! Leuk, bij een drogist werken :p

Queen, ow klinkt goed zeg! Ik duim me suf voor je 8)

Hummelke, toen ik las, Zootjes, dacht ik, mwah. Maar dit zijn gave laarsjes zeg! Zou bijna van mijn geloof vallen :D

Eva, fijn te horen dat Aimar gewoon in orde is! Wie weet haalt hij ineens de anderen in. Hij denkt nu gewoon steeds, manana :D

Wupje, zo dat zit er ook weer, fijn dat het goed is gegaan.

Vriendin kwam net met een zak vol fruit voor Jill van de markt, zo lief. Ga maar weer wat doen.

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @miracle: fijn dat je op gesprek mag! Ik werk ook 24 uur per week en vind het heerlijk, het is precies goed qua thuis/werk. Het is fijn hoor om ook wat anders te kunnen doen dan mama taken.

@queen: wow dat klinkt goed! Je hebt ook al heel veel ervaring want je hebt zelf een dochter dus daar aan kan ze de ervaring wel aflezen!

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
  11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hummelke Ik wilde eigenlijk maar 12 uur werken maar ik had ook veel eisen. Nu ik de meeste geschrapt heb gaat het solliciteren ook veel makkelijker en ik moet zeggen nu vind ik het ook niet erg om 24 uur te gaan werken. Ben ik er even uit ;)

Eva Ik wil het liefst niet op zaterdag werken maar als het niet anders is... Dan doen we dat maar gewoon ;) Scheelt idd ook een dag KDV :D

Ik weet niet op welke dagen ze vanuit de kruidvat willen dat ik straks evt kom te werken. Ik heb bij KDV wel nagevraagd en volgens haar is maandag de drukste dag en dan vooral in de ochtend.
    Dus ik ga eerst kijken hoe het gesprek loopt , en ik heb tijdens het opsturen van de vacature al aangegeven dat ik bezig ben met KDV , en aan de hand daarvan en ik weet om welke dagen het gaat kan ik het met KDV verder gaan afhandelen.

Yule Ja lijkt me nu toch ook wel lekker om wat meer uurtjes uit huis te zijn en even geen mama dingentjes doen :D
    Word alleen even puzzelen met hoe ik het ga doen qua huishouden maar dat gaat wel goed komen ;)

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @iwish ja vorige week trok ie een beker niet heet maar wel warme thee over zich heen
    ik voelde me ook zo schuldig ook omdat hij al genoeg heeft mee gemaakt ik zei ook waarom hij nu weer.
    gelukkig viel het reuze mee en had ie maar een klein blaartje en roodheid uiteindelijk op zijn borst.

@miracle ik duim voor je soll

@queen fijn dat je een goed gevoel hebt bij het gesprek ik duim voor je dat je wordt gekozen.

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @miracle: hahaha, als ik het kan, kan jij het zeker! Ik ben zo slecht in huishouden bijhouden...
    Als jij gaat werken zal hubbie misschien af en toe iets moeten bijspringen misschien, dat wel. Wij doen alles redelijk samen, werken ook evenveel.

14. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
  15. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @pisum: whahahahaaaaa, whoeaaa, hahahahieiehieeeeeeeeeeeee, hahaha....! :D
    Ik lig hier echt gestrekt!
    En Raven kijkt mij heel raar aan, whahahaha!

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @pisum ja er komen dingen uit haha dat wil jeniet weten hihi hier riep rene hard over straat naar kippen "kijk mama pikkies"

robin heeft vanmiddag zijn 1e rozijntjes gegeten :$ voor alle andere kindjes waarschijnlijk al piece of cake :) maar ik zat hier met het zwet op mijn rug toen hubbie hem het inmiddels 2e rozijntje gaf hij had er al een op en hubbie had niks tegen me gezegt :(:D:D:D zo blij nu :D:D:D:D:D:D

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Yule haha , nou ik kan er soms ook wel wat vanhoor :) Maar hier is het sochtends meteen na het eten het huishouden doen en dan ben ik de rest van de dag eigenlijk klaar op een wasje draaien tussendoor na. Als ik straks werk is het even kijken hoe ik het dan ga doen maar dat gaat zeker ook wel goed komen. We rollen er wel in :D

Hubje doet doordeweeks eigenlijk niks in het huishouden , misschien de afwas maar meer niet. Maar in het weekend doen we het samen en verdelen we het , zo nu ook nu hij thuis. Hij heeft nu elke dag meegeholpen. Als ik straks ga werken wordt het ook zeker geen probleem als we het verdelen. :D

Pisum :D:D:D:D:D:D:D:D LOL !

18. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    @ Pisum, hahahahaha! Geweldig!

@Tweety, jeeej, rozijntjes!

@ Yule, heavy. Fijn dat ze naar Disney gaan.

Goh, Jill slaapt nog steeds, nu al bijna 4 uur. Ze is nog maar 2 uurtjes wakker geweest vandaag :$
    En ik zit al zolang te wachten om met haar brood te eten, dat ik ook nog niks heb gegeten ;)

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    thnx meiden reactie op sollicitatie is nugewoon week wachten.

pisum geweldig die uitspraken!

20. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Pisum: leuke link naar dat prietpraat topic. Er komen er op mijn werk trouwens ook veel voorbij.

Nou ik ga Aimar vermaken die na 1 uurtje al wakker was en alleen samen met mij wil spelen ;)

Deel Deze Pagina