@Ingeltje, nee dat niet.. Maar hij slaapt overdag wel in t campingbedje goed bij anderen, zoals me Smoeder, moeder, Truus voorheen de gastouder. Het is echt 's avonds.
Queen, jammer dat je vriendin niet kan. Gaan jullie toch lekker samen. Hummelke, ahh gaat nog niet echt lekker he met Ilse hier heb ik geloof ik zetpillen van 120 in huis Jannes, gaat snel he. hier ook alweer zo goed als 12 weken Zo Levi wordt nu pas wakker vanaf 09.30. slaapkop
Kaatje: morgen 12 weken!! Maar hopelijk nog verder natuurlijk Je mag bijna voor de echo, wat fijn! Missy: nee, als het alleen 's avonds is, dan moet het toch eigenlijk niet het bedje zijn ofzo. En lamp aan of juist uit maakt ook geen verschil? Hummelke: arme Ilse...
Kaatje, das best wel saai in je uppie, want is erg klein dus dan loop je met 10min het rondje en klaar en als je samen bent doe je er langer over MOrgen in ieder geval even door park wandelen heir ff leuke herfst foto's maken als kyani mee werkt
Goedemiddag ladies! Heb alle gelezen! Hier gefietst naar het dorp en hubbie met de auto. Was koud maar mooi droog weer! Kate viel wel de laaste stuk onderweg naar huis in slaap Ben nu druk op een andere forum en dingetjes ook uploaden (is hubbie niet blij mee, heeft daardoor lag daat hij niet zijn online spel kan spelen *rolt ogen* mag ik ook een keer ) @hummelke hmm ik zou het niet weten. Kate was ook nog net geen 10kg dus zou ok het volle lading nog niet geven. wel vervelend aangezien het wel goed zou helpen.. knuffies voor Ilse! @jannes wrm anders geen vloerverwarming beneden? ja gaat idd snel! ik denk dat het zowieso sneller gaat de 2e en opvolgende zwangerschappen.. voel je ukkie al? @ingeltje veel plezier! Voor de rest een hele fijne middag!
goedemiddag meiden, hier een goede nacht gehad robin heeft door geslapen alleen was ie weer erg vroeg wakker 6 uur. rene is nu lekker spelen bij oma en komt pas na het eten terug. wij eten lekker patatjes met hachee hmmmm. nu al trek in.
voor de meiden die eht leuk vinden de site van kyani is weer up to date! (fotoalbum). Berichtje achter laten is altijd leuk
parr, op de fiets in slaap vallen haha tweety, hmm hachee, daar wordt het nu wel tijd voor he! Wij eten straks pasta met gemengde paddenstoelen, ui, spekjes en creme fraiche en sla erbij. Ilse slaapt veel vandaag, alleen maar goed tegen de koorts! Ik heb net sinds lange tijd weer eens op de wii gespeeld, doe ik veel te weinig. Heb flink gebokst nu dus pijn in mijn armen. Ik denk trouwens dat ilse ook weer een sprongetje heeft gemaakt. Was heel aanhankelijk de afgelopen tijd en speelde weinig zelf. Nu ineens weer wel en ze is weer heel erg veranderd. Ze kletst de oren van de kop (niet in woorden), als wij hoera zeggen, gaan de handjes in de lucht en zegt ze oewa! Vanochtend hebben we foto's van haar en ons gemaakt en op het fototoestel aan haar laten zien, was ze echt aan het wijzen naar het plaatje en keek dan weer naar ons, zo van hoe kan dat nou!!! hahaha, we hebben ons rot gelachen. Wat is het hier rustig trouwens!
Ja, als sinds de 14e of 15e week. Toen maar heel af en toe. Nu echt dagelijks en meerdere momenten per dag. Geweldig gevoel!!
Nu hebben we vloerverwarming, heerlijk. Maar in het nieuwe huis hebben we voor een houten vloer gekozen en er zijn niet veel houttypes die een vloerverwarming trekken. Dus de radiatoren die we dan hebben, moeten wel mooi zijn. Hebben hele strakke uitgezocht. Erg gaaf!
@Ingeltje, nee ook dat geprobeerd en mocht niet baten. Ook deur op een kier of dicht maakte geen verschil.. En de slaapkleding is hetzelfde als altijd gewoon thuis. Nouja, we houden t gewoon op een fase. Even lekker wezen shoppen en een trui voor mijzelf gekocht bij C&A en Mike een winterslaapzak vd Prenatal waarbij je de onderkant als beentjes kan openritsen voor in de auto. En hij heeft nog een Teletubbie pop gekregen van me moeder en een bord/bakje en bestek ervan hij is helemaal happy! Gaan nu lekker met een vriend Durum eten en erna spelletje spelen en lekker glaasje drinken vanavond.. Mike ligt nu op bed, was niet eerder moe.. Maar ook nu hij in bed ligt zit hij te keten dus zal wel niks worden en vandaag 1 slaapje hebben.. Fijne dag en avond meiden!! *zwaai*
Zo vandaag wel een beetje rustige dagje. Zijn vanmiddag even buiten geweest met Kate in een hoop blaadjes spelen en rond lopen/kruipen. Foto's gemaakt. P is nu aan het koken, wortels, schniztel en aardappelschijfjes. Ben ineens erg moe denk van het fietsen vanochtend..
Ben ik weer.... :x Rompers die de HEMA in de aanbieding had waren natuurlijk weer eens uitverkocht bij ons in het dorp. Naja misschien dat ik van de week nog in de stad kom en ze ze daar nog hebben. Ook ORS voor kinderen hadden ze niet meer bij de drogist dus van de week maar bij de apotheek halen Wél geslaagd voor een houten puzzel en een Jip&Janneke muziekdoosje voor Aimar. Lasagna staat in de oven, Aimar krijgt Olvarit Risotto van papa (potje 15 maanden, hij vindt het heerlijk!). Hij kon niet meer wachten tot ons eten klaar was. Hij heeft vanmiddag ook maar 20 min geslapen dus hij zal wel bekaf zijn. Vanavond nog even de frituurpan schoonmaken en een wasje opvouwen. Om 20:00 lekker samen op de bank voor USHI & DUSHI! Dus ik weet niet of ik er dan nog ben! @ Jannes: jemig 18 weken alweer! Gaat echt supersnel!
Zijn 2 beste vrienden zijn altijd in de buurt Zijn er dieren in gevaar, dan gaan ze op avontuuuuuuuur (dacht ik, het komt weer bovendrijven) edit: spuit 11 vandaag bij de Wibra in Alphen de DVD gezocht, maar niet gevonden
kaatje ben je nog naar wiebel biebel geweest? is het leuk? wij wilden morgen ook ergens overdekt heen omdat het rotweer gaat worden. en zat te denken aan ballorig in zoetermeer of anders wiebel biebel. maar goed, eerst maar even kijken hoe het gaat hier, want heb mot met hubbie. zucht, mannen! ik kan me er zo aan ergeren dat als wij ruzie hebben, dat hij dan op een gegeven moment gewoon niets meer zegt. ik blijf toenaderingen doen maar op een gegeven moment is het ook over voor mij en dan denk ik: stik er ook maar in! lekker gezellig voor de sfeer, not! en dat terwijl het om iets kleins begon. als iemand nog tips heeft hoe ik het op kan lossen... ?