leuke foto's queen! afgelopen zondag wouden de kids ook steeds de verkeerde kant vna de glijbaan omhoog
Jannes, leuk dat je de kleine zo goed voelt, ik vond dat zeker in het begin heel bijzonder! Missy, Ilse heeft met in de avond ergens anders slapen ook meer moeite hoor. Soms heeft ze echt even nodig, en slaapt ze na een half uurtje huilen. Kwestie van doorzetten bij ons. Parr, wel de foto's showen he! edit leuke foto's Eva, je kunt ook kijken of de hema rompers nog online te krijgen zijn, kun je ze in de winkel laten afleveren... Pisum, ruzie met hubbie, dikke knuffel! Kaatje, ziet er leuk uit! Queen, ilse vindt dat ook geweldig, de was uit de machine halen! Ilse hebben we uiteindelijk om half 6 maar wakker gemaakt, lag al dik 3 uur te slapen! Wel nog steeds hoge koorts, maar ze heeft wel lekker gegeten en gedronken. Daarna even een wandeling in het donker gemaakt voor wat frisse lucht. En nu ligt ze weer lekker te slapen. Hoop dat morgen de koorts een beetje zakt, zodat ze maandag weer naar kdv kan. Vandaag zijn trouwens haar laarsjes binnengekomen. Ze zijn echt geweldig leuk, echte aanrader, voor een redelijke prijs. Ze zijn wel nog net iets te groot, maar dat wist ik. Zootjes zijn 11 of 13 cm. 11 is te klein en 13 net te groot.
Hey meiden! Niet echt bijgelezen, ja even vluchtig. Ik zag dat de echo van Freesia's vriendin goed was. Heerlijk!!! Leuk die jeugdsentiment dingen. Seabert wist ik ook nog helemaal, en ook Nils Holgersson, geweldige serie. Is ook een mooi boek trouwens, heb ik vroeger samen met mijn moeder gelezen. Heerlijk tussen de middag samen op de bank, zij voorlezen, ik tegen haar aankruipen, heeeeerlijk.... we hebben zo samen heel wat boeken verslonden. Ik verheug me enorm op dat Isis straks ouder is en wij zo samen op de bank kunnen kruipen . Parr wat een heerlijke foto's van Kate in de bladerberg En ook Kaatje en Queen leuke foto's! Wij zijn weer opgeknapt gelukkig. Ik was gisteravond, na een bord fruit en een geroosterd broodje met jam al weer een stuk beter (helaas liet ik wel de pot jam op de stenen vloer donderen ). Mijn man was nog niet helemaal fit maar we zijn wel naar het feestje gegaan. Dat was erg gezellig, zijn rond twaalf uur naar huis gegaan. Mijn zwager had echt helemaal niks doorgehad . Vandaag hebben we eindelijk een nieuwe autostoel gekocht. Een maxicosi axxiss. Superhandig, met zo'n draaiende stoel. Isis vond het leuk (maar was wel erg moe toen ze erin zat). Oke, ik duik nog even achter de naaimachine denk ik. Tot later! Liefs Azeb
Zo dat is idd lang geslapen! Ik duim ook dat de koorts morgen gezakt is! Wel goed idee ff rondje maken voor frisse lucht! Waren het die paarse laarzen? 8)
@azeb gelukkig zijn jullie op ook betere hand! En dan ook nog even van het feestje kunnen genieten! knuffs
zwaai zwaai net thuis bij souders gegeten en net de kast nog in elkaar gezet die we bij ikea hebben gekocht voor het speelgoed we kruipen nu samen op de bank dus misschien kom ik straks nog even spieken xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
welke kast heb je gekocht anno? 8) wij keken naar die ene die kaatje heeft, maar past niet zo bij ons woonkamer dus willen wij voor de kubussen kasten gaan waar je lades, deuren, mandjes in kan doen..
Parr, inderdaad die paarse laarsjes. Hier trouwens geen speelgoedkast. De box is nu opslagplek en als ik daar nu een kast koop heb ik straks geen plek meer voor een box. En ik hoop toch echt dat die over een tijdje weer nodig is
hihi nee dat snap ik, wij hebben nu de onderste plank van de boekenkast als opslag In het nieuwe huis moet er ook wel idd ruimte zijn voor de box weer straks Ik zat ook te denken om die laarsjes te bestellen van de week
wij hebben wel uit dezelfde serie die kaatje heeft alleen dan de smalle hoge kast IKEA | Opbergmeubels | TROFAST systeem | TROFAST | Basiselement xxxxxxxxxxxxxx
Ja ik vraag dat ook zo om de 2 uur, maar hij houdt het rustig 2 dagen vol dan zegt hij alleen ja en nee op vragen. Echt heel irritant is dat. Gelukkig is het nu weer opgelost want ik ben gewoon bij hem gaan zitten en geprobeerd het zo volwassen/rustig mogelijk te brengen. Dat is wel ongeveer gelukt. Het enige wat ik nu nog vervelend vind, is dat hij echt moeite heeft om zijn eigen aandeel in ruzies te zien. Ik zie (na even afkoelen) best wat ik verkeerd doe en moet veranderen. En dat zeg ik dan ook. Maar toen ik aan hem vroeg: en wat zou jij anders kunnen doen? Bleef het eerst nogal stil en uiteindelijk kwamen er met pijn en moeite 2 dingen uit, maar wel gevolgd door 'maar'... In dat opzicht wil hij niet zo veel toegeven. Maar anyway... voor nu is het ok.
Moet je wel even goed kijken. Ik heb op internet gezocht en ze verschillen per webwinkel in prijs (incl verzendkosten). Bij veel webwinkels kosten ze excl verzenden al 34.95. Ik heb nu 33.90 incl verzenden betaald, had ze binnen 2 dagen in huis! Was bij kiddybizz.
@ Freesia: mijn kaboogie booties zijn gisteren door Audrey 'geshipt'. Hoe lang duurde het bij jou eer ze binnen waren??? Ik hoop zo dat ze voor onze reis er zijn...maar denk het niet
Oh gaaf dat ze onderweg zijn Eva! Ben benieuwd hoe ze staan. Volgens mij ging het vrij snel nadat ze geshipt waren hoor, paar dagen? Wanneer gaan jullie weg?
Parr, ik wil ook die kubuskast net als jij. Is trouwens wel een goeie dat er ook nog plek moet blijven voor de box voor een tweede, maar dat moet wel op te lossen zijn hier. Al moet ik trouwens heel eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd steeds meer twijfel over of ik uberhaupt wel een tweede wil.... Ik vind ons leven nu zo heerlijk. Isis is zo makkelijk en vrolijk en ik kan ons leven prima met haar regelen, eigenlijk kan ik alles wel doen wat ik wil. Iemand, volgens mij Lola, zei laatst dat dat het enige was wat ze lastig vond aan twee kinderen. De drukte, en dat je eigenlijk echt niet meer aan jezelf toe komt. Dat lijkt mij toch wel heel moeilijk, ik ben toch wel heel erg gehecht aan mijn eigen dingetjes enzo. En dan begin ik me steeds meer af te vragen: wat zijn nou eigenlijk de voordelen van twee kinderen ten opzichte van 1? Daar kunnen vast de mama's van twee (of misschien ook wel de mama's van 1) antwoord op geven. Voor nu heb ik vooral het idee dat ik ooit voor een tweede zou gaan 'omdat dat zo hoort' en omdat men toch eigenlijk nooit bewust voor 1 kind kiest. Ik ben zelf enig kind en vind dat helemaal prima.
Azeb, een tweede vind ik niet omdat het hoort hoor! Wij kiezen er heel bewust voor, omdat ik het leuk vindt voor Ilse om nog een broertje of zusje te hebben. Ik heb dat zelf ook zo ervaren. Bovendien lijkt het mij heerlijk om een tweede te hebben, voor mijn gevoel is ons gezin nu nog niet compleet! Maar ik hoor van veel mensen dat de overgang van geen naar 1 minder groot is dan van 1 naar 2 kinderen, dus ik kan me ook iets voorstellen bij je twijfel. Al heb ik dat zelf niet. Ik hou wel van een druk leventje Heb net weer wat kleertjes besteld voor Ilse. Dit keer eens bij Esprit, online. Handig hoor, kun je in de uitverkoop shoppen, zonder rekken te moeten doorspitten of de maat er nog is. En zo in de uitverkoop is het qua prijs goed te doen. Heb nu 2 broekjes en 3 shirts voor bijna 50 euro. En tenminste broeken die verstelbaar zijn...
Ja het kan inderdaad heel leuk zijn om een broer of zus te hebben, mijn man en zwager zijn daar een heel goed voorbeeld van, om soms jaloers op te zijn! Maar ik zie ook broers en zussen die juist helemaal niks met elkaar hebben, soms zelfs als kind al niet... Dus een tweede nemen als speelkameraadje, ik kan me voorstellen dat dat een keuze is, maar ik weet niet of dat voor mij genoeg reden is om voor een tweede te kiezen. De zorg voor/om ons als wij oud en krakkemikkig worden kunnen delen vind ik wel een reden om voor een broer of zus voor Isis te kiezen. Maar dat is nog zo ver weg... Ik vind het maar lastig hoor...