Hallo Dacht dat de werkdag nooit voorbij ging Levi is echt een bange doos. Hij kan echt heel goed los lopen, loopt gerust de hele kamer door naar je toe maar hij durft niet uit zichzelf ergens heen te lopen. Gister in wiebelbiebel trouwens wel, maar had hij het blijkbaar zelf niet in de gaten Hoe gaat het nu met alle zieke kindjes? Pisum, mannen * rolling eyes * Gelukkig is het inmiddels wel opgelost Aanbod dat Rayyan mag blijven slapen staat nog steeds hoor ! Dus als je tijd voor jezelf en A wilt dan roep je maar Azeb, kan me voorstellen dat je twijfeld of je wel een tweede wilt. Ik wil geen tweede omdat het zo hoort,maar omdat ik het voor Levi heel leuk vind als hij later een broertje of zusje heeft. Tuurlijk is er een kans dat het niet klinkt,maar ook op later termijn. Stel dat Ferry en ik ziek worden, dood gaan ect. hoeft hij het niet allemaal alleen te regelen. Daarnaast denk ik dat het ook wel een voordeel is als de kindjes samen kunnen spelen waardoor je juist als mama weer iets meer tijd voor jezelf hebt. Ik heb mijn leven altijd gezien met 2 kids dus kan me een leven met maar één kindje moeilijk voorstellen Ingeltje, dank je wel * Bloos * Missy, lekkere wending van je avond. Hoe gaat het nu met Mike? Eva, die rare gezichten en geluiden maakt Levi ook als we nee zeggen SanneMart, Queen, Freesia, Eva, leuke foto's
haii Sorry heb niet bijgelezen en ook niet zo'n zin om dit keer terug te lezen en te reageren..doe het altijd heel braaf, maar heb beetje hoofdpijn Hopelijk gaat het weer wat beter met alle zieke mama's en kindjes en zijn er niet meer ziek geworden Gisteren leuke en gezellige dag gehad in ballorig met MirandaT en haar kids.. Vandaag naar Ikea geweest om een juniorbedje te halen voor Jenna..ze slaapt nu al twee weken zonder spijlen in haar ledikantje en dat gaat echt super, alleen het is beetje onhandig zo want erg stevig is het niet als je de voorkant uit het ledikantje haalt en je moet zo bukken.. We zijn leuk geslaagd en ze ligt nu al een half uurtje heerlijk te slapen Dus ff afwachten hoe het gaat.. We hebben natuurlijk ook weer wat beleefd in de Ikea en ben er eigenlijk nog steeds kwaad over.. Maar we lopen daar rond en Jenna zit in de buggy maar was wat aan het mopperen..komt er ineens een jongetje, van ik denk een jaar of 6/7 aangelopen en die slaat Jenna vol in haar gezicht Dat jongetje vliegt naar zn moeder die een paar meter recht voor ons stond..dus mijn vriend roept keihard hey wat flik jij nou en loopt richting dat jongetje en die moeder.. Moeder roept alleen maar: hij is autistisch, wil je hem soms een weekje lenen We dachten echt waar slaat dat nou weer op. Dus als je autistisch bent mag je zomaar een kind van 13 maanden slaan die zelf niet eens iets doet Heb dat ook tegen die vrouw gezegd..zegt ze moet ik hem soms een bordje omdoen.. Dus ik zeg je kan je kind toch in de gaten houden als je weet dat hij dit soort dingen doet en je kan op z'n minst op een normale manier sorry zeggen en het uitleggen wat er aan de hand is met je zoontje maar niet gelijk roepen hij is autistich en wil je hem een week lenen en vervolgens je kop omdraaien:x Toen riep ze ook nog even van ik kan wel horen waar je vandaan komt dus ga in het vervolg lekker in Amsterdam naar Ikea Er kwam echt niks zinnigs uit die mond.. Wat vinden jullie hier nou van?
.... ben er even sprakeloos van Mamasonja... vind dat echt niet kunnen, al is hij autistisch en als je ziet dat hij toch zoiets doet dan ga je toch gauw excuses aanbieden ipv smoesjes verzinnen
Ik vroeg me vannacht opeens af (sja waar je aan ligt te denken 's nachts hihi) of je al wel eens geprobeerd had om hem 's nachts in een bench te doen? Dan kan hij niet voor de deur blijven roepen en krabben?
@MamaSonja: nou ja zeg! Heel vervelend dat haar zoontje autistisch is, maar dan moet ze hem juist maar extra goed in de gaten houden. Het moet niet gekker worden...
Eva, leuke foto Heel erg mooi kleed Jekkia nee ze blijft netje in de buurt lopen/rennen, scheelt heel stuk. Ze loopt van begin af aan al netjes met mij mee en niet alle kanten op . Pupke, was heel mooi inderdaad al die kleuren in het bos. Volgende keer wil mijn pa ook mee die vond toch wel jammer dat hij niet mee kon . Freesia, leuke foto zo via de spiegel diegene aankijken die de foto maakte Wij hebben Hongaarse Goulash gegeten erg lekker! Mamasonja, ah pff das niet zo fijn! Ik zou ook boos geworden zijn op die vrouw en dat kindje denk ik ook wel! Hoe die vrouw reageerd kan ook niet, die meot er rekening mee houden en dus dat kind in de hand houden.
Ik heb ook eens zoiets gehad. Een paar jaar geleden waren we in Disneyland Parijs. Ik stond in de rij te wachten toen er ineens een jongetje van een jaar of 5 onder mijn lange jas kroop en me tot 2 keer toe keihard in mijn been kneep. Toen ik daar (heel netjes overigens) wat van zei, kreeg ik een hele grote mond van ouders. Ik moest maar niet naar een pretpark gaan als ik niet tegen kinderen kon...
@mamasonja ja hoor ik ben er gewoon sprakeloos van ze had op zijn minst netjes kunnen reageren het kan gebeuren en dat ze net even niet op let maar dat wil nog niet zeggen dat ze moet gaan schreeuwen snap dat je nog boos bent ga zo SYTYCD kijken en dan lekker naar mijn bedje julia slaapt nu al bijna 2 weken meteen als ze in bed ligt, eerst moest je nog wel 2 a 3 keer terug voor haar speen vind het echt fijn dat ze zonder problemen gaat slapen xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Sjeeeess... wat een achterlijke reactie van die moeder zeg... Ik heb veel met autistische kinderen gewerkt, ik kan me dus voorstellen dát zoiets kán gebeuren, maar ik zou me als ouder HEEL vervelend voelen en direct naar het kindje en ouders toelopen en excuses bieden en uitleggen wat er aan de hand is... Natuurlijk moeten ze goed opletten, maar zoiets kan soms helaas gebeuren. Ze moeten zich wel afvragen of een drukke Ikea een plaats is om met je autistische kind naar toe te gaan. De fout ligt hier heel duidelijk bij de ouders... belachelijk zeg
Jekkia, je hebt pb Tweety, je hebt pb Freesia, arme Jill billen ... Kaatje, hier nog zo'n bangerd, ik denk dat ilse best kan lopen, maar ze durft het dan niet en kiest dan de veilige weg! Mamasonja, belachelijk reactie van die moeder Zo Ilse had vanmiddag niet echt zin om te slapen, maar ach ze was wel vrolijk, dus dan vind ik het niet erg. Is weer flink verwend door smoeder met een heleboel kleertjes (smoeder koopt altijd stapels kleding, maar heeft dezelfde smaak als ons dus ik klaag niet haha) en speelgoed. Vanavond lekker gebakken aardappels met bloemkool, ei, ham en kerriesaus gegeten,ilse vond het weer heerlijk! Nu ligt ze weer lekker in bed. Gelukkig is ze weer helemaal de oude!
Hij slaapt al sinds een paar weken in een bench. Horen hem alleen soms miauwen. En ik ben bang dat hij erin gaat plassen (kattenbak past er niet in natuurlijk...) maar tot nu toe niet gebeurd. Vanochtend miauwde hij mij wakker omdat ik hem uit de bench had gelaten...vind het sneu om hem ook nog de hele ochtend in die bench te laten zitten. @ MamaSonja: NOUJA ZEG!!!! Ben helemaal verbaasd over je IKEA verhaal. Natuurlijk kan het kind in kwestie er 'niks' aan doen, maar zij als ouder hoort erop bedacht te zijn en als het dan toch gebeurt, moet ze zo netjes zijn om oprecht haar excuus aan te bieden. Hoe reageerde Jenna? Ik hoop dat ze niet erg geschrokken is.
Ik had er ook echt wel begrip voor dat het kindje autistisch is en dat dit kan gebeuren, maar het enige wat ik had willen horen was op zn minst een excuses en hoe het bv met Jenna gaat.. Toen ik zei dat er op zn minst sorry gezegd kon worden kreeg ik te horen dat haar zoontje niet kan praten..Nee maar ZIJ kan toch wel sorry zeggen:x Ik blijf er maar aan denken en kan het maar niet van me af zetten..ben echt zoooo kwaad:x Jenna ging trouwens alleen nog harder huilen en nadat ze een koekje had gekregen van mijn vriend werd ze al rustig. Mijn vriend is overigens maar weg gelopen want die had het liefste terug willen slaan, kom niet aan zn kinderen he Maar ja daar los je natuurlijk niks mee op.. Jenna had toen ze naar bed ging nog een kleine beetje een rode plek, maar heeft er verder geen last meer denken we..
Oh sorry had ik niet goed gelezen dan Eva oops... Wat een geweldige foto's gezien vandaag zeg! Hier vandaag op visite geweest bij een vriendin die ook zwanger is, ze is anderhalve week verder dan ik, leuk! Verder niet zoveel te melden. Vandaag weer erg misselijk geweest.. kan het zijn dat de hormonentop met 10 weken ligt? Pffff had het maar zwaar vandaag Eten: alleen een beetje sla gegeten met banaan, mandarijntjes uit blik, kiwi en feta met naturel dressing.. heerlijk!
Pupke, spaar jij eigenlijk ook die Disney figuren van AH (aangezien je zo'n Disney fan bent) ? Kaatje: thanks lieverd ik zat er net aan te denken, maar toen ontdekten we vanochtend dat hubbie afgelopen maand ineens 400 euro minder salaris heeft gehad hij gaat morgen om opheldering vragen. maar nu zitten we dus nogal krap om uit te gaan *grmbl*