ow ja kreeg vanochtend nog een sms van FunnyMe, ziet er naar uit dat ze voorlopig nog wel zonder internet zitten.
hey dames, Net terug van ilse wegbrengen. Voor het eerst moest ze huilen toen ik wegging, pff dan breekt je moederhart toch even hoor! Ze heeft weer lekker doorgeslapen. Wel even wakker nadat ik naar de wc was geweest (doe ik weer boven), maar daarna lekker weer verdergeslapen. Hier merk ik ook echt dat Ilse ouder wordt. Sinds dit weekend heeft "ja" ontdekt of iets dat er op lijkt. Dus nu krijg ik in een keer antwoord als ik iets vraag, haha. Moet er nog een beetje aan wennen hoor. Ze geeft boekjes aan die je dan voor moet lezen en wijst naar de dingen die ze wil hebben. Zo nu even mijn vergadering van zometeen voor bereiden en dan naar het werk.
Hummelke, sneu dan he als je ze zo moet achter laten. Ze hebben weer een leuk topic in de lounge http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/172499-domme-opmerkingen-topic-hihihih-3.html
Nou meiden, Bedankt voor deze o zo gezellige ochtend Ik ga Levi zijn speelgoedbom opruimen en hem naar souders brengen Fijne dag
@Parr, ja merk wel dat t minder is.. En diegene die ik heb zijn ook minder groot en zichtbaar. Maar gebruik t nu een maand en heb weer vervolg receptje gekregen. Want hij gaat aardig snel op bij mij. @MamaSonja, wat BELACHELIJK zeg!! Ok, dat kind kan er misschien niks aan doen, al vind ik t nog beetje onzin.. Mijn neef heeft precies hetzelfde en ookal heeft t weken/maanden geduurd mijn tante heeft hem wel geleerd niet zomaar te slaan. Dus beetje raar van die vrouw om dat als reden te gebruiken dat zij het kind niet opvoed.. @Kaatje, GOOOO LEVI!! Hier zit ik weer op t werk, nog steeds snotterig/hoestend en met een dicht oor. Straks even de HA bellen voor uit te laten spuiten. Ook Mike is niet lekker, is ook aan het hoesten, maar niet neusverkouden.. Heel apart dus, misschien zeer keeltje van t galspugen zaterdag? En drinken/eten issie ook opeens geen fan van. Ben dus echt beetje bang dattie wat mankeert nu.. Al heeftie geen koorts, hij is eerder wat aan de koude kant en bleek. Wil niet dat mijn mannetje ziek word..
@MamaSonja: wat een ontzettend rare situatie gisteren. Kan me voorstellen dat je heel boos was. Ik heb veel begrip voor mensen met een beperking, maar de ouders mogen daar iets beter mee omgaan. @Hummelke: leuk is dat he, dat Ja zeggen. Doet Sara ook op alles "Ga je mee" Ja. "Wil Sara eten" Ja. En hier ook boekjes brengen en vooral Nijnij, dat is Nijntje. @Parr: ik zal eens kijken of ik de radiatoren die we uitgezocht hebben, kan vinden. @Steen: heb jouw verhaal met open mond zitten lezen. Kon ik me ook niet meer herinneren. Heftig hoor. @Nikky: lief dat je het vraagt. Met mij gaat het prima. Voel me goed, gelukkig en gezond. Heb nergens last van (had ik bij Sara ook niet) en groei goed. Een vriendin zei al dat ik blijkbaar het perfecte lijf had om zwanger te zijn. Vind het dan ook weleens vervelend om te lezen dat de dames hier zo ziekjes zijn, want dat ken ik niet. @Missy: beterschap voor jou en Mike. En je geen zorgen maken om eventuele Mex.griep he. Vanochtend nog een arts/internist op de radio gehoord en paniek was echt niet nodig. Gewoon op tijd aan de bel trekken als je het niet vertrouwd. Gisteren zo gelachen om Sara. Kan geen specifiek voorval omschrijven, want het is gewoon om wie ze is. Ze kan zo heerlijk spelen/lachen/dansen/babbelen en soms is dat gewoon lachwekkend. S. en ik hadden het er nog over dat we beide zo gek op haar zijn en vooral zoveel plezier met en om haar hebben. Ik verheug me er op dat ze straks een broertje/zusje heeft. Dubbel zoveel pret. Zo ik heb mijn thee op, dit weer bijgelezen, dus ga maar eens wat doen.
goedemorgen meiden, niet veel te melden hier. kaatje, morgen een echo ! Toppie kan je weer even gluren daarbinnen
@Jannes, nee is ook zo. Zat hier net een stuk te lezen erover van de kinderviroloog en die zegt ook dat gezonde kinderen/mensen t gewoon aan kunnen. Tenzij er natuurlijk iets mankeert zoals uitdroging of er een infectie bovenop krijgen. En dat ook vaak de redenen zijn waarom er dan wel gezonde mensen doodgaan. Doordat die dus er nog iets bovenop krijgen terwijl zij dus zwak zijn en de mex griep hebben. En het gaat altijd gepaard met koorts van boven de 38 die opeens hoog oploopt tot 40! En dat heeftie gelukkig niet en ook gebeurt de mex griep vaak accuut, terwijl hij dus al vrijdag wat ging hoesten, doordat ik ook verkouden ben. Dus ik kan t allemaal wel uitleggen en onderbouwen, maar dat neemt helaas mijn gevoel niet weg. ;( Maar lief dat je t zegt hoor! Zelf ben ik natuurlijk morgen ookal een week beroerd, dus tis ook niet super vreemd dat hij nu ook niet echt lekker is.. Wat ik me trouwens afvroeg, kunnen ze ook ziek zijn van kiezen? En dan dus ook spugen zeg maar?
missy geen idee, kyani had alles tegelijk dus ik zou het niet weten. Maar normale voor tanden spuugde de kindjes ook niet voor zover ik weet dus waarom wel bij kiezen, dus denk het niet.
Nouja, dan zien we t wel.. Me mams belde net, hij had wel tuitbeker sap helemaal leeg en knijpfruit op. Was alleen erg moe en zaagde wat met zijn ademhaling, maar volgens haar niet benauwd. Wel verkouden, net zoals ik dus..
Kreeg net t advies hier op mijn werk om niet t hele internet af te zoeken naar symptomen of rampverhalen, maar gewoon steeds de site www.grieppandemi.nl in de gaten te houden. Die is actueel zonder mediahipe etc.. En daar word ik toch wel wat rustiger van als ik die site lees. Nu ga ik proberen net als de artsen en collega's hier rustiger eronder te worden. We kunnen t toch niet helemaal voorkomen en als we t hebben gewoon gelijk de HA bellen en dan zien we wel verder.
@Parr: ik heb de radiatoren gevonden. Deze komt in de midden in de woonkamer bij het grote raam (natuurlijk niet zo belachelijk lang).
Goedemorgen meiden! Zo ik ben er weer Zaterdag toch naar de Efteling geweest en gisteren de hele dag visite gehad dus vandaar niet meer online geweest. Ik zal eerst even vertellen hoe het met ons kereltje is. Vrijdagnacht nog een hele nacht gespookt en de koorts steeg weer tot 39,8 Pff ik was zo bezorgd hij was echt niet te troosten en had al een zetpil gehad dus kon er niet nog eentje krijgen. Weer de hap gebeld maar die vertelden dat het gewoon uitgeziekt moest worden en anders hem maar een half uur in een lauw warm badje zetten. Uiteindelijk heeft hij van 1 tot 3 geslapen toen weer even wakker en geslapen tot 5 en daarna tot 6.30. 's ochtends was de koorts een beetje gezakt naar 39 en mijn moeder heeft ons overgehaald om toch lekker een dagje weg te gaan. Ik wist ook dat Kyano wel in goede handen was. Een gezellig dagje gehad in de Efteling maar natuurlijk wel veel naar huis gebeld. Uiteindelijk tegen 16 uur had hij eindelijk nog maar een temperatuur van 38 (wel met zetpil) en gisteren is de temperatuur ook zonder zetpil gezakt. Dus hij is weer beter! Gelukkig maar want die nachten waren zo verschrikkelijk. Niet vanwege het wakker worden maar gewoon de bezorgdheid om je kindje. Zaterdagnacht heeft hij weer lekker doorgeslapen en zelfs uitgeslapen tot 8 uur !! Ik heb trouwens een paar pagina's bijgelezen ga zo effe reageren.
Eva hoe hebben jullie het probleem met Whiskey opgelost? Ik neem aan dat hij toch bij jullie blijft? Sannemart leuke fotos Queen ach ook al zon leuke fotos! Kreeg Kyani geen nat kontje van het op de grond zitten? Parr gek hetzelfde vroeg ik mij vanochtend ook al af, Kyano wordt ook al een paar dagen huilend wakker. Maar ik hou het er nog maar op dat hij nog niet helemaal beter is. ** duim duim, want ook ik vind er niks aan ** MamaSonja jeetje zeg wat een brutaliteit :x! Ik zou ook echt link zijn geworden. Arme Jenna Steen oei dat is minder zon rotdag op je werk Kaatje go Levi! Oh wat leuk morgen de echo! Missy vervelend zeg dat Mike ook al niet lekker is. Hou hem maar goed in de gaten! Verder ben ik even vergeten maar geloof dat Ilse en Teun weer beter zijn Gelukkig! Oh ja klein slechtnieuwsberichtje; ben ongi geworden We gaan deze ronde gewoon elke dag klussen
@Wupje: fijn om te horen dat het al beter gaat met Kyano. Balen dat je ongi bent geworden! @Jannes: héle mooie radiatoren! Wij hebben trouwens helemaal geen radiatoren in huis door ons warmtepompsysteem.
Wij zijn net terug van het cb. Quinten weegt 12,3 kilo en is 80 cm. Hij ontwikkelt zich heel erg goed. De spuitjes waren minder leuk, al huilde hij echt een stuk minder dan de vorige keren. Daarna even een boodschapje gedaan en nu ligt mijn lieve menneke in bed. Na de middagboterham gaan we op kraamvisite bij mijn collegaatje. Haar dochtertje is nu 2,5 week, ik heb er zo'n zin in!
Pupke goede score van Quinten!! Stoere bink Ah wat leuk een kraamvisite. Ik ga volgende week maandag maar het ventje is wel al wat ouder, 1,5 maand nu. Hmm ik ga eens even wat nuttigs doen