@Jannes, mooi hoor! Zeker die laatste zo aan de muur. @Wupje, aaah zielig he. Wij zijn zaterdagnacht ook meerdere malen eruit gegaan om bij Mike te kijken. Gewoon omdat je zo bezorgd bent en ze dan niet uit t oog wilt verliezen.. Gelukkig issie al wat opgeknapt en was de Efteling leuk! Balen van de ongi, misschien om de dag klussen? Werkte bij ons super.. @Pupke, Quinten weer goedgekeurd dus! Denk dat Mike ook wel zoiets weegt alleen wel iets langer is.. Oee kraamvisite, ik wil ook!! Maar me vriendin smst nog niet terug of de kleine al thuis is.. Pff.. het is een gekkenhuis hier op t werk. Echt half NL belt over de mex griep vaccins..
Hi hi Missy je blijft ook maar herinnert worden aan de Mex. griep hè Leuke anekdote: mijn vriendin belde net op wat ik aan het doen was vanochtend om half 9. Ik zeg uhh gewoon wat aan het rommelen thuis hoezo? Ja dat heb ik gemerkt jouw zoon heeft mij vanochtend wakker gebeld! Kyano had idd de telefoon te pakken gekregen in een onbewaakt ogenblik en heeft dus gewoon al zitten bellen ! Zij heeft na een paar minuutjes maar neergelegd maar ze had een gezellig gesprekje met mijn zoon gehad, da da da papa papa Toch maar beter opletten dat hij de telefoon niet te vaak in zijn handjes krijgt.
Hmm Kyano ligt al vanaf 10.15 uur te slapen dus ik dacht die zal wel wakker worden van de testsirene om 12 uur maar niks hoor meneertje slaapt gewoon door . Ik ga hem maar eens wakker maken want ik ga bij mijn ouders eten en dan even tanken. Ben er vanmiddag weer!
@Wupje: whahaha! Leuk hoor, zo'n ondernemend mannetje! Wij hebben er ook zo een, hij heeft de pc al ge-reset, de dvd-speler ontelbare keren aan en uit gezet, evenals de decoder en de X-box. ook heeft hij de telefoon steeds te pakken. Laatst belde hij naar de huisarts, gelukkig was dit buiten kantoor-tijden én had hij ook de luidspreker aanstaan zodat ik er snel bij was. Ook heeft hij bijna het antwoordapparaat opnieuw ingesproken, hihi. Gelukkig wist hij nog niet hoe hij zijn boodschap ('ghunghun') moest opslaan... Voor de duidelijkheid: hij mag van ons niet aan de telefoon zitten, maar als hij ook maar eventjes kans ziet, dan heeft hij hem.
Over tanken gesproken: hoe doen jullie dat met de kleine? nemen jullie hem/haar mee bij het afrekenen? Ik wel namelijk, al werd ik vanochtend nogal vreemd aangekeken toen ik dit deed. Een mevrouw zei: 'laat hem toch lekker even zitten, je bent toch zo terug?'. Vond ik niet zo'n strak plan dus ik heb hem gewoon meegenomen.
jannes en ingeltje, fijn dat het zo goed gaat met jullie zwangerschappen....geniet ervan missy, beterschap hoop dat jij en mike vlug opgeknapt zijn eva nog een paar daagjes voordat jullie op vakantie gaan, ik wil je alvast heel veel plezier wensen.. wupje fijn dat je mannetje weer is opgeknapt, en balen dat je ongie bent geworden.. wij zijn trouwens vrijdag met Pim bij de kinderarts geweest, eind van deze maand maken ze een echo en hartfilmpje....verder gaat het goed met ons mannetje, hij doet alles wat hij moet doen en is een vrolijk tevreden kind. hij weegt nu 9.5 kilo en is 76 cm...klein maar fijn mannetje...
wat blijkt; helemaal aan het begin van zijn dienstverband heeft hij teveel uitbetaald gekregen. en dat zou toen de maand erop gecorrigeerd worden. alleen is dat blijkbaar niet gecorrigeerd, maar al die maanden zo doorgegaan. en nu, 4 maanden later, wordt dat teveel dus in 1 keer ingehouden. pff als ze nou 100 euro per maand deden ofzo! A gaat daar morgen nog over praten met de baas.
@Wupje, whahaha die Kyano! Wij hebben t nog niet gehad door Mike. Wel dat we zelf gebeld werden om half 7 s morgens door de zoon van Truus. @Pupke, Mike doet inderdaad ook steeds de dvd-speler uit/aan, de lamp met afstandsbediening, de tv aan/uit, alle deuren dicht als die op een kier staan.. Echt slimme kereltjes hebben wij.. @Nikky, spannend voor vrijdag! Zal vast wel goed zijn/komen! @Pisum, owww wat verrot zeg van A zijn werk!! Zeker goed dat hij er morgen even over gaat praten.. Pff, even gauw wezen lunchen maar was zo druk dat ik t hier op heb gegeten achter mijn bureau met tussendoor telefoon. Terwijl mijn collega wel uitgebreid is gaan lunchen nu! Soms kan ik t zo oneerlijk vinden.. Zij werkt di t/m vr en is dus maandag altijd vrij. Mijn andere collega werkt ma t/m do en is dus vrijdag altijd vrij. Die laatste collega is een schat en neemt altijd gewoon een vrije dag op als zij afspraken heeft etc. Maar die 1e collega flikt t altijd zo dat zij me lieve collega zover krijgt om van dag te ruilen zodat t haar geen dagen kost. En zij gaat ook altijd uitgebreid lunchen, voert geen bestellingen in etc. Doet alleen de leuke klusjes! *grr* Zo, ben t weer effe kwijt!
Rayyan heeft mij gister ook gebeld met de telefoon van zijn papa Heerlijk he, van die ondernemende kinderen 8)
Zo ik ben weer bijgelezen (gequote ) Dat topic in de lounge in idd hilarisch kaatje Ik ga zo naar de gyn, ben eeerg benieuwd wat me te wachten staat. Hoop op allerlei onderzoekjes (klinkt vast vreemd maar ok ) en een behandelplan. Ik word gek van die lange cycli :x Nog ff douchen en dan ga ik.
@Pupke: ik laat Sara gewoon in de auto zitten, maar doe de deur op slot. Moet wel zeggen dat ik tank bij een heel klein tankstation, waar mijn auto direct voor de shop staat. Dus ik sta eigenlijk alleen een wand (met grote ruit) van Sara af. Kan haar zelfs gewoon zien zitten.
Ik heb trouwens vanaf vandaag een nieuwe collega. Hoe vinden jullie hem? Ik vind het een blijvertje!!
Wupje, jawel maar maakt niet uit thuis een schone broek aangedaan . We wonen nog geen 5min van park af lopend Pupke, zo Wat een bink heb jij Leuk kraamvisite! Veel plezier Jannes, lekkertje hoor alleen jammer dat hij zo weinig zegt
Hier ook weer naar het CB geweest. Madame is weer goedgekeurd. Ze weeg nu 8620 gram en is 74,5 cm. Een klein poppetje dus. Nu hoeft ze pas weer als ze 1,5 is en krijg hier van nog een oproep van het zgn Peuterbureau. Verder vonden ze het goed dat ze al in 2 talen woordjes gaat zeggen. Dan ga ik nu ff een paar bladzijden terug lezen en reageren...
@pisum: Hoop voor je dat ze wat onderzoeken doen. Veel succes! @Queen: Wat een moppie is Kyani toch! @Nikky: Hier ook alles goed. Alweer 25 weken en behalve last van maagzuur eigenlijk verder geen kwaaltjes. Merkt nu wel dat het zwaarder wordt en dat m'n buik steeds meer in de weg gaat zitten. @Kaatje: Go Levi! @MamaSonja: Wat een verhaal! Ik zou ook goed boos zijn! Beterschap voor alle zieke mama's en kindjes.
@Missy: ik denk dat je jouw vorige berichtje even weg moet halen. Is toch een bepaald beroepsgeheim dat ik persoonlijk niet op een openbaar forum zou zetten. Naar de ouders toe ook niet echt netjes. Je zegt het zelf al he "mag het eigenlijk niet zeggen"
meiden zouden jullie weer willen stemmen op de babysite van kyani? ben druk bezig met wee rhelemaal up to date te maken en filmpjes die plots verdwenene waren er weer op te zetten... maar als ik zo doorga me tvernieuwen te kort ruimte Thnx... Je eigen persoonlijke Baby Homepage, eenvoudig alle ontwikkelingen bijhouden.