September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Jannes, heb t verwijderd.

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Nog een uurtje!!

3. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    dan mag je naar huis :p

4. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ik vind hem héél leuk! Weet je toevallig of hij nog een broer heeft ;)?

5. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Fijn, ook weer helemaal goedgekeurd!

6. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ik ben net op kraamvisite geweest. Wat een heerlijk, klein poppetje is het toch zeg! Het gaat goed met mijn collega en haar man, echt een gelukkig gezinnetje.
    Quinten heeft het druk gehad vanmiddag: eerst mee naar de winkel, toen op kraamvisite (en daar moest natuurlijk alles zeer grondig onderzocht worden...) en net nog even een fruitje gegeten en gespeeld. Ik ga zo even koken (want het moet straks nog 45 min. de oven in) en ik kook ook alvast voor morgen. Mijn schoonouders eten dan namelijk mee en na zo'n drukke dag werken is het wel lekker dat ik het alleen maar hoef op te warmen. Tot later!

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Inderdaad druk dagje al gehad Pupke!

Ik ben blij dat A zometeen t eten al klaar heeft als ik thuis kom, kan ik lekker met Mike knuffelen tot hij naar bed gaat en dan neerploffen op de bank.

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Nou lekker heb ik weer..
    Was ik eindelijk wat opgelucht over die *** mex griep..
    Belt A net op, ja ben je ook ineens zo ziek?
    Ik zo, nee alleen verkouden wat dan?
    Zegtie: ja begon ineens met hoesten, heb drukkend gevoel op me borst, overal spierpijn en spuug net de hele boel onder..

LEKKER, straks heeftie dus wel mex griep.. Durf amper nog naar huis. :(

9. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Nou het bezoek aan de gyn was interessant :( :)

Het duurde maar 10 min en ze stelde bijna geen enkele vraag. Dat vond ik wel verrassend. Niets over mijn medische geschiedenis eigenlijk. Alleen of ik al lang last had van die lange cycli (ja dus). En of ik al eerder bij een gyn was geweest en wat daar uit gebleken was (ja in Marokko, en niets eigenlijk, want die wist/zag het ook niet.) Toen ging ze met een echo kijken "of er misschien iets aan de hand was met mijn eierstokken".

Tot mijn (en haar) verrassing zag ze een eiblaasje dat volgens haar binnen een dag of 2 zou moeten springen :$ :) dat zou dus betekenen dat ik deze keer niet zo'n lange cyclus heb, want ik zit nu op dag 20.

Ik moet nu afwachten of ik over 2 weken zwanger ben, en zo niet, dan moet ik nog een extra week wachten om mijn ongi de kans te geven zelf op gang te komen. Als dat niet lukt, dan mag ik met Provera en Clomid beginnen. Ze heeft het recept al meegegeven en ik heb het ook al gehaald. Ik wil mezelf niet gek maken dat ik nu meteen zwanger word. Dan is de teleurstelling zo groot. We zien wel ;) In ieder geval zei ze een paar keer dat ik vandaag en morgen maar "mijn kans moest benutten".

Het was een hele vriendelijke vrouw. Toen ik wegging zei ze: "En succes ermee!" Whaha :D

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    misy je meot er niet zo opgewonden van zijn. NIets aan de hand je ligt gewoon een weekje of langer ziek thuis op bed neits aan de hand. Je knapt gewoon weer op als je het hebt.
    Geen zorgen dus.

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    pisum, nou haha lekker zo en vrolijke vrouw! Hihi s6 ermee klinkt wel grappig :D

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Queen, nou ik wil gewoon eigenlijk liever niet dat ALS hij t heeft hij Mike ermee besmet en hij dus ook ziek word.. Daar ben ik gewoon bang voor, dan krijg ik t liever zelf.

Ik ga naar huis! Fijne avond meiden!

13. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Nou, dan wens ik jullie héél erg veel klus-plezier!

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Missy: meisje toch, maak je toch niet zo ongerust. Jouw dagen staan in het teken van de Mex.griep en of Mike wel of geen kans heeft om het te krijgen.

Stel A heeft het, dan komt ook dat allemaal goed. Moet hij alleen waarschijnlijk even bij zijn ouders of zo gaan logeren. En Mike even in de gaten houden en met de huisarts overleggen hoe je daar mee om moet gaan. Dat iemand het heeft, wil niet meteen zeggen dat hij/zij iedereen aansteekt.

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Pupke ha ha die mannetjes van ons gaan later allemaal bij het callcenter werken :D. Kyano mag idd normaal gesproken ook niet aan de telefoon maar grist hem soms heel snel weg in een ogenblik dat ik het net niet zie of ergens mee bezig ben.

Tanken: ik ben dus vandaag gaan tanken en ga dan net over de grens in Brugge. Maar ik was eerst een boterhammetje gaan eten bij mijn ouders en heb Kyano gezellig even daar gelaten. Soms gaan mijn ouders mee omdat we dan ook nog even boodschappen doen en dan Kyano dus blijven zitten want dan zit hij niet alleen. 1 keer heb ik hem laten zitten en rende ik naar binnen om te betalen maar ik zag dan ook dat er geen rij was en ik binnen 2 minuutjes weer terug was. Kyano maakte er geen probleem van :)

Nikky fijn dat alles goed gaat met Pim!

Missy zo’n collega’s zitten er altijd wel tussen.
    Meid sorry dat ik het zeg maar probeer die mex. Griep eens los te laten. Natuurlijk is het niet fijn dat A verkouden is en niet lekker maar dat gaat echt wel weer over, het hoeft niet gelijk de mexicaanse griep te zijn. En dan nog, jouw mannetjes worden echt weer beter! Ik voelde ook angst toen Kyano ziek was, maar ik heb toch geprobeerd zo rustig mogelijk te blijven ook naar hem toe. Daar hebben ze het meeste aan, mama die ze lekker kan troosten en zegt dat het gauw over is :).

Jannes ha ha lekker ding die collega 8)!

Pisum wow dat is nog eens het perfecte tijdstip plannen voor het bezoek aan de gyn! Klussen dus zou ik zeggen :D

Mijn mupke slaapt nog. Ik was netjes om iets voor half 4 thuis en wilde Kyano op bed leggen, nou meneertje was het er niet mee eens... wilde blijven spelen :D Uiteindelijk rond 4 uur was hij toch moe en heb ik hem er nog maar even in gelegd. Ga hem zo wakker maken.

16. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Missy: probeer je niet te druk te maken. Het klinkt eerder als een virus dat A. van Mike heeft gekregen, Mike was afgelopen weekend toch al ziek? Ik hoop (en neem aan) dat het met een sisser af zal lopen. Knuf!

17. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Tanken, ik tank als ik tank bij een onbemand station dus waar te pint meteen en dus neit bij je auto weg loopt.
    Dus ik hoef niet naar binnen en laat dus kyani gewoon in de auto zitten.

18. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Pupke: ik tank altijd bij onbemande pompstations, waar je pint aan de pomp, dus dat probleem heb ik niet...

Nikky/Jale: ach klein maar fijn he, ilse weegt 7.8 kilo en is 72 cm ;)

Pisum: raar dat de baas van mannetje niet even overlegd voor hij in 1 keer zoveel geld inhoud! En toch wel een positief bezoek aan de gyn! Veel plezier de komende dagen haha. Ik hoop in ieder geval dat je echt een kortere cyclus hebt dan de vorige keren, dat helpt sowieso.

Wupje: balen van je ongi, op naar de volgende ronde!

Jannes: hmm heerlijke collega haha

Missy: had je bericht vanmiddag al even gelezen en dacht hetzelfde als Jannes, goed dat je het hebt weggehaald. En meis als ik je een advies mag geven. Maak niet zo'n hype over de mex griep. Als het komt dan komt het en dan moet je dan je afwegingen maken en maatregelen nemen. Druk maken heeft toch geen zin, daarmee kan je het niet voorkomen...

Zo nu even ego. Hier leuke dag gehad. Kreeg vanmiddag het bericht dat een (ingehuurde) collega zwanger is na 19!!!!!!!!!! ivf pogingen. Uiteindelijk gelukt in spanje met behulp van eiceldonatie. Ze is nu 3 maanden zwanger van een tweeling!!! Dan besef ik me pas hoe goed ik het heb gehad door na ruim een jaar proberen alsnog " spontaan" zwanger te worden...

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hummelke zwanger van een tweeling das pas geluk hebben! Hopen dat alles prima gaat :D

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Wow, dat heb ik dus echt precies hetzelfde. Ik krijg het echt warm en koud tegelijk van het idee van een tweede. Ik zou het erg graag willen maar tegelijkertijd zie ik het ZO niet zitten...! Ik vind het gewoon echt veel werk zo'n kleintje, ik heb echt best wel wat momenten met Raven gehad dat ik nergens aan toe kwam en de deur wekenlang niet uit... daar moet ik gewoon niet aan denken op dit moment!
    Ik vind het heerlijk zoals het nu gaat. Alhoewel het nu toch op een andere manier bewerkelijk is, nu ze bijna gaat lopen. En ze zoekt heel erg de grenzen op, dat wordt natuurlijk alleen maar erger.
    Wat ik wel steeds voor ogen probeer te houden is dat voordat er een baby is, je minimaal 9 maanden verder bent ;) dus dat je oudste dan ook weer een stuk verder is.
    In ieder geval hoef ik er de komende maanden niet over na te denken want de combi met nieuwe huis en J. zijn opleiding maken dat het nu gewoon echt niet kan.
    In maart/april wordt het huis opgeleverd, dan nog 3 maanden klussen etc voor we er een beetje comfi kunnen wonen (juni/juli), dan heeft hij 1 jaar opleiding erop zitten. In principe zou ik dan wel zwanger kunnen worden omdat de opleiding 1,5 jaar duurt. Dus dat zou dan klaar moeten zijn als ik bevallen ben. Maar ja, eerst maar kijken of het echt zo vlot gaat als ze bij zijn opleiding zeggen (ben bang van niet).
    Dus op zijn vroegst word ik volgend jaar zomer zwanger als het aan ons ligt en dan is Raven 2,5 als de baby geboren wordt (ervan uitgaande dat alles snel lukt, wat ook maar de vraag is nu). Op zich lijkt me dat wel een mooie leeftijd.
    Ik wil Raven ook niet teveel nieuwe dingen achter elkaar tegelijk aandoen....

Deel Deze Pagina