Haii.. @Queen Wat cute die staartjes bij Kyani Heb gestemd! @Eva zal je altijd zien he dat ze uit gaan slapen op de momenten dat het eigenlijk niet handig is/hoeft @Kaatje Go Levi..super joh dat hij nu helemaal los loopt @Hummelke lijkt me ook wel moeilijk als je je kindje moet achterlaten als het zo gaat huilen.. Leuk is dat he dat aanwijzen en dingen aangeven @Missy hopelijk wordt Mike niet ziek..beterschap voor jezelf @Wupje wat fijn dat Kyano weer beter is.. Haha nu al bellen..boeffie @Pupke je mannetje weer goedgekeurd dus Zielig weer de prikjes.. @Jannes lekkere collega hoor @Jale super jou meissie ook weer goedgekeurd @Pisum jij bent dus de komende dagen errug druk Tanken: het komt eigenlijk bijna niet voor dat ik moet tanken als ik alleen wegga met de kids..maar mocht dit wel een keer voorkomen dan laat ik de kids wel in de auto en doe de deur op slot.. Hier niet zoveel te melden eigenlijk.. Jenna heeft heerlijk geslapen in haar nieuwe bed en hebben haar niet gehoord vannacht
mamasonja, mooi dat Jenna goed heeft geslapen in der bedje Zal ik morgen even voor die kleine elastockjes kijken voor Jenna? Ik moet morgen namelijk naar de etos is kleine moeite om dan even voor je mee te nemen
Wow 19! Dan wordt je geduld wel op de proef gesteld zeg! Wat ontzettend leuk voor haar dat ze nu dan zwanger is, en van een tweeling! Hoe ben jij dan na een jaar alsnog "spontaan" zwanger geworden? Weet niet of je dat wel eens verteld hebt, of wilt vertellen? Ik ben ook na ruim een jaar proberen (waarvan een half jaar met Clomid) alsnog spontaan (op cd 35!) zwanger geworden. En nu gaan we zien hoe het loopt..
Hallo Levi heeft echt zo'n mega last van zijn tandjes. Eten gaat al een paar dagen niet lekker. Zijn avond eten van vanavond was een paar hapjes hamburger, beetje yoghurt en een eierkoek Levi is ook zo grappig. Ga hem vandaag bij smoeder brengen, hij staat aan de salon tafel en ik zit een paar meter verder op. Dus ik vraag of hij me een kus komt geven. Geeft hij zo'n kusje in de lucht en gaat verder met spelen haha Queen, schattige banner weer ! Pupke, zo Quinten is al lang en zwaar vergeleken met levi !Bedenk me dat ik deze maand ook moet. even snel spieken wanneer Tanken Als ik tank terwijl Levi in de auto zit neem ik hem of mee, of ik doe de deur op slot Pisum, ook niet netjes van het bedrijf. Zeker niet dat er van te voren niets wordt aangegeven zodat je er rekening mee kan houden Hoe was het bij de gyn? Wow binnen nu en 2 dagen een eisprong. dat wordt klussen vanavond ! Wupje, ongi. Balen Hummelke, wow 19 ivf pogingen !!! echt een wonder Levi schuift nu op een verschoningsmatje door de huiskamer heen. Kind is echt gek
wij tanken in het weekend zodat 1 van ons in de auto blijft komt het niet zo uit ga ik bij de onbemande pomp waar je dus met je pasje bij de pomp betaald en dan pas tankt xxxxxxxxxxxxxxx
19 pogingen je moet er maar de kracht voor hebben wow wel super dat het goed gaat en dat het er 2 zijn niemand kan dat nog een keer lijkt me xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik deed dit in het begin niet, maar tegenwoordig laat ik haar wel zitten omdat ik idd echt heel snel terug ben. Ik sluit wel ALTIJD de auto af. Het is een beetje kiezen tussen rampscenario 1) mijn kind kan ontvoerd worden als mijn auto wordt gejat en 2) mijn kind kan ik niet snel genoeg uit de auto krijgen als het tankstation in de fik vliegt en de deur zit op slot. Ik vind 2 onwaarschijnlijker dan 1 dus kies voor 2. (meenemen kan wel maar dat vindt ze echt niet leuk, uit de auto en er meteen weer in, plus ik kan haar in het oog houden vanachter de kassa)
eh... daar heb ik maar 1 woord voor: asociaal Snel vergeten en hopen dat je haar nooit meer tegenkomt. En ik hoop voor haar dat haar autistische zoon die je dus echt niet een weekje wil lenen haar op zijn 17e niet zomaar het ziekenhuis in slaat omdat zij hem nooit gecorrigeerd heeft. Omdat je een autistisch kind hebt hoef je nog niet te stoppen met opvoeden, is mijn mening. En als hij dit vanuit zijn stoornis doet, heb je helemaal gelijk dat je dan als ouders a) moet opletten en b) je excuus moet maken als het gebeurt en c) moet overwegen om je autistische kind niet mee te nemen naar IKEA omdat dat ronduit zielig is. Kan zo'n kind helemaal niet aan, die drukte. Ik vind dat echt verwaarlozing.
goedeavond lekker gewerkt vandaag julia na een half uur thuis al in bed ze was doodop, wel goed gegeten ook goed fgeslapen op het kdv maar sliep ook meteen wij gaan vanavond lekker op tijd naar bed want we zijn beide moe! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Goedenavond ladies! Ik ga snel teruglezen en dan Grey's kijken hiernaast want de kaart doet het nog steeds niet grrrr... Wel is mijn droger net terug gebracht en viel het wél onder garantie *happydance*
hallo meiden, niet bijgelezen sorry erg druk gehad vandaag. de rest van de week ook veel regelen voor de workshop die ik georganiseerd heb over 2 weken wel heel leuk. nog iemand interesse in de workshop van ons op 22 november ik blijf het vragen hihi.
@parr @queen @freesia @kaatje -> SUPERLIEVE FOTO'S!!! @jannes: lekkere radiatoren en handige nieuwe collega (of was het nou andersom?)
Nou dan nog ff ego. Heeft niemand mij gemist ofzo? Was er 3 dagen niet. Zaterdag eerst naar de notaris geweest, we zijn nu de trotse eigenaars van een nieuwbouwhuis!!! Fijn dat alles eindelijk rond is. Daarna naar de voetbal geracet, J. afgezet, Raven opgehaald, terug naar de voetbal en daarna door naar mijn ouders, want mijn vader was 60 geworden. Leuke verjaardag gehad, we hadden mijn vader een grote foto van ons drietjes gegeven (van bij de fotograaf) waar hij helemaal emo van werd... We zijn onverwacht blijven slapen omdat het nogal laat werd, had alleen niks bij me dus de volgende dat weer in dezelfde kleren naar huis. Blegh. Nou ja. Voor een keertje kan het wel. 's Middags naar het nieuwe huis gegaan in de zeikende regen met kaplaarzen aan etc, om tussen de pas aangelegde vloerverwarmingsbuizen meetlintjes te leggen en markering aan te brengen (compleet illegaal natuurlijk) zodat we straks weten waar we kunnen boren voor de leidingen van het kookeiland. Raven was mee maar die moest door de regen in de auto blijven dus die liep paars aan van boosheid. Nou ja, beter dan dan zeiknat (het kwam echt met bakken uit de lucht). Toen heeft J. de hele dag en avond aan de studie gezeten op de PC dus daarom was ik er nog een dag niet. En vandaag gewerkt natuurlijk. Hehe, ben weer bij.
PB je nieuwe gegevens naar: Ingeltje, Parr of Yule (deze namen kun je aanklikken!) Als je zelf aanpast, stuur je dan wel even een PB naar Ingeltje met het berichtnummer van de nieuwe lijst? Dan zet zij het weer in haar onderschrift. DE MAMA'S 8) VAN SEPTEMBER 2008 Onze hyves: September2008 - Hyves.nl Onze lieve schatjes! 15 augustus 2008 ANNA LUNA 21 juli 7555 gram - 71½ cm & SOPHIE EMMA 21 juli 7430 gram - 72 cm ~ mama: FunnyMe Zwanger! 23 maart 2010 21 augustus 2008 MATICE ~ mama: Jekkia (Raven) 29 juli 8550 gram - 71½ cm 25 augustus 2008 SARA ANNA ~ mama: Jannes Zwanger! 4 april 2010 26 oktober 9350 gram - 78 cm GIZEM ~ mama: Jale Zwanger! 14 februari 2010 2 november 8620 gram - 74,5 cm 26 augustus 2008 PIM ~ mama: Nikky 2 november 9500 gram - 76 cm ROOS ~ mama: Pipo1973 (Grote broer) 27 juli 11000 gram - 75 cm 27 augustus 2008 ILSE ~ mama: Hummelke 22 okt. 7840 gram -72 cm 28 augustus 2008 ROBIN JANCO ARIE ~ mama: Tweety (Rene) 22 september 10060gram - 78 cm 29 augustus 2008 MICHELLE ILANA ~ mama: Lindaa 3 juli 8400 gram - 72 cm 30 augustus 2008 QUINTEN ~ mama: Pupke 2 november 12320 gram - 80 cm LOTTE MARIA ~ mama: Foover (Sam) 13 augustus 10500 gram - 77 cm 03 september 2008 FEMKE ~ mama: Steen 12 augustus 7680 gram - 70,2 cm DEMI ~ mama: Dreames 30 juli 8890 gram - 73 cm 04 september 2008 BRITT ~ mama: Krisstel 3 augustus 8550 gram - 75 cm JULIAN ~ mama: Ingeltje Zwanger! 23 mei 2010 6 augustus 9520 gram - 76,2 cm 05 september 2008 JULIA ~ mama: Anno103 23 oktober 9060 gram - 74 cm 06 september 2008 RAVEN ROSELINE ~ mama: Yule 4 augustus 11170 gram - 77 cm 07 september 2008 KYANI SYLVIA ~ mama: Queen1988 8 september 9200 gram - 74 cm TEUN FRANCISCUS ~ mama: SanneMart 12 augustus - 11500 gram - 76,5 cm 08 september 2008 YARAH ~ mama: MirandaT (Cyenna) 2 september - 10745 gram - 78 cm 09 september 2008 LEVI ~ mama: Kaatje85 Zwanger! 25 april 2010 1 september 9300 gram - 76 cm 11 september 2008 JENNA ~ mama: MamaSonja (Dhani) 13 aug 9745 gram - 74 cm 13 september 2008 RAYYAN ~ mama: Pisum juni 10170 gram - 75 cm EMMA SOPHIE ~ mama: Lola (Jasmijn) 15 september 10425 gram - 78 cm 15 september 2008 ISIS MARIN ~ mama: Azeb 17 september 8555 gram - 72 cm 19 september 2008 JAIMY MARTINA ~ mama: Miracle08 27 aug 8680 gram -74 cm AIMAR EMILIAN ~ mama: Eva1983 23 september 9160 gram - 72 cm 23 september 2008 VINCE TYGO ~ mama: Cossy 27 aug 9700 gram - 76 cm 24 september 2008 KATE ARWEN ~ mama: Parr1983 8 okt aug 9720 gram ~ 80 cm KYANO ~ mama: Wupje 27 aug 10450 gram - 77 cm 25 september 2008 MIKE MARC ~ mama: MissyZuilen 8 sept 10700 gram - 79 cm 04 oktober 2008 JILL ANNE ~ mama: Freesia 15 september 8700 gram - 74,3 cm JENNA LYNN ~ mama: Roshi 2 sept 8590 gram- 71½ cm 06 oktober 2008 JARI ~ mama: First Time 29 september 10830 gram - 76 cm Voor altijd in onze gedachten: 02 juni 2008 LEVI JAMAL* ~ 27-06-08 ~ mama: Chaartje79 Sara aangepast!!! Quinten, Pim en Gizem aangepast.