meiden werkse vandaag. gio heeft gisteren de fles om 23.00 03.00 en 07.15 hopelijk houd hij vandaag ook z´n goede ritme. we hebben hem gisteren overdag 1x na 6 uur pas de fles gegeven dus daarom heeft hij waarschijnlijk niet doorgeslapen. maar we waren gisteren zo blij dat hij eindelijk ff sliep. Was voor ons mannetje ook beter. ik moet zo naar de tandarts en hebt prompt tandvlees ontsteking. f*ck. spreek jullie later.
Oja. Slaapkamers: wij hebbben de ventilatieroosters open, zodat het op de slaapkamers iets kouder is dan in de woonkamer (woonkamer thermostaat staat op 20 graden). De laatste dagen heeft Raven het merkbaar kouder en ik trek haar een pyamaatje aan of een slaapzak. Met pyama ligt ze onder 1 deken + laken en nog een extra laagje in de vorm van een dubbelgeslagen omslagdoek bovenop de deken. Met slaapzak (dikke) doe ik dat niet. Maar het is denk ik ook niet onder de 18 graden in onze slaapkamers.
Een hele goedemorgen! Hier een lekkere nacht gehad! wel iets later op bed dan normaal, maar dat kwam omdat parr en ik in een dillema zaten met corel.. ik deed precies wat zij zei met dat zipje en sloeg het masker op de juiste plek op! toch kwam hij niet tevoorschijn .. heel appart! Ben nu al dusdanig ver dat ik alleen nog hoef te stofzuigen en dweilen! Ik moet om kwart over 11 naar het CB met Michelle en ben super benieuwd hoeveel ze gegroeid is! wat betreft de slaapkamer: ik heb de verwarming half open omdat het boven behoorlijk koud is.. als zij op bed gaat is het er een graad of 19, ook zij slaapt in slaapzak met lange mouwen (met pyamaatje) en een dubbelgevouwen fleecedeken! Michelle is wat dat betreft ook een bibberkont, en heeft dat dus ook nodig! @Kaatje: damn.. @$%^Belasting.. ze weten wel precies wanneer ze geld van de burgers willen hebben he.. tegen de feestdagentijd aan.. en dan willen we juist ons geld houden voor leuke dingen .. Ik moet ook 500,- terug betalen aan de belastingdienst.. ze hebben mij het hele jaar ZT uitbetaald terwijl ik daar geen recht op had, omdat hubbie mijn toeslagpartner is! gekke is dat ze dit altijd geweten hebben.. maar er nu pas mee aankomen
Hey Aimar heeft weer doorgeslapen, om 22:30 laatste fles gehad en pas iets voor 7 uur wakker. Joepie! En nu slaapt hij alweer 10 minuten! Ik ga me omkleden want ga boodschappen doen. Mijn vriend heeft avonddienst dus die blijft mooi bij Aimar! Ik heb een druk dagje, dus pas tegen eind van de middag weer even online denk ik. Fijne dag allemaal!
Goodmorning goodmorning how are you today? Het is hier heerlijk wit en sneeuwt nog steeds Brengt veel herrineringen omdat van mijn jeugd in Amerika Wel een drukke nacht gehad. Kate had half twaalf laatste voeding en kwam half 5 weer en kwart over 7 weer Na de laatste moest ik nodig plassen en ben maar opgebleven.. Vanaaf zal ik kapot zijn denk ik. Maar goed heb de bed verschoond, de schone was opgeruimd, de vaatwasser leeg, de aanrecht opgeruimd en ontbijtje gemaakt. Nu lekker forummen en pspen (hopen dat de tube vandaag wel lukt ) @cossy oh god ik weet nog voor dat wij alles gingen inpakken eerst de onnodige troep opruimen en wegbrengen.. en dan om je erachter hoeveel troep je hebt @elise1 succes meid en dikke knuff! slaapkamer baby was gisterenavond vergeten erbij te zeggen dat de raam altijd open is maar dan op tochtkier. @lindaa hoe was jou nacht? ook lekker opgeruimd alvast? dan kan je vanmiddag lekker bezig met pspen? veel plezier bij de cb! ook al mooie kado gehad alvast van de belastingdienst en óók zt ik doe niet meer mee aan zt.. moet telkens terugbetalen terwijl ik vooraf wél recht op had @kaatje hier ook met de belasting (zorgtoeslag) wij moeten zuinigen voor de feestdagen hierdoor @eva1983
goedemorgen meiden! hier lkkre nacht gehad. lekker 6uurtjes achter elkaar kunnen slapen. Aankomende zaterdag gaan we de nieuwe auto ophalen! lekker met 5deuren, hoe ik niet meer in de auto te kruipen om mc op de achterbank vast te maken hele vooruitgang! zo ga nu weer ff pspen (hoezo verslavend)?!?
Goedemorgen mama's! Wat een winterweertje 8) ! Jammer dat de sneeuw van gisteren alweer een beetje weggetrokken is. Hier een druk weekend gehad. Zaterdagavond visite gehad, en gisteren lekker met Kyano 's ochtends een stuk gaan wandelen. Toen sneeuwde het nog niet en 's middags weer kraamvisite. Het was een vriendin van ons met haar man en ook 2 kids van 4 en 1,5 jaar. Kyano was wakker toen ze kwamen, we hebben hem even geshowd maar hij was moe en wilde eten. Toen hem in zijn bedje gedaan, heeft hij een half uurtje ongeveer geslapen maar hij werd wakker van de kids beneden. Hem ook erbij gehaald, op een gegeven moment moest de kleinste van mijn vriendin heel hard huilen, toen begon zijn broertje ook, Kyano schrok hier zo van dat hij het ook maar op een krijsen zette Was wel lachen. Uiteindelijk zijn ze niet al te lang gebleven dus daarna had Kyano ook weer lekker zijn rust 8) @ First time beterschap meid! @ Jannes yippie pagina 500 @ Lindaa maar goed dat je vriend in elk geval excuses heeft aangeboden. Maar dronken zijn en dan een pasgeboren baby in huis lijkt me toch niet zo fijn. Hopenlijk komt het niet vaker meer voor. @ Eva fijn dat je lekker geshopt hebt, nu je hubbie nog een beetje beter opvoeden @ Missy Zuilen super dat Mike bij opa en oma heeft doorgeslapen! @ Pupke leuk hè die stralende lachjes! Gisterochtend heeft Kyano hier ook aan een stuk door gelachen, echt zo gaaf! @ Eva ik maak Kyano nu 's ochtends uiterlijk om half 7 wakker als hij om 23 uur de laatste voeding heeft gehad. Maar meestal meld hij zich uit zichzelf tussen 6 en haf 7. @ Pisum ben benieuwd of het daadwerkelijk aan de voeding lag @ Kaatje lijkt me ook heel vermoeiend hoor, werken en dan de nachtvoedingen er nog bij. Petje af! En wat betreft vriendinnen, zijn er geen meiden meer die je nog kent van zwangerschapsyoga waar je mee af kunt spreken? Of anders misschien aansluiten bij babymassage of zo dan ontmoet je ook nieuwe mensen. @ Parr yippie weer intimiteit! Mooie kaart trouwens! Je hebt al goed je best gedaan vanochtend, dat is een voordeel dat Kate zo vroeg weer kwam 8) @ Yule ha ha dat zo idd erg veel zijn 70 uur per week KDV Dat ze dat niet snappen @ Elise ook een goed idee om 's ochtends te temperaturen. Kyano slaapt precies hetzelfde zoals bij jou en soms ben ik ook wel eens bang of hij het niet te koud heeft. Ga morgenvroeg gelijk doen, dan weet ik het zeker! @ Roshi fijn dat de verjaardag goed gegaan is. Hi hi wat een psp verslaving hier! Zo ga nu ook snel even stofzuigen en dweilen want straks komt een collegaatje op visite!
Goedemorgen! Hier ook weer een prima nacht gehad. Lees dat over het algemeen de meeste kids wel gaan doorslapen he.... Grappig dat jullie allemaal zo'n psp verslaafden zijn...de banners zien er ook prachtig uit! @Yule, persoonlijk zou ik wel wat voeding meegeven aan de gastouder, je weet het maar nooit, en het zou vervelend zijn als zij daar zit met een krijsend kind van de honger....succes! Verwarming: Bij ons is het overdag zo'n 18-19 graden op de slaapkamer, 19-20 beneden. Vannacht voor het eerst de verwarming een beetje aangehad op onze kamer. @Roshi, Jenna is ook nog zo'n lekker klein meisje, leuke foto! @Kaatje, he balen die belasting...werk ze vandaag! @Cossy, mooi alles al een beetje opgeruimd voor de verhuizing, fijn is dat he. @Elise, succes bij de tandarts! @Lindaa, succes op het cb. @Eva, heerlijk Aimar doorgeslapen! Fijne dag. @Parr, wat ben je al lekker actief geweest vanmorgen, ook wel lekker dat het dan allemaal klaar is he. @Babystyle, joehoe een nieuwe auto. Ga nu snel douchen en zo naar de kapper. vanmiddag krijgt Femke haar twee inentingen weer..... tot later!
Morgen dames, Gister hele dag hier niet geweest, veel gekletst zeg, maar ik zie door de pspbomen het forumbos niet meer Had me ook aangemeld bij de pspmama's maar weet nu al dat ik dat niet red, verplichte lessen en posting ed Hou daar eigenlijk ook niet van Ego dan: Jill haar 'smetnek' gaat supergoed, met de zinkzalf \/ Nog steeds geen poepluier gehad, nog geen gele streep erin Officieel 1 week poeploos nu Voor het eerst in de wipstoel gezeten omdat ik jullie erover hoorde. Dacht dat ze er nog te klein voor zou zijn, maar ze vindt het helemaal fantastisch Ik zag dat Jill beginnende berg had, heb het ingesmeerd met babyolie en later weggehaald met kammetje en borstel. Jeetje, wat een schilfers kwamen daar af! Gisteren met dinnetje hier op het durp een pannenkoek gaan eten. Jill bleef bij papa. Heerlijk gelachen (jongen van de bediening had een hele rare broek aan, we lagen dubbel, soms heb je maar weinig nodig ) Toen ik thuiskwam had Jill net een flesje op, ze had honger gehad. Heerlijk dat die 2 het samen (voor het eerst eigenlijk) zo lekker redden Sneeuw gister was mooi! We moesten er alleen wel doorheen met Jill, dus goed ingepakt. Nu is alles weer gesmolten Heb rottig geslapen vannacht, veel nachtmerries Komt omdat ik veel op mijn rug lig door de volle boobies... Ik kolf trouwens in notime 160 cc en dan nog spuit het eruit Ga een keer dan een nieuw potje eraan hangen en kijken tot hoever ik kan kolfen. Maar goed, heb eigenlijk genoeg in de vriezer. Genoeg ego weer, fijne dag allemaal!
@Jale, ja dan zou ik haar ook gewoon laten liggen. En Mike krijgt hier incl. de nachtvoeding nog 6 flessen. Maar hij groeit er normaal op, dus als hij komt mogen we hem gewoon geven. Heerlijk hoor zo'n slaapkoppie! Ik was vroeger als baby te druk om veel te slapen en denk dat Mike dat van mij heeft geerfd. Jammer haha.. want ze vader is wel een slaapkop! @Ingeltje, ik vind t ookal zo koud aanvoelen op Mike zijn kamertje. Me schoonmoeder had toen bij hem even een kacheltje op de kamer gezet om voor te verwarmen en toen heeft hij dus doorgeslapen. En hier vannacht kwam hij wel 3 x.. Dus nu doen we overdag ook de kachel even aan, zodat t wat warmer is op zijn kamer. Misschien dat t net te koud was en hij daardoor wakker word. En Mike ligt in een pyama, in een slaapzak met mouwen voor t inbakeren en dan een laken en enkel fleecedekentje. @Elise.. heeft Gio al gepoept nu? En heb je de HA nog gebeld? Hier ging Mike pas na 2 x Lactulose poepen.. @Parr, doe je die kruik er de hele nacht inhouden? Of alleen van tevoren even voorverwarmen? En leg je die dan tegen haar voetjes aan met een dekentje ertussen? @Roshi, gelukkig dat t allemaal zo goed is gegaan! Fijn gevoel geeft dat he.. dan ben je gelijk veel zelfverzekerder. Bij ons is de 1e verjaardag ook goed verlopen, dus nu durven we sneller naar volgende verjaardag te gaan met hem. Enne.. mooie outfit hoor! Als ik al die jurkjes en roze zie, wil ik ook een meid erbij haha.. @Lindaa.. veel succes straks bij CB. Ben ook benieuwd hoe Michelle gegroeit is! Ow heb trouwens bericht gehad over me sollicitatie.. Ben t niet geworden. Ze wilde liever iemand met een notuleerdiploma! *Grrr* Heb 4 jaar ervaring erin, alleen geen diploma. Maar uitzendburo zei al, ja ze moeten toch wat verzinnen als reden. Zij denkt namelijk dat ze gewoon geen werkende moeder wilde hebben. Dus nu gaan ze me voorstellen bij een ander bedrijf vd horeca die ook secretaresse zoekt voor 20 uur per week. En om 16.00 uur vanmiddag heb ik afspraak bij CWI, anders krijg ik geen uitkering. Dus me moeder komt straks oppassen en rijden me vriend en ik ook snel langs Prenatal voor de wipper. En vannacht kwam Mike wel 3 x.. kunnen rekken met speen, maar om 05.00 uur niet meer, dus fles gegeven. Toen sliep hij heel onrustig na die fles en moesten we nog 2 x lopen voor ze speen. Toen kwam hij om 08.00 uur met een poepluier en kreeg hij ze fles.
@lindaa & jannes: als ik haar niet had wakker gemaakt en ze had doorgeslapen dan had ze maar 4 voedingen gehad die dag. En omdat ze al slecht eet en redelijk veel spuugt wil ik dat ze elke dag 5 voedingen krijgt. En zij krijgt bij haar nachtvoeding ook medicijnen en die moet ze recht voor een voeding hebben en als ik die oversla dan krijgt ze te weinig medicijnen. @sannemart: Demi ligt in een winterslaapzak met een laken en deken eroverheen. Raam in de babykamer is snachts altijd dicht. @parr: leuke fotos! vooral waar ze niest @elise: wat vervelend voor Gio! Hoe gaat het nu met hem? Succes bij de tandarts! Moet ook volgende week naar de tandarts  vreemd genoeg is mijn tandarts trouwens vlak bij jullie @jale: ooh slim handschoentjes in bed tegen de kou. Heb gewoon handschoenen liggen voor Demi maar had me nog niet bedacht dat ik die in bed aan kon doen. @roshi: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Sneeuw: hier gisteren ook flink wat! @tweety: heb jij ook gemerkt of Robin misselijk werd van de Zantac? Demi spuugt vaak na de ochtendvoeding nog flink wat en voor de ochtendvoeding geef ik de Zantac. Weet eigenlijk ook niet of het goed is om die voor een voeding te geven weet jij dat? De dokter heeft daar niets over gezegd en ik kon het in de bijsluiter ook niet vinden. Vannacht heeft Demi wel om een nachtvoeding gevraagd, na dat drie nachten niet te hebben gedaan. Vind het ook niet zo erg, ben al blij dat ze soms doorslaapt. Ze heeft net wel weer flink gespuugd. Gelukkig heeft ze blijkbaar weinig last van het spugen nu. Dadelijk met Demi naar een collega van mij die net een nieuw huisje heeft gekocht.
hoi hoi, heb niet terug gelezen want was zo veel! dus voor iedereen een dikke knuffel. hier regent het nu dus de sneeuw gaat al weer weg. verder alles goed, ga nu ff poetsen en dan haak ik ook nu weer in. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Goedemorgen allemaal, Sara meldde zich vanochtend niet, dus toen ik om 7.45 uur ging kijken lag ze gewoon lekker rond te kijken. En een grote lach toen ze zag dat ik haar kwam halen. Fles op bed gegeven en toen is mannetje met haar naar beneden gegaan (die heeft partime dag op maandag), dus heb ik lekker nog in bed gelegen... heerlijk 2 dagen achter elkaar uitslapen. Verder een gezellig weekend gehad. Zaterdag boodschapjes gedaan en bij schoonbroer/zusje op bezoek geweest. Gisteren hier bezoek en in de middag zijn we bij vrienden op bezoek geweest. Sara vond het allemaal prima... tegen iedereen liggen lachen en babbelen. @Parr: wat een leuke foto's van Kate! En jullie hebben idd vast heerlijk uitzicht in een landelijke omgeving. Prachtig. Hoop dat je vandaag niet te moe bent van je gebroken nacht. @MissyZuilen: naar vier voedingen (dus slapen vanaf 19u) duurt voor FV kindjes nog wel even hoor. Tussen de 4 en 6 maanden en ruim boven de 6kg. En niet doorgeslapen dus... jammer. @Elise: wat zielig voor Giovanni... sterkte @Anno: hier ook regen, dus sneeuw wordt nu van die vieze natte smurrie.... @Yule: ik hoop dat ze Raven niet opeens honger krijgt. Had zelf voor zekerheid een flesje meegegeven. Laat je even weten hoe het gegaan is. @Kaatje: waarom begint Levi's dag zo vroeg (6.30u) als Ferry toch thuis is? Half uurtje later is voor beide toch al iets meer dag dan zo vroeg. En kan jij ook nog ff blijven liggen. @Roshi: fijn om te horen dat je verjaardag zo goed is verlopen. Gezellig! @Ingeltje: wij zetten geen verwarming aan op de kamer. Maar Sara slaapt dan overdag ook zeker 6-7 uur op dat kamertje... dus dat schiet niet op. Verder is ons huis pas 3 jaar geleden gebouwd, dus wij hebben goede isolatie. Sara slaapt in trappelzak onder dekentje met lakentje en that's it. Heeft ook wel koude handjes, maar dat is gezond. Vrienden van ons hebben wel een koude kamer en die hebben nu 2 dekentjes en zetten half uurtje voor avondslaap ff verwarming aan om de kou eruit te halen. Nou ik ga ff wat eten, dan kleine meid uit bed halen want ik ga lekker met haar douchen. Tot laters....
Kinderopvangtoeslag aangevraagd.....onze inkomens iets hoger ingeschat...voor 1,5 dag kdv gaan we na belastingteruggaaf 160 euro betalen.... Best een hap uit mijn maandelijkse portemonnee...maarja niet werken kost nog meer Aimar is al de hele ochtend onrustig. Telkens even stil in bed en dan weer huilen. Net nu ik dacht hem er na dit berichtje uit te halen, issie weer stil.... Ik denk dat hij eigenlijk heel graag zou willen poepen, maar dat het niet lukt....dan is hij namelijk altijd een beetje huilerig.Over een half uurtje is het wel tijd voor zijn fles en krijgen we visite van een goede vriendin die in het buitenland woont en een paar dagen in Nederland is. Gezellig! Maat kleding Aimar past nog in rompers maat 50! En truitjes en broekjes heeft hij maat 56. Wel heb ik zaterdag hele leuke kleertjes gekocht voor hem in maat 62, kan haast niet wachten tot hij die aan kan!
@ dreames: oke ik dacht al dat ze dan waarschijnlijk haar aantal voedingen niet kreeg! @Parr: hmz dat is helemaal raar ja! terugbetalen terwijl je er WEL recht op hebt! stel mutsen daar! tsja ik kan me wel een leuker kerstcadeau voor stellen hahaha! Ja zal vanmiddag ff prutsen met die masker.. zo vaag was dat he! we will see! ik gil wel weer HIHI! ondanks dat ik laat op bed was, kwam ik er wel uit! en jij? Tot strakjes dames!
Goeiemorgen meiden! Zo, hier is het helemaal wit! Wij zijn uiteindelijk niet de tuin meer in gegaan gister maar lekker gewandeld naar mijn schoonouders. Was ook gezellig (maar wel wat koud op de terugweg). Helaas heeft Isis vannacht niet weer doorgeslapen. Ze komt nu steeds om de vier uur, ook 's nachts . Niet ideaal dus: 00.00 en 04.00 (wat we met speen hebben kunnen uitstellen dat 05.00). Kaatje, knuf voor jou! Grrr de belastingdienst.... Lol Yule, 70 uur per week opvang, haha waarom neem je een kind dan ... Spannend vandaag wennen bij de gastouder! Ik ben benieuwd! Parr, die niesfoto is echt grappig Roshi, fijn dat je verjaardag zo geslaagd was! (nog gefeliciteerd trouwens!) Missy, balen dat je het niet geworden bent! Verder is iedereen druk met PSP. Ik begin er maar niet aan denk ik, volgens mij is het verslavend! Isis heeft trouwens voor het eerst op haar eigen kamer geslapen vannacht. Na lang overtuigen mochten van mijn man de deuren open (je hoort dan het ventilatiesysteem dat vindt hij vervelend). Ik ben blij dat ze open waren want zelfs nu hoorde ik het niet goed. Toen ze om vier uur wakker werd merkte ik dat doordat mijn man terugkwam uit haar kamer waar ie haar een speentje had gegeven ... Ik vind het dus nog niet zo heel erg fijn zo, moet er erg aan wennen... Oke, nu ga ik eindelijk even snel douchen en dan maar eens bezig met de was opruimen. (wat wel fijn is trouwens, nu Isis niet meer bij ons ligt kan de tv weer terug en kan ik lekker tijdens het strijken en was opvouwen tv kijken)! Groetjes!
Hier slapen de meiden de laatste week erg goed: Vannacht 2200-815 gisternacht 2200-745 nacht ervoor 2200-715 nachten daarvoor 2200-630/645 En ik kan duidelijk merken dat ze een sprongetje hebben gemaakt. Ze brabbelen de hele dag en hun bewegingen lijken ook wel anders!
Haay was ik weer! Alles is goed gegaan bij het CB! Michelle heeft de 2e prikken weer doorstaan! ze moest wel even huilen, maar verder heeft ze zich echt dapper gedragen! Ze is nu gelijk als een blok in slaap gevallen! Ze is 1180 gram gegroeid ze weegt nu 5240 gram en is 56cm! Ik zal deze gegevens en nieuwe afspraken zo door pben naar een van de dames! ben nu toe aan een bakje koffie hahaha!
@funnyMe: leuk is dat he, zo'n duidelijk verandering in de ontwikkeling! Sara was deze week ook een dagje een beetje afwezig, hangerig en vroeg wakker. En sinds zaterdag kan ze opeens weer andere dingen dan voorheen. Als ik dan in Oei ik groei kijk naar het 12 weken sprongetje, dan kan ze al veel van wat daar in staat omschreven. Ben dan echt heel trots