@roshi hier is de verjaardag rustig verlopen iedereen was vrij vroeg weg hihi wat te koud buiten voor het roken denk ik haha. ik had gewoon hetgeen in het pak it gebruikt dus een dunne bodem maar had ook heerlijke ake en slagroomtaart van rene hhhmm jammer dat het nu op is hoor hihi. ik moet nog een kerstkaart gaan verinnen. pff weet nog niet wat hihi vanavond maar eens ff brainstormen. denk dat ik ff wacht tot na donderdag met een foto van robin isschien onder pleister op zin wangetje zal wel mooi zijn. wij hebben een babyfoon die de luchtvochtigheid meet maar nu is ie vrij droog volgens dat ding hoe kan je dat verhogen?
Hallo! Om 13 u werd Isis weer wakker, heb haar gevoed, toen een uur gewandeld en toen heeft ze nog een tijd bij mijn buurvrouw/vriendin op schoot gezeten en toen nog op het speelkleed, in totaal twee en half uur wakker geweest! Best lang voor haar doen! (hoewel ze tijdens de wandeling trouwens wel een beetje geslapen heeft). En wat had ze weer enorm veel pret op het speelkleed, ze gaat steeds bewuster met haar voetjes tegen de bogen aan schoppen, zo geinig om te zien. En lachen naar de beestjes, geweldig! Nu ligt ze op bed, af en toe nog een klein huiltje om in slaap te komen. Ik geloof dat ze nu weggezeild is. Ga ik maar eens verder met de was opvouwen! Ik ging trouwens vanmorgen op de weegschaal staan, was ik weer een kilo lichter dan vrijdag. Tjee, net alsof het nu opeens weer eraf vliegt. Heerlijk hoor! Ik probeer het vele wandelen (minstens een uur per dag) ook vol te houden, dat lijkt dus echt te helpen. Groetjes!
Zo raar... mn moeder heeft spruw! De dokter denkt dat zij het van Demi heeft, maar ik zie bij Demi geen vlekjes en ik heb het ook nooit gezien. Demi is de enige baby waarbij mn moeder in de buurt komt. Raar of niet?
tweety> hier ook allemaal rond 23.30 uur weg dreames> nou zeker vreemd.... mocht Demi het gehad hebben dan heeft ze er vast niet veel last van gehad gelukkig ik zei om 15 uur al dat ik Jenna hoorde en ze zo zal komen voor haar flesje.... ze ligt al een uur te rekken en te strekken en te kreunen maar met haar oogjes dicht ik laat haar maar lekker liggen hoor ze heeft het vast nodig hahaha. ik ben zelf lekker aan het rommelen, heb gister alle slingers verwijderd en ben nu alle kadootjes aan het uitzoeken. ga zo alle kleertjes maar eens wassen pffff zijn er ZOOOO veel (maar wel leuk hoor)
Oehh onze kerstkaartjes zijn af! Heb twee verschillende want ik kon weer eens niet kiezen... Maar ze zijn wel mooi! Zal straks proberen een foto te plaatsen. Dreames -> Hmm jah dat is raar idd...
Poeh....Aimar heeft bij elkaar nog geen 1,5 uur geslapen vandaag.... Het lijkt wel of we weer terug bij af zijn.... Alleen in de maxi cosi heeft hij geslapen en vanmorgen een half uurtje ongeveer... Hij ligt nu in bed te krijsen, maar af en toe is hij weer stil. Ik denk dat het geen krampjes zijn want hij heeft net gepoept.... Ik ga snel mijn bord leeg eten (dacht eet tijdens het laten huilen, als hij daarna dan nog niet slaapt, heb ik in ieder geval mijn avondeten op!) Oh volgens mij blijft hij dit keer stil..... [-o< Ben trouwens vandaag langs geweest op mijn werk (kinderdagverblijf). Was erg leuk om al die kids weer te zien! Al die 3 jarige meiden wilden natuurlijk maar al te graag de baby zien. Ik heb gesprek gehad met leidinggevende over mijn contract uren en werktijden. Ook over mijn begindatum. Aangezien ik nog niet lekker in mijn vel zit, krijg ik een gesprek met de bedrijfsarts en ga ik de eerste 2 weken sowieso boventallig werken. Gaat het niet dan gaat het niet! Een heerlijk idee! En nu ik klaar ben met typen hoor ik Aimar weer......
@Tweety.. een bakje met water op de kamer zetten. Beste is op de verwarming. Dat verdampt en zorgt voor een hogere luchtvochtigheid.
O en ik ben vandaag, na exact 13 weken, eindelijk ongesteld! Vond al dat ik snoepzin had... maar nu weet ik dus waarom
Wie heeft er verstand van de sprongetjes? Zou het kunnen zijn dat Aimar een sprongetje heeft en daarom veel huilt gisteren en vandaag?
meiden, ben bang dat ik vandaag niet veel online ben.. en dus ook niet les 2 van psp kan afmaken hahaha Michelle is wel er ziek van de prikken ben ik bang! Ze huilt alleen maar.. uh krijsen! en wil alleen maar tegen mij aan liggen ten de schouder aan.. in de boer houding zeg maar! Heb haar net in slaap gekregen en wil nu zelf even rustig eten en zitten! als ik de tijd en kans er voor heb wip ik nog aan, anders hopend op morgen een betere dag!
Eva het tweede sprongetje zou tussen de 7 en 9 weken moeten komen. Zou kunnen dat Aimar daar nog in zit dus. sterkte ermee!
@jannes ja klopt. Ik laat haar dan huilen en na 15 min als zij nog huilt (ligt aan watvoor huil) ga iknaar boven om haar te sussen en speen geven als zij dit pakt. Ik haal haar dus meteen uit als het om een hysterisch gehuil gaat Maar volgens mij heeft zij haar dag niet want zij blijft wakker worden met luid gehuil en met de 15u voeding moest zij weer poepen en wéér een poepluier. Dat is de 4e vandaag Heb haar wel in bed gelegd omdat zij moe was en weer ging het inslapen moeilijk maar nu slaapt zij wel weer. Weet alleen niet voor hoelang. Het ging juist betre de laatste dagen met inslapen tot volgende voeding. Daarom denk ik dat zij haar dag niet heeft? @pupke zo hij groeit ook lekker! @dreames ooh leuke pic! oef wat raar dat jouw moeder spruw heeft : @funnyme ja heel erg verslavend @anno leuke kerstkaart! en mooie crea beas! ik zet de mijne zowel op eigenhoekje op forum als op mijn hyves @roshi ook leuke kerstkaart! kerstkaarten Ik heb op sommige fotos een achtergrond die ik wil verwijderen.. hoe doe ik dit???? en dan de achtergrond vervangen voor andere leuk kleurtje of achtergrond? @eva ook een onrusitge beeb dus *knuffs @lindaa aaaw gossie dikke knuff voor michelle! heb ik bij psp eindelijk een tube door loop ik vast weer in purple love door wat anders
@eva lekker hoor dat aimar goed heeft doorgeslapen hopelijk vanavond weer. @babystyle oh lekker een grotere auto. @wupje ja dan weet je zeker of hij het echt koud heeft of alleen z´n handjes. @freesia oh vervelend zeg nachtmerries heb er ook weer meer last van na de bevalling. @missyzuilen. shit dat je het niet geworden bent. @dreames ik vind ook als ze om een nacht voeding komen niet vervelend hoor. vooral als ze meestal doorslapen. gio groeit altijd 120 gr per week. een keer kan dat geen kwaad hoor. als ze maar tussen de 100 en 200 gr aankomen in de week. Wel gezellig als je langs komt. Als het je niet te veel wordt met zondag erbij. haha @azeb vind het wel stoer hoor dat je haar op haar kamer hebt gelegd. @funnyme lekker nachten hoor. @yule fijn dat het meegevallen is. @linda sterkte meis hier gaat het redelijk. gio drinkt goed krijgt zo lekker een bv fles. maar ik kolf eigenlijk nog maar 1 tot 2 flessen dus ga waarschijnlijk redelijk snel over op kv.
Eva, ja Aimar is te vroeg geboren he, dan heeft hij nu zijn tweede sprongetje nog. Je moet altijd uitgaan van de uitgerekende datum, dus dan moet hij er vrijwel zeker nog in zitten.
Zo, dametjes, daar ben ik weer eens....Ik lees meestal wel bij, maar tegen de tijd dat ik wil reageren wordt semmetje wakker... Net "genezen" van mijn kou/griep. Ik was zo bang dat ik Sem zou aansteken dat ik maar een beetje bij hem uit de buurt gebleven ben (zal waarschijnlijk niets helpen, maar goed) - temperatuur in het kamertje....bij ons is het tussen de 15 en 17 graden op zijn kamer. (in het boekje regelmaat en inbakeren stond dat tussen de 15 en 18 graden ideaal is) Ik heb zo'n kacheltje gekocht dat aanspringt zodra de temperatuur onder de 15 graden komt...Sem ligt in een vrij dikke slaapzak en een lakentje en een dekentje. Zijn handjes heeft hij altijd boven zijn hoofdje liggen.
Hoi Meiden, Heb even niet alles bijgelezen, wat zit er even doorheen. Ben vanmiddag bij de huisarts geweest omdat ik nog steeds last van mijn onderkant had. Zit er dus wildvlees. Zo groot, dat dit operatief verwijderd moet worden door de gyn . Daarnaast zitten er ook nog kloven bij mijn anus waar ze ook nog fijn aan moest zitten. Ben het zo zat allemaal! Morgen naar het ziekenhuis voor de 1ste afspraak. Hoop echt dat dit allemaal snel voorbij is. Verder heb ik (tot mijn grote spijt) vanmiddag besloten de bv af te gaan bouwen. Britt krijgt nog steeds 7 a 8 voedingen per dag wat me echt op begint te breken. Ik merk dat ik erg gestresst ben en minder kan hebben als er iets gezegd wordt. Heb het gevoel dat Britt hier ook op reageerd, dus hoop zo een beetje rust te krijgen. Ik lees snel weer bij! Hoop dat alles goed met jullie gaat.
@Krisstel: oh jee, meisje toch... Ik kan me voorstellen dat je er even doorheen zit hoor! Ik hoop dat de afspraak morgen goed gaat en dat ze je snel van de ongemakken afhelpen. Knuffel!
hoi hoi, Vanmiddag naar het CB geweest, de tweede inentingen geweest, Femke gilde het weer uit! En ze heeft een klein dipje in haar groeicurve. Weegt nu 4850 gram, 480 gram aangekomen in een maand tijd. Ik maak me er niet zo druk om, ze plast en poept en is vrolijk en ik heb echt niet het idee dat ze honger heeft...maar we moesten het in de gaten houden van de arts, want het was minimaal bla bla bla..... Ze slaapt nu, dus ik ben benieuwd hoe ze zal reageren straks, heb haar voor de prikjes al een halve zetpil gegeven, omdat ze de vorige keer zo ellendig was daarna. @Krisstel, dikke knuffel meid! @Sasha, gelukkig ben je weet wat opgeknapt! @Missyzuilen, he balen dat het niets geworden is met het werk... @Azeb, wat goed dat je Isis op haar eigen kamer hebt gelegd. Met een bepaalde reden eigenlijk of toch niet? Femke slaapt 's nachts ook nog steeds bij ons op de kamer, vind het wel heerlijk! @Yule, fijn dat het allemaal goed gegaan is bij de gastouder. @Lindaa, dikke knuffel voor jullie! @Eva, voor jou ook een dikke knuffel meid! @Roshi, lekker zo'n rommeldagje he. Fijne avond allemaal!