September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Krisstel.... Dikke knuf voor jou!
    Balen hoor, dat het allemaal tegen zit.
    Een moeilijke beslissing om de bv af te gaan bouwen, maar ik begrijp je wel, als het je zo tegen gaat staan. En Britt moet er natuurlijk niet onder gaan lijden!
    Sterkte met alles en heel veel succes morgen!
    Liefs
    Azeb

2. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Nee niet echt met een bepaalde reden. Nouja, wel een beetje dat we steeds wakker worden van al haar geluidjes en dat onze nachtrust niet ten goede komt. Mijn man wordt altijd ook helemaal wakker als ik haar ga voeden, en hij moet elke ochtend wel weer om zes uur op. Dus vandaar eigenlijk, ik dacht dat we er wel klaar voor waren, maar ik geloof ik toch niet helemaal...

3. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @kristell knuf meid sterkte

4. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Azeb, dan is het inderdaad rustiger om Isis op haar eigen kamertje te leggen. Slapen jullie ook eens goed ;)

5. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @weet iemand hoe je de bv afbouwt?

6. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @parr, met alle 3 de lessen. Maar hebze nu voltooid.

@ dreames das zekers raar, hoe meot demi dat nou aan haar overbrengen?

@ kristel, moeilijk, sterkte meid.

7. @krisstel knuffel! ! !

xxxxxxxxxxxxxxx

8. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @babystyle ik had het al gevonden dank je wel. alleen gio zit nu al volledig op fv want hij dronk echt niet goed aan de borst. zal dan maar afbouwen door te kolven ofzo. merk wel dat gio moet wennen aan de situatie net zoals ik, maar het kan gewoon niet anders. hij dronk zo onrustig en had zo´n pijn. nou heeft hij ook krampen, maar nu kan ik hem troosten omdat het niet tijdens het eten is. hij heeft net weer een voeding gehad en slaapt als een roosje.

ga zo lekker shoarma eten mijn man komt net thuis. tot later

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Jannes: jeetje 3 maanden alweer, wat gaat dat hard idd!

@Krisstel: wat een gedoe allemaal meid. hopelijk ben je snel van alle klachten af, zo'n lange nasleep is niet prettig natuurlijk.
    Niet schuldig voelen over de BV hoor! Zoveel voedingen breekt je gewoon op en Britt heeft veel meer aan een uitgeruste vrolijke relaxte moeder en flesvoeding dan een oververmoeide moeder met BV. Dikke knuffel!

Maatjes: jeetje, Roshi, heeft Jenna nog steeds maatje 50? Kan me dat niet meer voorstellen. Hier zijn de rompertjes al 62/68!

Raven heeft weer haar huiluurtje. Ik legde haar in bed en na 15 minuten slapen begint ze dan te huilen en dan kunnen we wel elke 2 minuten naar binnen voor de speen maar ze huilt 'm steeds weer eruit.
    Nu maar even laten huilen dan. :( Vind ik echt niet leuk.

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Pfff.....na 1,5 uur bij mama in de armen huilen, in slaap vallen, huilen en ga zo maar door, besloot mama er om 18:30 een fles in te stoppen. Toen hij 'm bijna op had, begon hij me toch te persen! Niet normaal, weer een hele volle broek. Dus toch weer last van die gevoelige darmpjes....gewoon een hele dag van van slag geweest. Hij ligt nu een klein uurtje te slapen....mama heeft een beetje hoofdpijn dus gaat er ook zo in.....

@ Krisstel: hè meid, wat een narigheid allemaal. Ik hoop dat je snel geholpen kan worden en dat het dan niet meer pijnlijk is. Knuffel voor jou en de kleine Britt!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, ik ken het.. gingen gister ook te laat naar bed. was om 00.30 nog wakker, toen kwam levi en toen om 05.30 weer.
    Fijn dat het zo goed gegaan is bij de gastouder, dan breng je haar straks toch met een lekkerder gevoel weg.

Lindaa, hier idd hetzelfde met die ZT. was bij mij 503 euro en dan ook nog eens 403 euro voor iets waar ik de naam niet meer van weet :evil:
    Ze weten precies wat we verdienen maar laten ons zelf die papieren invullen in de hoop dat we een fout maken en hun weer geld kunnen vangen

Wupje, mijn man doet de nachtvoedingen dus dat scheelt al. Zaten maar met zijn 5en op zwangerschapsgym waarvan er 3 zo'n 10 jaar ouder zijn dan mij, en dan blijft er nog één iemand over. Is een aangetrouwde nicht van mijn man, maar niet echt mijn "type"
    Willen wel met dat clupje 4 lessen babymassage gaan volgen

Missy, balen dat je het niet bent geworden :-? veel werkgevers houden volgens mij niet van werkende moeders want als dan je kind ziek is, en je hebt geen oppas bel je dus af ( vind ik vrij logisch,maar een werkgever blijkbaar niet :) )

Jannes, dat is lekker wakker worden.. Ik ga er expres om 06.30 met Levi uti ( als hij dan natuurlijk uit zichzelf wakker wordt ) zodat ik dan nog 2 uurtjes samen ben met hem voor ik aan het werk moet. Ferry doet de nachtvoeding dus die laat ik dan liggen tot 08.00

Maat kleding: Levi past ook nog in 50. begint er nu wel langzaam aan uit te groeien

Elise, fijn dat Giovanni een poepbroek heeft gehad

Dreames,schattige foto
    Dan vraag ik me toch wel af wat je moeder moet doen om spruw te krijgen van Demi:-?

Roshi, jenna doorgeslapen :whistle:

Krisstel, wild vlees en operatief verwijderen :confused: Knuff

3de sprongetje en veel slapen: vroeg me af of daar een verband tussen zit. Levi slaapt de laatste paar dagen erg veel.. zal hij gewoon moe zijn van alle nieuwe indrukken?

12. Ik baalde wel een beetje vandaag. Deze dag zou namelijk de allereerste dag zijn sinds Emma's geboorte dat ik met haar alleen thuis zou zijn en geen andere afspraken had (zoals jullie weten ben ik op maandag en vrijdag alleen al zo'n 5 keer mét Emma naar mijn werk geweest...) en ik had me daar vreselijk op verheugd.

Om 12.30 uur gaat de telefoon: het kdv. Jasmijn huilde al vanaf het moment dat Roy haar had afgezet. Ze had haar knuffeltje niet bij zich en of ik dat eventjes wilde brengen. Maar ook mét knuffeltje kalmeerde ze niet en dus besloot ik mee naar huis te nemen (ik kon het me ook niet permitteren om daar lang te blijven, aangezien Emma thuis in bed lad...), ze was zó overstuur!

Op weg naar huis en eenmaal thuis op de bank zei ze verschillende keren: 'Emmy auw!' Sinds vorige week zegt ze regelmatig: 'Emmy speeld!', dus vroeg ik me af of er iets gebeurd was tussen die twee meisjes. Ik belde dus maar even met het kdv, maar beide leidsters was niets opgevallen.

Daar ging dus mijn dagje tutten met Emma... :( , gelukkig was oma zo lief om haar voor een paar uurtjes mee te nemen. Ik vond het eigenlijk best wel kinderachtig van mezelf dat ik hier zó van baalde. Het gedoe op mijn werk en het solliciteren heeft er dus schijnbaar dieper in gehakt dan ik dacht... :(

13. @Krisstel: Wat vervelend dat je 'daar' een operatie moet ondergaan. Zelf moet ik ook nog bellen, ik moet nog van mijn aambeien worden afgeholpen.
    Sterkte met afbouwen van je borstvoeding. Ik kan me voorstellen dat je er moeite mee hebt, maar het zal je ook een hoop rust geven als je niet meer zo vaak hoeft te voeden...

Ik heb nog een beetje geknutseld vandaag...

14. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Maatje kleding kyani begint nu uit maatje 56 te groeien. Ik ga morgen wandelen naar het cb om te wegen en meten. Als mooi weer is. Auto heb ik enit die heeft me broer, omdat die van hem kapot is. Dus ik hoop dat mooi weer is.

15. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Wat zijn jullie toch schatten! Fijn dat ik hier mijn ei kwijt kan.

Vanaf morgen probeer ik weer mee te lezen.

16. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    @Elise: hahaha nee hoor dat kan ik wel aan! Zondag kan het dan trouwens in de middag? Demi gaat bij opa en oma logeren dus die moeten we eerst ophalen daar s’ochtends. ;)
    @krisstel: ooh dat is minder! Knuff!
    @ kaatje & babystyle: weet ik ook niet. Het schijnt wel heel besmettelijk te zijn. Maar volgens mij heeft Demi ook helemaal geen spruw gehad.
    :(

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Slaapkamer: Vannacht Julian in pyjama in slaapzak , dekentje over de beentjes; temp in kamer 17. Julian 's ochtends edit 36.4 graden. Vannacht dus dekentje erbij.

Cossy; leuk joh, voorbereiden op verhuizing!

Eva: jippie! Weer dooorgeslapen!

Wupje; je hebt het er maar druk mee ;)

Frees: foei !jongetjes uitlachen :)

Sorry, stop ff met reageren, Julian heeft prikjes gehad en ligt bij mij en het typt te langzaam met 1 vinger.

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    fijn! ! !

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    HEB IK ook gekregen!

20. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    @ingeltje: lief he dat pakje en zo super zacht. Als ze het aan heeft is ze net een enorme knuffelbeer!

Goh zag net bij het bevallingslijstforum dat de lijst voor augustus al is gestart. Nog een maandje en dan start die van september 2009. Gaat allemaal zo super snel. Lijkt wel gisteren dat ik mee ging schrijven bij de lijst van september 2008.

Deel Deze Pagina