Oh daar heb ik maling aan ik mag toch ook lol maken met mijn meissie Die andere wachten maar netjes op hun beurt Lekker al 3uurtjes
haha ja dat is waar. Nu was het de vorige keer wel heel druk op zaterdag .Wij gaan natuurlijk gewoon onder schooltijd. Levi slaapt eigenlijk altijd 2 1/2 a 3 uur. Heerlijk ! ( maar vind het stiekem toch ook eng )
@Dorientje, ja bijna al t eten wilt hij niet.. Nou hij heeft genoeg spek dus kan wel wat missen. @Queen, leuke foto's! Heb weer nieuwe serie gevonden om te kijken via internet. 16 and pregnant van MTV. Zag gisteren reclame over dat er nieuw seizoen komt op tv, alleen kan nergens vinden per wanneer.. En t vorige seizoen staat op de mtv site en ga ik lekker kijken vanavond! Dus als iemand iets daarover weet of heeft gezien wanneer t begint, TELL ME!!!
Ik heb ook maling aan zulk soort dingen, ik word al jaren aangestaard dus ik ben het nu wel gewend whaha 'Vroeger' was ik echt zo'n verlegen meisje, op de middelbare school hadden we wel een leuk groepje, maar echt van die kneusjes. Achteraf denk ik, had ik het maar anders aangepakt, ik wilde toen wel maar ik durfde niet, bang wat anderen zouden denken. Dus nu doe ik het helemaal anders en het bevalt goed
Dames, Ik meld me af voor vandaag... Steven belde net om te zeggen dat hij binnen een kwartiertje thuis is... Ga nu zijn badje klaarzetten, en daarna gaan we even de stad in... Ik hoor jullie morgen wel weer...
Das nou net het probleem bij Julie. Zij kan echt geen grammetje missen... Want ook als ze echt goed eet en dan bedoel ik echt bergen voor zo een kleine frummel, komt ze bijna niets aan...
@queen leuke foto's @pisum hmmm ik heb ook gehakt uit liggen maar nog geen idee wat ik ga maken @dorientje denk maar eens eerst aan jezelf en veel plezier vanmiddag hmm julia was een kwartier stil en toen begon ze weer te kletsen nu maar weer speen gegeven xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Badje loopt, maar ik kom toch nog even spieken tot hubbie echt thuis is... Hoezo verslaafd Ik weet van niets....
Ja dan is ook meestal druk. Dat is ook meestal de reden dat ik nie tin vakanties er heen ga of weekend hier in zaandam NU werd ook druk hoor dat wij weg gingen 3 verjaardagsfeestjes. Terwijl we daarvoor maar met 5 kindjes zaten (dit keer allemaal met paap en 1 met opa en oma). Slapen van levi is wel lekker hoor zo lang. Kyani doet dat meestal alleen als ze van de oppas terug komt of zoals nu van een speelparadijs . Pisum precies gewoon doen! Ze kunnen je nog heel lang aanstaren
Goeiemiddag meiden !! Pupke Haha , slimme Quinten !! Kaatje He bah..een brak nachtjes dus.. Dikke knuff voor jou !! Ingeltje Julian ook al zo lekker slim bezig !! Queen Leuke foto's ! Dorientje Zwaai Zwaai !! Disneyland Nog nooit geweest !! Als Jaimy straks wat ouder is gaan we er zeker heen ! En natuurlijk met beebje2 Slaapjes Jaimy slaapt al best lang 1x smiddags. Ze krijgt rond 12 uur een boterhammetje en dan gaat ze rond 12.30u naar bedje en dan slaapt ze tot 15.00u. Op KDV vonden ze dit ook erg fijn aangezien ze z'n ritme daar ong. ook hebben voor de kindjes die op 1 slaapje zitten. Zelf eten Jaimy eet nu sinds 2 weken haar boterhammen echt helemaal zelf , ik heb haar in het begin nog gevoerd omdat ze meer met het brood zat te spelen als het at en ze wilde liever dat mama haar voerde als dat ze het zelf deed Nu eet , vol trots , haar boterhammetjes voort zelf en dan eet ze ook echt ( soms natuurlijk wel ff lekker kliederen ) En sinds 3 dagen eet ze haar warm eten ook gedeeltelijk zelf en gistere zelfs helemaal zelf met een vorkje !
@Miracle, goed van Jaimy! Mike eet wel al tijdje zijn boterham zelf, eerst in 4e en nu wilt hij hem alleen nog maar in stukjes (ook prima). Maar het warme eten enzo word overal heen gegooid, dus dat doen wij.
Ja hier was het ook in het begin gooien met al haar eten maar nu niet meer. Ze wil echt zelf happen en gistere zat ze echt met haar vorkje te prikken en lekker eten. Ik heb haar een paar moeten helpen omdat het even niet wilde lukken maar verder... Aan het eind van de rit was haar bordje helemaal leeg en er lag helemaal niks op de grond of langs haar bordje Ze was er denk ik aan toe want ze wilde gewoon ineens niet meer dat ik of hubje haar voerde. ( Lippen op elkaar en geen hap die er in ging )
Knap zeg ! Laat levi ook wel eens met vork of lepel knoeien maar dan schept hij op, draait de lepel om en dan is alles in zijn schoot beland ipv in zijn mond
@Kaatje, PRECIES hier dus ook whaha! Hij snapt echt wel dat t van zijn bord in zijn mond moet..Maar hoe daar issie nog niet helemaal achter.