leuke foto's kwamen er voorbij @dorientje goed om ff tijd voor jezelf te nemen nu @miracle knap hoor. robin gooit alleen nog maar hihi.
Kaatje Ja als ze met haar lepel eet beland er ook nog eten langs haar mond ipv in haar mond. Maar met het vorkje gaat het echt super goed ! Ook helemaal geen probleem Haha , klimmert !!
dorientje, neem maar lekker even rust, ik hoop dat het helpt en dat je snel een andere baan vindt! en hier ook nog zo'n kleine frummel, dus julie is niet de enige Freesia: leuk fimpje! Queen, wat is het toch een grote meid.. Kaatje: hier hetzelfde met lepel en vork hoor...mooi buikje Zo Ilse is even lekker in badje geweest en ligt nu weer in bed. Ik hoop dat ze dadelijk wel wil eten, want ze heeft nog niks op vandaag (behalve dan melk, dat wil ze wel).
@Kaatje, mooiii! Nou.. me vriendin belt me net, heeft de mex griep. Dus der vrijgezellenfeest van morgen gaat helaas niet door. Zij eerst beter worden en dan plannen we wel een nieuwe datum. Gezondheid gaat voor alles!
Jep, hij is er nu al 2 weken niet geweest dus loopt in zoverre geen gevaar. Ik heb der zaterdag gezien, maar had dan allang verschijnselen moeten hebben dus daar maak ik me niet druk om. Hij is vandaag bij Smoeder geweest en voor volgende week vinden we wel een oplossing, ze moet eerder beter worden.
sms van eva gehad ze had een heel verhaal getyped en toen ging er iets fout ze probeerd het vanavond of morgen nog eens verder ging het redelijk en krijgen jullie allemaal de groetjes xxxxxxxxxxxxxxxxxx
@kaatje: Wat een mooie buik... @ingeltje: Jep, ik heb een badje klaargezet voor mijn hubbie... Hubbie werkt de hele dag buiten, en het was hier vandaag echt kloteweer... Tis dat ik medelijden had hoor, meestal doet hij het wel gewoon zelf...
Thanx, Ik ga dat buikkie eens even vullen.. helaas eerst nog koken. Levi was bekaf dus ligt weer in bed.
zo net lekker bloemkool overschotel op ik lust normaal geen bloemkool maar in de schotel wel. hier is trouwens het prik schema al bekend voor de mex.griep. we mogen gelijk maandag de 23ste de 1e prik gaan halen tussen 15.00 en 16.00 uur. het gaat hier op postcode ben benieuwd zal wel druk zijn ze verwachten toch 80% opkomst.
Ilse blijft maar koorts houden he Ik heb gister de huisarts gebeld, krijgen een oproep van ggd dus nog geen idee wanneer Levi moet.