kaatje Ja ik houd bij wat ze drinkt nu Eten wilt z eneit na gisteren avond sinds ze der warme hap er weer uit spuugde. Hummelke, ja we bieden haar drinken aan en laten een tuit met water staan dus zo kijkenw e aan. Of ze heneog plast is moeilijk te zeggen omdat ze aan de diarree is en dus altijd een poepluier heeft als je verschoont die goed nat zijn ook.
Wij laten onze kids idd niet vaccineren tegen de mex. griep. Vandaar dat Jenna ook gewoon d'r normale enting kan krijgen. Dus dat er een landelijke stop op zit valt blijkbaar wel mee want hier krijgen de kids het gewoon mits je de mg enting wilt geven @alle zieken Beterschap!
Goedemorgen allemaal, Hier goede nacht gehad, alleen helaas toch ongi geworden Teun was om 7 uur wakker, maar papa heeft hem lekker gepakt. Dus ik ben tot 8.30 uur blijven liggen, heerlijk. Vanmiddag gaat Teun naar opa & oma om te logeren want wij hebben vanavond een bruiloft van vrienden in Utrecht. Heb er zin in Verder geen plannen dit weekend.
goedemorgen @queen zoals de rest al zegt goed in de gaten houden en anders de HAP bellen @mamasonja wilde ik dus ook meteen vragen ik dacht dat alle cb niet meer deden enten @hummelke fijn dat het beter gaat met ilse en hopelijk over een paar dagen een posi test hier alles goed julia slaapt al weer annoman is naar mijn souders en ik ga zo als julia wakker is naar mijn oma hopelijk snapt ze wat er met de ring sling moet, dan heb ik hem volgende week misschien al xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Had op vorige pagina al gereageerd Maar hier geven ze gewoon de enting mits je de mg vaccinatie wilt geven aan je kind.
ja zag het maar had nog niet veranderd mag ik vragen waarom jullie geen mg enten? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hummelke, gelukkig lijkt Ilse aan de betere hand. Queen, al opvolgmelk geprobeerd? kan ook koud en dan krijgt ze iig een beetje vulling binnen Sannemart, toch ongi geworden
@Parr, dikke *KNUF* voor jou! Hopelijk voel je je echt snel weer beter, kan me voorstellen dat t niet leuk is als je niks met Kate kunt! Lekker uitrusten dus t weekend.. @MamaSonja, ow oke dan snap ik waarom ze wel der normale prik krijgt. @Hummelke, gelukkig gaat t al beter met Ilse. @Sannemart, jammer.. toch ongi geworden. Ik nog steeds niet, dus ga straks toch voor mijn eigen gevoel even een testje doen om te zien of t echt door mijn Mirena komt.
mamasonja, okay prima toch ieder doet wat hij/zij wilt. kaatje jazekers vanmorgen om 7uur al, die kwam er net zo hard weer uit zowel van onder als boven.
Wat fijn! Geniet van dit roze randje aan de grijze wolk... Mooi buikje ook! Je kunt er echt niet meer omheen dat je zwanger bent...
Sannemart, jammer ongi, op naar de volgende ronde! Ilse heeft ook weer fruit gegeten!!!! Hier is het echt super slecht weer harde wind en regen. Jammer voor de sinterklaas intocht....
hummelke das weer goed fruit eten. idd weer werkt neit mee. Maar nu hoe kyani is zou ik nu toch neit gaan ik ga lekekr voor tv kijken met haar nu