Zijn een aantal redenen: -wij denken dat een gezond kind deze griep aan zou kunnen..ze spreken tenslotte nog steeds van een milde griep -als we ze laten vaccineren dan zijn ze pas bescherimd 10-14 dagen na de tweede vaccinatie dus dan zijn ze pas eind dec. beschermd..in die tijd kunnen ze al lang de griep krijgen -Ze weten niet wat het vaccin over een langere tijd voor schade kan aanrichten in het lichaam(dit vinden wij nog de grootste reden om het niet te doen, wij willen niet zomaar wat in laten spuiten in de kids als er niet eens zekerheid is wat dit betreft) -Van de 5 artsen die ik inmiddels heb gesproken is er maar 1 arts die misschien zijn kids laat vaccineren tegen de MG en de rest doet het niet..Waarom niet als het zo belangrijk is -Aantal moeders gesproken waarvan de kids(varierend in de leeftijd van 7 mnd tot 2,5 jaar) de MG hebben gehad(vastgesteld dmv test) en die vonden het allemaal wel meevallen, kids waren goed ziek maar niet anders dan een normale flinke griep.. -De mensen/kinderen die overleden zijn hadden, op een enkeling na, al een aandoening -Aan de gewone griep overlijden ook mensen/kinderen -gisteren de vraag aan arts gesteld waarom kids tot 6 mnd niet geent mogen worden maar is het kind 6mnd en 1 dag wel? wat is het verschil met het lichaam van een kind van 5 mnd en een kind van bv 7 mnd? Kon geen antwoord op gegeven worden.. Het lijkt wel gewoon 1 grote hype te zijn, zo hebben we ook een keer de Qkoorts e.d. gehad, het lijkt nergens anders meer over te gaan en in de media lees je ook zoveel tegenstrijdige dingen.. Wij hebben er gewoon geen goed gevoel bij als we de kids laten enten..maar dat is ieder voor zich natuurlijk.. Misschien zitten wij er wel helemaal naast, het is en blijft gewoon een moeilijke beslissing die je moet maken voor je kind.. Ik val zelf ook in de risicogroep ivm Astma maar laat me ook niet vaccineren.. Voor alle duidelijkheid dit zijn onze redenen om het niet te doen..ik geloof dat wij wel in de minderheid vallen als ik het zo om mee heen hoor.. Misschien dat we er anders over hadden gedacht als we kinderen hadden gehad die continue ziek waren of die veel last hebben van de longen o.i.d. maar dat is niet zo..
denk het nee ik denk dat ze het plantje heel erg mooi vond met sliertjes en daar kun je leuk aan trekken xxxxxxxxxxxxxxxxxx
@mamasonja bedankt voor je uitleg snap je beslissing wij hebben ervoor gekozen om het wel te doen maar dat was ook een moeilijke beslissing xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
luistert lekker de hits van WT incl Utopia *zwijmel* Hey ladies! Voel mij stukken beter vandaag! Adem is nog beetje zwaar en ik voel mij nog slap maar verder prima! Dus hopelijk als het zo doorgaat ga ik morgen naar Roshi! Dank jullie wel voor de beterschapjes! @queen ik zou nu bij de HA aan kloppen en aangeven dat Kyani vaak ziek is en ook aan diaree en spugen etc.. keer op keer. Kijken wat voor onderzoeken er genomen kan worden? @sannemart ooh ongi balen @kaatje beeb gevoeld 8) @lola is idd als moeder en gezin lastiger wat af te spreken :/ Wel super dat het zo gezellig was 8) @missy GO MIKE!!!! SINT hebben om 12.30 Ned.1 aan gezet en na 10 min was de lol eraf voor Kate @yule super aangesproken en uitgepraat 8)
Hallo, Zo nu Sara 's middags 2,5 uur dut, kan ik echt veel voor mezelf doen. Even wennen. Vanochtend zijn we naar de bouwgroothandel geweest voor wat materialen en daarna hebben we tegels uitgezocht voor ons nieuwe toilet. Hele grote grijze op de vloer, lange smalle tegen achterwand (in kleur vloer) en mooie grote mat witte tegen de wand tot 1.30m. We wilden het eerst niet laten doen, maar we kennen onszelf en straks is hele onderverdieping heel strak, nieuw en modern en zit er zo'n oude pot in. Dus toch ook nog maar meegenomen. @Yule en Lola: hier is het net andersom. Bij mij slaapt Sara tot 8.30 uur (vandaag zelfs tot 9.00u) en als S opstaat, is ze om 7.30-8.00 uur wel wakker. @Parr: fijn dat je je weer wat beter voelt. @Kaatje: werk ze! @MamaSonja: zo te zien hebben jullie het goed overwogen. Dan is het toch prima.
Parr, ook hier na 10min was kyani er klaar mee wel aan alten staan maar kyani viel op d ebank in slaap (Ze slaapt nooit zoveel). Ja, maar wat als gewoon buikgriepje is? Want als ze geslapen heeft als is maar 10min is weer minimaal 30min vrolijk. Alleen eet en drinkt ze dus moeilijk omdatj egewoon ziet aan haar dat ze het er toch weer uit gooid. Ikzelf twijfel gewoon enorm nog
@jannes: oh relaxed zeg! wij hebben gisteren ook tegels uitgezocht, maar man o man was is die rommel duur zeg Grote grijze 60x60 voor op de vloer in de woonkamer (heel mooi!) maar zijn 80 euro per m2. Dat kan wel goedkoper volgens ons dus we gaan nog verder kijken. Verder badkamer laten tekenen en berekenen, zou 8000 euro aan materialen moeten kosten en 10.000 euro aan montage. Nou aan m'n nooit niet! Alleen een WC-inbouw combi + dubbele wastafel met onderkast en spiegel + inloopdouche + tegels. We zijn direct naar IKEA en Gamma gereden, hebben daar alles gezien wat we mooi vinden en komen dan op de helft aan materiaal kosten en montage gaan we zelf doen met hulp van 2 bouwvakker/loodgieter goeie vrienden van ons. Ik ga echt geen 15000-18000 euro betalen voor een badkamer. Toedeledokie. (nog los van dat we het geld niet hebben hahaha)
@queen: ik zou op je gevoel afgaan, als je het niet vertrouwd gewoon bellen, als je denkt dat het wel meevalt, ze nog vrolijk is tussendoor etc dan wacht je het af. Denk dat je het zelf wel goed aanvoelt.
@Yule: 80 euro m2 is idd wel heel duur. Die wij nu hebben liggen, is 67 euro en dat vond ik eigenlijk al teveel. En jeetje wat een geld voor een badkamer. Mijn vriendin heeft meubels van Ikea, mooie tegels, wat beunen laten komen en die was voor 7000 euro klaar. Maar tegels zijn idd duur. Nu alleen al voor het toilet zijn we een paar honderd euro kwijt.
wij gaan gewoon verder kijken bij tegelhandels, wellicht kunnen we een partij wat goedkoper op de kop tikken we weten in elk geval wat we mooi en lelijk vinden... en hoe de badkamer kan worden ingedeeld denk dat we het wel zelf kunnen doen omdat de leidingen niet verlegd hoeven te worden
Ben ik weer Was lang zat tot 14.00 uur. Vanacht klokkie rond geslapen maar zou er zo nog een rondje achteraan kunnen plakken Lola, leuke avond gehad dus gister ging heel goed met de misselijkheid, wilde vanochtend zelfs brood proberen.Toch gegaan voor drinkontbijt. uur later moest ik opeens rennen om net op tijd boven de wc te belanden Ferry zit nu sinterklaasliedjes met Levi te zingen, heel schattig al zeg ik het zelf Go Mike ! Yule, goed dat je het gister even hebt aangekaart. De nachten zijn hier ook voor mij want Ferry slaapt er doorheen. eer dat hij wakker wordt ben ik er al 10x uitgeweest Parr, fijn dat het beter met je gaat. Hoop dat je morgen opgeknapt bent. ( en a.u.b. niet mij aansteken )
ja ik kijk ook even aan nog. wan tgaat in preciepe prima ze spuugt neit meer zo veel als afgelopen nacht. Dus dat scheelt wel. ben een lekkere slagroomtaart zelf maken Kyani slaapt toch veel dus heb alle tijd moe tnu ff wachten tot 5uur en dan maak ik hem af van buiten de bovenste laag Met slagroom en vruchtjes en vruchtenhagel
Wat ben ik blij dat mij badkamer en wc in de nieuwe huis echt mijn stijl zijn! Aan de kosten te lezen wat jullie hier zetten yikes haha Eigenlijk hoeft er weinig te gebeuren bij ons.. alleen schuren en opnieuw lakken vloeren en verven. En dan wat elek. dingen. Heb er echt zin in *droomt weg* Moet je nagaan... nog 2 weken en 3 dagen is het van ons 8) @kaatje ik doe mijn best maar beloof niks Ik neem Kate iig niet mee, heb de energie niet voor Wel jammer want ik wou haar wel showen Wil ik nu een dutje doen omdat ik opeens doodmoe bent... is het 15u geweest, dus komt Kate elk moment
@parr: fijn dat het iets beter gaat, en dat je er morgen waarschijnlijk wel bij bent! Inge: neem jij Juul wel mee?
Ik heb vannacht (vanmorgen) zo raar gedroomd, zit er al de hele tijd mee in mijn hoofd... echt zo'n droom die niet zo makkelijk je systeem verlaat. Het was ook nogal eh... nou ja... je weet wel.
queen, hier heb ik ook verdunde opvolgmelk gegeven de afgelopen dagen, werkt prima! lola, een geslaagde avond dus, heerlijk is dat he! Hoop dat haar kiesjes snel door zijn... Missy, volgens mij had Eva maillots voor Aimar bij h&m gekocht. go mike! yule, goed dat je me er aan herinnert, als ilse straks beter is ga ik de melk afbouwen. Ze drinkt nu sowieso minder van de avondfles dus hoop dat zo te houden... en goed dat jullie het hebben besproken, soms is dat even nodig! parr, fijn dat het wat beter gaat! jannes, verstandig om alles in 1 keer te doen, anders komt het er niet meer van, zeker niet met twee kleintjes straks! yule, badkamers zijn erg duur idd. Wij hebben het destijds laten doen, maar was een prutser. Dus nu een scheve badkamer. Volgende keer doen we het ook zelf! Hier gaat het nog steeds prima. Ilse voelt zich duidelijk fitter, alleen het slapen wil niet zo. Ze hoest zichzelf steeds wakker, arm kind. Ik voel me niet geweldig, maar geef er niet echt aan toe. Met een kind in huis kun je niet echt ziek zijn merk ik. Mannetje doet wel veel, maar is ook moe en moet ook nog tussendoor werken...