Leuk behang Kaatje. Wordt een mooie kamer voor Levi. Hummelke hoe is het nu met Ilse. Al iets van de HA gehoord? Beterschap. Wat een "drukke" dromen hebben jullie. Ik droom nooit zo leuk.
hey dames even kort, hap belde net terug, het is maar lichte koorts. In principe kan dit altijd gebeuren tot 2 uur 's nachts neemt van iedereen de temperatuur toe en 's ochtends is die dan weer gedaald. Dus geen zorgen. Ben wel gerustgesteld, maar baal ervan dat ze weer koorts had. Morgenochtend neem ik aan dat het weer weg is. Klinkt misschien egoistisch maar ben ook wel blij dat we niet langshoeven want ben kapot en wil NU mjn bed in. Ga ik dus ook doen. Jekkia, zal je morgen wel PB-en
parr, hihi zal ik mijn broer vragen (antwoord zal wel nee zijn). Maar inderdaad hoe minder je ze vasthoud hoe snelelr ze het hand tame afleren. wupje, kyani heeft vandaag maar 1x goed gespuugd. verder gaat drinken nog wel slecht en eten ook maar dat vind ikneit belangrijk. Ze heeft geen koorts erbij maar wel erg hangerig en veel huilen (kan toch nooit meer van die prikken zijn avn maandag?!?). Want ze kan nooit gaan spugen ervan.
Parr nee helaas mochten er geen foto's gemaakt worden en er werd ook streng gecontroleerd dus we hebben het maar niet geprobeerd. We hadden wel goede plaatsen maar niet zo'n super goede om hele mooie foto's te kunnen maken. Ik ga even Ushi & Duci kijken (schrijf je dat wel zo ?)
@queen: kan wel van de BMR zijn, kindjes krijgen daar tussen 5-10 dagen na de prik last van. Maar...spugen is niet iets wat daar echt bij hoort. Dus grote kans dat ze wat anders heeft.
@Yule, dat van die appel is wel een goed idee. Zal t morgen gelijk es proberen! THNX! Ik heb net even in de namiddag een dutje gedaan op de bank en euhhmm.. daar ging t er errug steamy aan toe. @Kaatje, leuk behang! @Jekkia, zal wel net als bij Mike een fase zijn.. Hoop dat beide kerels weer lekker door gaan slapen en dan ook leren uitslapen. Gelukkig geeft Raven al t goede voorbeeld. @Wupje, klinkt leuk zeg! Ik ga zo lekker een borreltje drinken en erna hopelijk mijn droom in werkelijkheid beleven If you know what I mean.. Dus was kort maar krachtig van mij hahaha.. Owja, heb nog 1 witte maillot gekocht bij Hema en verder 3 kleine schoenkado's voor Mike. 1 schoonmaaksetje met stoffer en blik en dweil bij de Zeeman, een gereedschapssetje bij Kruidvat en van me ouders heeft hij soort dierenstapelblokken. Dus ga beetje verdelen en om de 2 dagen zijn schoentje zetten. Fijne avond meiden!!
Julian kauwt een hele tijd op een stuk appel en spuugt daarna het fijngemalen prutje weer uit vindt hij echt niks! Hij eet verder banaan, kiwi (geel en groen) druiven (eerst altijd door de helft gesneden, nu hele) zachte peren, nectarines vond hij ook super.
Jill eet alle kruimeltjes op die ze vindt Vanaf morgen krijgt ze granules ivm de Mex. griep, ben benieuwd hoe ze dat vindt Missy, zetten jullie echt Mike zijn schoentje? Sjee, ik heb anderhalf glas rosé op ivm ons 6-jarig jubileum vandaag Ben gewoon dronken
Wat lekker... drink ook eens een glaasje op mij wil je, heb ook zin in aangeschoten giechelbuien! Van harte gefeli ook nog
Zoooo bijgelezen, op z'n Hebreeuws van rechts naar links en van onder naar boven? Of gewoon diagonaal... Vandaag waren mijn ouders op visite. Heel gezellig, Julian stal de show met zijn woordjes en 'opa' en 'oma' vielen natuurlijk errug in de smaak ze hebben veel lol met hem gemaakt. 's Avonds even met oma Sesamstraat gekeken. Oma vond dat hij maar 'knap' tv kon kijken hahaha. Hij zit dan echt 20 minuten ademloos te kijken, helemaal stil bij oma in de stoel. Een echte tvkijker, net als papa en mama! (uhmmm is dat iets om trots op te zijn? hmmm ) Verder de hele dag poepluiers, net als gisteren. Ben benieuwd welke tand zich gaat aandienen!
Lief ! Levi is ook zo'n tv kijker hoor. Hij heeft vandaag trouwens 3 mega poepluiers gehad. Waren in de verfhal voor behang, ja hoor in zijn broek gepoept en geen luiers bij ons. Dus naar de dichtsbijzijnde drogist gereden voor luirs en doekjes, verschonen in de kofferbak. Diaree ! alles onder. bah
Yikes... stront aan de knikker dus... Nou ik ga maar even me weer concentreren op het andere beeldscherm... en aangezien we hier toch maar met z'n 2-en zitten te lullen, dat kunnen we morgen ook doen Fijne aaf allemaal! xxx