Goeiemorgen meiden! Yes weer heeeeeeerlijk geslapen van half elf tot zes (moest er alleen om 2 uur uit voor een speen, maar blijkbaar was dat genoeg)! Oh dit mag echt vaker gebeuren, wat een verschil maakt dat zeg! Zit nu te kolven, dus typen met 1 hand. Yule, lekker dat Raven 's avopnds zo lekker ging slapen na het badje en de voeding. Isis is trouwens gister ook tussen twee voedingen (van 13 en 16 u) steeds wakker geweest. Eva, hopelijk hielp de poepbroek tegen de pijn bij Aimar! En heb jij ook lekker kunnen slapen! Lola, ik begrijp heel goed dat je baalde hoor! Jeetje al bijna nieuwe septembermama's, ongelooflijk! Isis past nu goed in 56, heel soms 62 als die klein valt. Ingeltje, fijn dat alles goed was op het cb! Kinderen van 6 tot 12 zijn zeker leuk (ik heb een groep 6/7/8 als klas, kinderen van 9 tot 12 meestal). Een heerlijke leeftijd! Ik gaf Isis trouwens gister één van de speeltjes van het speelkleed (van de boog afgehaald). Moest het wel echt in haar hand stoppen (vingertjes erom heen doen) maar ze hield het wel vast. Ze vond het niet zo interessant overigens, vond de hangende speeltjes die gingen bewegen als ze met haar beentjes trapte leuker. Jekkia, fijn dat je weer opgeknapt bent en je kids door hun sprongetje heen zijn! Zeker toevallig van Nikky en de vriendinnen! Missy, kun je zien of een baby in z'n remslaap zit dan? Tweety hoe is het nu met Robin? Weer opgeknapt? Kaatje, hoe is de nacht gegaan? Levi doorgeslapen? Wat zie ik allemaal mooie PSP dingetjes voorbij komen! Oke, klaar met kolven (150cc!) en klaar met lezen, dus ga me maar eens aankleden en ontbijten. Tjee wat vroeg zeg! Ga ik proberen om zo ook de bult strijk al weg te werken, dan kan ik daarna misschien een hele lange wandeling met Isis maken, lekker naar het dorp ofzo (ik heb de smaak van het wandelen te pakken nu ik er door lijk te gaan afvallen!). En vanmiddag naar de verjaardag van mijn buurmeisje die zes wordt. Ook gezellig! Fijne dag verder, Groetjes Azeb
@Azeb: jij ook zo vroeg? Ik ben ook alweer uit de veren. Raven kwam om 7 uur en heb heeft geen zin meer om weer in bed te duiken want ik moet om 8 uur de huisarts bellen (afspraak afbellen). Dat wandelen dat lukt mij maar niet. Daar baal ik best wel van, want voor mijn bevalling was ik vastbesloten om elke dag met de kinderwagen boodschapjes te gaan doen... Maar de winkel is net te ver om het rustig op te bouwen. Net nu ik weer aardig mijn conditie terug heb is het super slecht weer en ik had dus afgelopen week een ontsteking in mijn grote teen gewricht (heb ik nog nooit gehad voorheen...) door overbelasting. En ik doe niet eens wat! Waarschijnlijk door het weer op hakken lopen na mijn zwangerschap en met 10 kilo extra vond mijn voet dat dus niet leuk... Maar het is nu alweer zo goed als over dus naar de huisarts gaan heeft nu ook geen zin meer. @Parr en Kaatje: ooooh. Ik zeg niks. :-# @Ingeltje en Lola en Parr: leuk zeg jullie PSP creaties! Heb die van mij in mijn crea hoekje op het PSP forum geplaatst. Doe het liever niet hier, want ik sta er zelf ook op namelijk. Maar dan kunnen jullie eventueel even gluren.
Oja! Bijna vergeten... Mijn vriend had toch gesolliciteerd vorige week en was te laat op het gesprek? Hij zou eind van de week gebeld worden, krijgt ie gisteren een telefoontje dat ie het geworden is! Dat hadden we echt niet meer gedacht... Ben echt super blij voor hem! Nooit meer nachtdiensten! Hij gaat nog wel af en toe avonddiensten draaien als invaller omdat hij anders te veel ORT mist.
Oh heerlijk Yule, gefeliciteerd! (en balen van die teen trouwens) Ik zit nu nog steeds achter de pc in mijn (superzachte) badjas... Heb net allemaal leuke speelgoedjes uitgezocht bij babywalz, maar ik dacht niet na en klikte de pagina gewoon weg. Erg dom! Nouja, mijn salaris is ook nog niet gestort dus heel erg is het niet, morgen maar even weer kijken. Ik hoor Isis piepen, even kijken wat er is en me dan echt aankleden! Groetjes!
@Yule, gefeliciteerd joh! @Kaatje, ga we gaan nu nog zoeken voor de functies die ik echt wil en als we in januari nog niks hebben, gaan we ook voor andere functies. Zodat ik daar vanuit verder kan solliciteren. Moet toch geld binnenkomen.. En zou je die crack (verslaafde haha) ook naar mij willen mailen voor PSP? @Azeb, je merkt de REM-slaap op doordat ze dan vaak kreunen of hun handjes/hoofdje bewegen in de slaap. En ik zit ookal aangekleed hoor.. Broodje aan t eten en zo me opmaken en dan stukje wandelen denk ik.. Ga me vriendin even bellen die hier om de hoek woont of ik bakkie mag komen doen. Me vriend is namelijk vanmiddag later thuis. En.. Mike heeft geslapen van 24.00 uur tot 06.30 uur Alleen 2 x eruit gegaan voor speentje, dus gaat de goede kant op!
Super! (wel met risico steeds bijna te laat te komen met de trein? ) veel plezier vanmiddag Azeb Missy ook al vroeg in de veren! Hier nog niet hoor, heb een vrije dag Ben aan 't voeden. Julian heeft een fantabeltastisch ritme, van ongeveer 20-8, ik ben dolgelukkig! (nou moet ik zelf nog leren op tijd naar bed te gaan stomme psp.... )
Oh wat heerlijk Ingeltje, dat Julian nu zulke lange nachten maakt. Wat een verschil met een tijdje terug, toen je er een paar keer per nacht uit moest en Julian dan ook nog zo lang rechtop moest houden na de voeding. Heerlijk hoor!
@ yule, begrip crack hoef enit meer uit te leggen haha, is al 2 keer verteld. @ kaatje thnx heb mailtje terug gestuurd. Ziet er naar uit dat ik straks lekker met de wagen naar het cb kan lopen! Eindelijk zo de 1e keer zijn...
Ja ik geniet met volle teugen ik geef ook geen papje nutriton meer, het spugen is 's avonds niet meer als ik hem lang genoeg overeind houd (nu niet meer een half uur nodig )
Goedemorgen, Ik heb niet echt het idee gehad dat Femke heel erg veel last van de prikjes heeft gehad gisteren, ze was wel wat huilerig, maar ja dat is ze 's avonds meestal. Vannacht ook weer prima geslapen. Zometeen zelf naar het zkh naar de gyn...ik hoop dat hij niets geks ziet bij mijn baarmoeder en de mirena gewoon kan plaatsen... @Yule, gefeliciteerd! Dat is goed nieuws zeg! @Ingeltje, heerlijk zulke nachten! @Azeb, heerlijk he zo veel wandelen, wij gaan er hier ook vaak op uit. Veel plezier! Ik ga me ff douchen voordat Femke wakker wordt... tot later!
Hallo, Hier nog een psp verslaafde. Mag ik ook de crack hebben? Dan kan ik nog verslaafder worden Wat een heerlijkheid als je kleintje doorslaapt he. Ik ben een gelukkig mama die dit al mocht na 6 weken. Met af en toe nog een nachtje er tussen dat ze om half 5 even wat van zich laat horen, maar gelukkig met fopje te troosten en dan om 7uur wakker maken. Groetjes Marieke.
Goedemorgen mama's, @Steen: hoe heeft Femke gereageerd op de prikjes? En ik dacht dat 100 tot 200 gr per week aankomen normaal was, zij zit toch binnen de marge? @Elise, lekker, shoarma... De laatste keer dat ik dat at was de avond voor de bevalling! @Yule: is niet leuk he, laten huilen. En geweldig dat je vriend het geworden is! Als hij ooit iets wil weten over het vak, dan weet je me te vinden he! @Eva: hoe is het gisteren nog verder gegaan? Bracht de poepluier wat rust in de darmpjes? @Lola: ik vind het niet kinderachtig hoor. Als je ergens heel erg naar hebt uitgekeken en dat gaat ineens niet door, dan mag je best een beetje teleurgesteld zijn hoor. En prachtig knutselwerkje! @Ingeltje: hoe heeft Julian gereageerd op de prikjes? @Jekkia: fijn dat de rust weer wat is wedergekeerd bij jullie in huis. En wat betreft Quinten: ik zei gisteren ook al tegen de arts: zal ik dan maar stoppen met de slagroom in zijn flesje te doen? Ze moest er gelukkig erg om lachen, hahaha @Tweety: hoe is het vannacht gegaan? Heeft Robin kunnen slapen? @Kaatje: en, heeft Levi doorgeslapen? @MissyZuilen: gaat inderdaad de goede kant op met het doorslapen! Maatje: Quinten heeft nu maat 62, maar sommige dingen worden al wat krapper...
Nu even ego: Quinten heeft gisteravond wel best veel gehuild. Nou ja huilen, het was meer wat jengelen. Volgens mij kwam dit door de prikjes. Hij had ook wat verhoging (38.4). Toch kon hij tussendoor nog wel lachen en brabbelen. Hij is na het laatste flesje van 22.30 uur wel meteen lekker gaan slapen. Vanochtend meldde hij zich tegen 07.30 uur en hij heeft toen de fles gehad. Daarna was hij heel vrolijk aan het brabbelen, lachen en trappelen. Het viel me wel op dat hij, ondanks de nutriton, wel een stuk of 6 mondjes teruggaf. Dat deed hij gisteren ook al. Ik loop straks even met de buurvrouw voor de gezelligheid mee naar het weeguurtje, en dan vraag ik meteen even aan de verpleegkundige of zij weet hoe dit kan. Want de Nutriton kan toch niet uitwerken, of wel? Of zi=ou hij nu gewend zijn aan deze dikte en zou ik er nog meer Nutriton aan toe moeten voegen? En wat het brabbelen betreft, soms 'roept' hij echt. Oftewel: de ene keer brabbelt hij zachtjes, en dan ineens heel hard. Volgens mij wordt het echt een kletskont, hij is bijna niet meer stil te krijgen. Van wie zou hij dát nu hebben . Aan het eind van de middag komt de kinderfysio weer. Volgens mij gaat het heel goed met de afplatting, het wordt al een stuk minder.
Morgen, moet zo naar het CB, dus geen tijd voor het forum Jill heeft denk ik verborgen reflux sinds een paar dagen. Mijn hemel wat is dat zielig. Vanaf zaterdag spuugde ze al meer opeens. Eén keer zelfs recht in mijn gezicht, dat was nog grappig. Ze kijkt steeds heel zuur/misselijk, slikt veel en geeft mondjes melk terug die ze dan vaak weer doorslikt. Je ziet het ook echt aankomen bij haar. Alex was zich zondag rotgeschrokken 's nachts van de slik/stikgeluiden en het gekerm. Ik dacht dat het wel meeviel (sliep er beetje doorheen), maar ze gaat echt vanuit het niets keihard huilen, slikken, beetje spugen en heel zuur kijken. Ga zo vragen of dit ook weer gewoon over gaat of erger wordt. Ik merk dat ik dat huilen van ellende en die machteloosheid maar moeilijk kan verdragen. Zal wel te maken hebben met onze opstartproblemen in het begin. Verder bijt Jill steeds vaker in de tepel bij het drinken. Zo erg soms dat ik erbij zit te huilen en al bibber als ik weet dat ik haar weer aan moet leggen. Vooral als de melk niet vlug genoeg toeschiet doet ze het. Links kolf ik nu wel eens af, omdat het zo'n pijn doet (daar zat de blaar) Ook nog steeds geen poepbroek bij Jill. Pff, lijkt wel of het hier alleen maar ellende is Ik ga vanmiddag naar de after zwangerschapsgym party Hopelijk is Jill te pruimen, ik rijd met iemand mee en kan dan niet zomaar naar huis. Krisstel, knuffel meis, hopelijk komt het allemaal snel goed met je onderkantje! Yule, yeah, hij heeft de baan! Gefeliciteerd! Temp, hier is Jill altijd rond de 36.5, vanaf het begin. Missy en Lindaa, hopelijk vinden jullie snel je droombaan. Tweety, knuffel voor Robin, hopelijk voelt hij zich snel beter. Jekkia, wat een toeval! (maar net als Kaatje geloof ik niet in toeval ) En fijn dat Raven lief gaat slapen (naja 's avonds dan). Psp, zag weer mooie knutsels voorbij komen! (Baal er wel van dat ik op het forum steeds achter de feiten aan loop te rennen en dan werk ik nog niet eens. Maar denk wel aan jullie hoor!)
Ik zal vanaf nu een week of 2 (schat ik in) niet online kunnen zijn door onze verhuizing van BE naar NL. Vandaar dat ik niet kan reageren hier, snik! Ik zal jullie missen Tot later!
Femke slaapt nog steeds...dus nog maar weer ff hier kijken @Pisum, succes met de verhuizing! @Freesia, succes bij het cb. Ik hoop dat ze je verder kunnen helpen. Dikke knuffel meid! @Pupke, Quinten gisteren ook wat meer aan het huilen dus...maar wel lekker geslapen! Ik weet niet of de nutriton uit kan werken...ff navragen inderdaad. Ik vond het ook niet zo schokkend hoor het gewicht van Femke...er zit een klein dipje in de curve, maar wat ik al schreef, ze is vrolijk en alert, plast en poept goed, dus die krijgt echt wel genoeg binnen! Laat me ook niet gek maken daar. (roept zij nu heel hard...maar moest gisteren even door manlief gezegd worden voordat ik me niet druk ging maken, hihi) @Foover, dat is inderdaad lekker vanaf de 6 weken al doorslapen. Nou mogen wij ook niet klagen. Femke slaapt nu ook al zo'n drie weken door.
Goedemorgen meiden. Nou Levi kwam uiteindelijk om 04.15 en toen om 08.15 Yule, super dat hij de baan heeft. Gefeliciteerd ! Heerlijk hoor geen nachtdiensten meer. Ingeltje, jij hebt ook al zo'n lekkere doorslaper ( zwaar jaloers ) Missy en foover, welke psp heb je? gewoon die 30 dagen gratis of een gedownloade? Freesia, zielig voor Jill ( reflux ) Balen dat het borstvoeden zo pijnlijk wordt. weet hoe het is om tegen de volgende voeding aan te hikken. knuff Pisum, succes met de verhuizing. Wel gezellig dat je naar Nederland komt kan je ook wat makkelijker mee naar meetings.
Yule> gefeliciteerd dat je mannetje is aangenomen! Missyzuilen> yeah mike slaapt ook door! Ingeltje: wat goed dat Julian ZOOOOO lang slaapt zeg ssteen> wat fijn dat Femke geen last heeft van haar prikjes Jenna heeft weer zoooooo lekker geslapen vannacht. ze heeft om 20uur haar laatste fles gekregen, sliep rond 21uur en om 3.30uur kwam ze pas weer... om 7.30uur hoor we haar weer toen heeft mannetje haar gepakt bij ons in bed gelegd (ivm de werkers herrie voor ons huis) speentje ingedaan en ze heeft tot 9 geslapen ben zoooo blij met haar hihi zo en nu even klagen..... mannetje heeft me vanmorgen niet eens gefeliciteerd met m'n verjaardag zal hij me echt vergeten zijn?