Neeee.... ik bewaar de stof voor morgen! Veel leuker kunnen we lekker roddelen over iedereen, zoals we altijd doen weet je nog!
Zo dach tik dus ook spugen kan e rnei tvan zij ndus is wat anders. Kaatje, pff ja dat is hier dus ook alles onder poepen.
@Freesia, wat zijn granules? Ja, we zetten samen met Mike zijn schoentje en leggen t gewoon een beetje uit. Vinden we gewoon leuk om te doen. Heb inmiddels 1 borrel op, op naar de volgende!
he he filmpje is klaar met uploaden. helaas geen super kwaliteit want moest via hyves. Levi doet de hele dag niets anders dan zingen en dansen Erika Van Koert - Heemskerk Profiel - hyves.nl
Ik lees dat 'De club van 7' (noemen jullie je nog steeds zo trouwens?) morgen weer een afspraak heeft. Gezellig, veel plezier alvast! Ik heb een soortgelijke date met drie andere meiden van het december-forum. We gaan morgen met z'n allen (voor het eerst zijn ook de mannen erbij) pannenkoeken eten. Ben benieuwd, zal wel een gezellige drukte worden met 8 volwassenen en 7 kinderen... Enne, dat roddelen doen wij niet hoor... 8)
Ik ga de hond uit laten en lekker mijn bedje in. Morgen tuppenwear party bij Roshi Niet dat ik wat ga kopen maar iig even lekker bijkleppen. Truste
kaatje, ja voordat ze aan de diarree was wel ja kyani doet olifantje na: Video - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten
Verder weer kyanit site aangepast met foto's in november Ga vandoor ga lekker slapen hopen op een goede nacht dit keer.
Kaatje en Queen, geweldige filmpjes! Lola, jij ook veel (roddel)plezier morgen Missy, granules zijn homeopathische korreltjes.
hier is de link van mijn MP ad. http://link.marktplaats.nl/296729536 @queen hahaha LOL @lola djw! jullie ook veel plezier! Ga nu even de flims van Kaatje en Queen kijken!
Hey meiden, Hier weer hard gewerkt vanavond, morgen weer een late dienst! En dan maandag gelukkig een dagje vrij... Mannetje en ik lopen langs elkaar heen dit weekend, hij heeft nachtdienst, niet zo gezellig dus. Met Femke gaat het goed, die kan soms lekker haar grenzen verkennen! Verder is het nu de 10e dag na de bmr en zo te zien krijgt ze nergens last van, gelukkig! Ik heb gisteren zelf de mg prik gehaald, vannacht best een pijnlijke arm van gehad, echt blauwe plekken gevoel! Ik lees elke dag wel ff snel hier mee, maar het ontbreekt me aan de tijd en energie om heel uitgebreidt te reageren op iedereen.... Dikke knuffel voor jullie allemaal, xxx