Dat deed Raven dus ook 3 maanden lang!!! Ik gaf haar altijd stukjes appel (partjes). Maar sinds ik haar een geschilde appel geef (dus nog heel! alleen geschild) eet ze hem tot en met het klokhuis op.
@steen: heb ik meer gehoord, dat komt omdat het wat meer cc's zijn in het vaccin dan normaal, doet iets meer pijn maar kan geen kwaad.
hallo meiden, ik haak hier weer in geen fut om bij te lezen drukke dag gehad vandaag. gezellig een workshop gehad en een gave kitsch taart gemaakt zal hem morgen ff komen spammen. ook mijn verjaardag vanavond gevierd dus ben nu echt op ga lekker tukkie doen rene is met oma mee dus morgen alleen robin nou ja morgen straks al haha. nog wat bijzonder te melden van vandaag?
Goodmorning ladies De geiser is weer uitgefloept >< Hij is dinsdag gecontroleerd, moest een nieuwe thermostaat in.. vrijdag gebeurd. Mar ergens vrijdag is het uit gegaan maar ik lag lekker onder de warme dekens en merkte dit pas tegen etenstijd.. Ze zijn weer gekomen en hebben het weer aan de praat gekregen maar vanochtend lag hij weer uit grrrrrr @yule tweety is woensdag jarig
Goedemorgen, Parr, die 2 slangen zijn precies die mijn broer ook heeft. Alleen is die oranje gele bij ons al een stukkie ouder die is hier al 1.72. Hier floept de geiser ook uit met harde wind maar kan gewoon aangezet worden weer (das hier tenminste). Verder is kyani weer heerlijk vrolijk! Alleen nog goede poepluiers Vanmorgen zat ze ok weer lekker onder.
Ja mijn slangen groeien niet erg hard. Ik geef ze elk 3 a 4 weken eten maar die van Paul's nicht zijn jonger en groter vergeleken met deze
Goedemorgen. Bah begin geloof ik ziek te worden verkouden en die niets anders dan niezen Queen, schattig filmpje en foto.. Levi wordt echt helemaal vrolijk van muziek. Heeft hij van Ferry
Parr, das best weinig vergeleken met hier Hier eten ze 2x in de week En soms 3 of helemaal niet. Kaatje, leuk hoor Hier niet is wel jammer. Niet ziek worden hoor! dat is neit de bedoeling. Meiden die naar roshi gaan heel veel plezier!
Hoy dames, Even alles diagonaal bijgelezen... Hier weer wat problemen met Julie... Nouja problemen... Ze wil niet meer in der speelhoek... (ze zit niet meer in der box, maar we hebben een deel van de woonkamer afgemaakt met zo'n lindam hek.) Ze wil ook niet meer alleen zijn in de woonkamer... Als we der in der bed leggen huilen tot ze bijna stikt in der slijmen... Moeilijk eten... En zelfs als ze op onze arm zit of bij ons op de bank huilen en jammeren... En als ze der zin niet krijgt, laat ze zich gewoon op der kont vallen, buigt ze voorover en klopt ze met der hoofd tegen de vloer... En ja dan weer huilen natuurlijk... Zijn er dames die dit herkennen
Dorientje, moet het even afkloppen maar hier is dat nog niet. Weet wel van kids uit de omgeving dat het een fase is. even pittig maar echt volhouden.
Goedemorgen, hier alles okee, beetje moe. Wel een very proud moment vanochtend met Julian: Vanochtend vroeg ik aan Julian: "Gaan we eten?" Julian zei: "Ete!" Toen vroeg ik: "Wat gaan we dan eten?" Julian: "Pap!"