September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hey meide !!

Ik haak hier weer in :)
    Gistere heel de dag weggeweest en vrijdag lekker languit op de bank met hubbie.

Vandaag gaan we ook lekker relaxe en ga ik nog even genieten van de hele dag bij me meissie zijn want vanaf morgen ben ik aan het werk en dan is ze lekker bij Oma en op het KDV spelen... :D

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    dorientje even uitlaten ;) wandelen is wel even lekker ;) Als droog is tenminste hier regent namelijk.

3. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Hier ook, je ziet hier momenteel geen hand voor je ogen van de regen...

En die 2 sukkels van mij, die zij hartstikke bang van regen...
    En momenteel is uitlaten geen optie, want Julie slaapt, en Steven is gaan voetballen, dus als ik met de honden naar buiten zou gaan is Julie alleen...

4. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    dat is inderdaad niet heel goed idee dan. Even wachten tot julie wakker is dus. Regen is neit fijn als je er echt door moet :(

5. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Nouja, binnen een halfuurtje is Steven thuis...
    Dan mag hij de honden uitlaten...
    Hij is dan toch al helemaal nat geregend geweest bij het voetballen, dan kan hij ook maar door de regen met de honden...

Hij is de nattigheid dan toch al gewend geraakt...:D

Schaamt zich nu diep:)

6. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Ik zie net dat de vorige mijn 1200ste was...

JIPPIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!:D

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp

Maar je hebt wel gelijk ;)

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi dames!

We hadden geluk vanochtend, Kyano werd om 5.45 uur wakker, hubbie eruit gegaan en hem even de luier gedaan want die had hij al vanaf 18.30 gisteravond om en daarna hem teruggelegd en verteld dat het gewoon nog veel te vroeg was. Meneertje heeft nog even gebrabbeld en is toen lekker gaan slapen tot 8 uur :) Lekker hoor. Toch ligt hij er weer vanaf 11 uur in, hij was echt moe.
    Hmm het weer is echt helemaal niks :( en we wilden eigenlijk naar de intocht van Sinterklaas, maar even afwachten hoe het straks is.

Freesia gefeliciteerd met jullie jubileum! Hi hi niet meer gewend om wijn te drinken :p?

Lola veel plezier vandaag!

Shewink meiden ook veel plezier! En niet teveel centjes uitgeven ;)

Parr grr vervelend die geiser :(

Ingeltje zo zeg Julian snapt het al goed!

Dorientje pff moeilijk hoor! Ik herken het nog niet. Kyano heeft wel eens driftbuien als hij ergens moet gaan spelen waar hij geen zin in heeft maar meestal is dit meer aandacht vragen en zodra hij in de gaten heeft dat mama niet toegeeft is het wel weer goed.

Oeps Annoman een kater ;)

Kaatje wat een super leuk filmpje! Levi loopt ook al zo goed!

Pupke misschien proberen om het raam eens helemaal open te zetten en die stomme virussen nu voor eens en altijd buiten te laten..... ;) :DIn elk geval veel beterschap!

Pisum ach jeetje wat naar voor Rayyan :(. Hou het maar goed in de gaten en anders hap bellen!

9. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    @Wupje: Wat flink van Kyano, dat hij gewoon wwer verder ging slapen.

10. Nee, gelukkig niet. Maar ik kan me voorstellen dat jij even niet weet wat je met Julie aan moet.

Emma wilde ook niet meer in de box en jammert ook als ze haar zin niet krijgt, maar niet op zo'n dramatische manier als Julie.
    Zelf denk ik dat ze heel erg haar én jullie grenzen aan het opzoeken is, dus is het erg belangrijk dat jullie haar die grenzen ook aangeven. Klinkt hard, maar is op termijn het beste. Sterkte...

11. #77671 Lola, 15 nov 2009
    Laatst bewerkt: 15 nov 2009
    Grappig! Maar het zijn er dus nog steeds 7... ;)

Wat kun je maken van de letters N, L, C, en K? Niks leuks hè... :(

Knappe zoon heb je trouwens! Daar kun je al een heel gesprek meer voeren... :)

12. Voor Rayyan, Quinten, Ilse en Kyani (en alle andere zieke kindjes...):

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey meiden!!

Bah wat een zieken nog steeds....
    Pisum, ik ben het wel met Ingeltje eens, de HAP bellen kan sowieso geen kwaad, toch?

She wink, even kijken of ik ze kan plaatsen: Roshi, Parr, Steen, Yule, Ingeltje, Freesia, Kaatje??
    Geen idee of ik de juisten eruit gepikt heb Ik twijfel met name over Steen en Freesia, al kloppen de letters wel.

In elk geval: veel plezier meiden!!!

Foover, dank je wel voor je pb!

Kaatje en Queen, leuke filmpjes!

Parr, mooie slangen. Ik hoop dat je ze kwijt raakt.
    Niks voor mij trouwens...

Zo, nu nog even ego:
    Isis en ik hebben vanmorgen zo'n beetje twee uur gefietst. Onderweg ergens een kopje thee gedronken om op te warmen.
    Was heerlijk, zo even met z'n tweetjes op pad. Het was koud maar zonnig dus erg lekker zo. We hebben een prachtig fietspad hier in de buurt.
    En nu ligt ze lekker te pitten en had ik allemaal plannetjes maar zit nu al drie kwartier achter de pc.
    Zo nog even 1 ding doen en dan aan de slag met die enorme bult strijkgoed, blegh.

Tot later meiden!
    Liefs
    Azeb

14. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ik kom even melden dat ik in bad ga. ik dacht: dat willen de forum mama's vást weten ;). Ik heb nu al zin in het avondeten, ik ga Kofta maken (griekse gehaktschotel).

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Dag dames,

Sara ligt op bed voor haar middagdut, dus kom even bijlezen.

@SheWink: veel plezier vandaag bij Roshi!

@Dorientje: zoals andere dames al zeggen, gewoon volhouden. Maar wel in de buurt blijven. Sara vind het ook niet leuk als ik haar alleen laat. En mag Julie niet gewoon in de woonkamer spelen? Dus enkel in haar speelhoek? Misschien is het dat wel en wil ze gewoon op onderzoek uit en dat kan natuurlijk moeilijk in een afgebakend gebied.

@Pisum en Pupke: beterschap voor jullie knullen

@Hummelke: hoe is het Ilse?

@Azeb: strijk ze! En die ene E is niet van Steen, maar van een mama die hier niet meer zo vaak mee kletst. Kan ff niet op haar nickname komen.

Wij zijn vanochtend gezellig bij de ouders van mijn vriendin op bezoek geweest. Hele familie was er (zijn er met kids en kleinkids in totaal 14!). Lekker Limburgse vlaai gegeten en Sara heeft fijn gespeeld. Vanmiddag komt Sinterklaas aan. Als het droog is gaan we even kijken met sbroer/szus en kids. Als het regent gaan we ergens gezellig koffie drinken.

Bye

16. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Queen, hangerig en huilen kan wel van prikken komen. Maar spugen niet...Leuke foto's, ook een maxi cosi mura?

Missy, wat een activiteit aan sinterklaas, schoen zetten om de 2 dagen mike wordt goed verwend!!!

fruit: kiwi is favoriet, peer, banaan, ananas, nectarines. Appel vindt ze minder en vind ik ook altijd nog een beetje eng met de harde stukjes...

freesia: 6 jaar, gefeliciteerd en tja de alcohol tikt dan aan he!

meiden die naar roshi gaan, veel plezier!

steen: drukke boel dus!

parr: balen van de geiser

dorientje: dat huilen als ze alleen is en niks alleen willen doen heeft ilse ook gehad, ging na paar weken weer over...heb je al eens bij de HEMA gekeken (zijn toch ook in belgie dacht ik???)

Ingeltje: wow slimme zoon heb jij hoor!

anno: fijn he mannen, af en toe ...

pupke: beterschap voor jullie!

Pisum: klinkt als hetzelfde wat Ilse had/heeft, volgens onze huisarts een gewone griep. Lekker laten drinken en en slapen...dan doen wij ook als we ziek zijn.

Azeb: klinkt goed die fietstocht, hier alleen maar vies weer.

17. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Ben weer bij, nu nog even ego.

Hier gaat het best goed. Ilse heeft goed geslapen al werd ze wel een paar keer wakker van haar eigen gehoest. Ze weer koortsvrij. Eet en drinkt redelijk en is vrolijk. Wel nog erg moe. Maar er zit weer een beetje ritme in.

We hebben afgesproken dat we haar morgen nog een dagje thuis houden. Als dat goed gaat, kan ze dinsdag weer naar KDV.

Ik ben verder erg moe. Gisteren van 20.30 tot 7.45 geslapen ( wel 2 keer eruit geweest voor Ilse) een vervolgens weer van 9.15-11.00 uur. Net gewandeld buiten en ben nu weeeer moe.

Nog geen ongi te bekennen, die komt altijd voor 10 uur, dus komt vandaag waarschijnlijk niet meer...

18. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    De E is natuurlijk niet van Steen, maar van Kaatje! (bedacht ik me net tijdens het afwassen...).
    Maar van wie is dan de K....

19. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    In het echt heet ze Kristel, maar ik weet haar naam hier niet meer.

20. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart

Deel Deze Pagina