September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Waar kan ik de gedownloade dan vinden. Dat is niet degene die hier op de site stond? Ik lijk wel een amateur.:)

Groetjes Marieke.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Foover, nee daar moet je echt een download programma voor op je pc hebben ( heel illegaal :oops:)

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    ooooooh dat is erg!
    ook vannacht niet om 0:00 uur? had ik toen, gijs had wel middernacht gefeliciteerd, maar niet 's ochtends...

4. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Kleding
    Britt draagt ook nog maat 56. Alleen van Mexx kan ze maat 62 al aan.

Zou eigenlijk vanmiddag naar mijn werk gaan (geheel vrijwillig) omdat er veel klanten komen, maar ik heb gisteren gemaild dat het niet lukt omdat ik naar het ziekenhuis moet. Krijg ik als reactie van mijn werkgever ´wel een beetje een late melding´! :evil:
    Waar haalt hij het lef vandaan…heb tenslotte nog verlof.

@Ingeltje, super zeg dat het zo goed gaat met Julian! En wat een slaaptijden, heerlijk!

@Jekkia, borst is af en toe inderdaad makelijker. Fijn dat Matice lekker doorslaapt en dat jij meer rust hebt.

@MissyZuilen, hoop dat je snel iets leuks tegenkomt!

@Yule, leuk hé dat Raven nu zoveel meer kan :D Gefeliciteerd dat je vriend de baan heeft, wat heerlijk geen nachtdiensten meer.

@Pupke, haha gezellig zo’n kletskont. Fijn dat de afplatting minder wordt.

@Pisum, succes met de verhuizing!

@Roshi, GEFELICITEERD!

@Cossy, lekker dat je niets in je huis hoeft te doen. In jullie nieuwe huis wel?

Ga me verder aankleden en naar het ziekenhuis, hoop eigenlijk dat ik meteen kan blijven, maar zal wel niet.

5. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Krisstel: succes in het ziekenhuis!

6. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    oh oki, dat was dus bij mij ok geval.
    ga er dan weer ff mee aan de slag als terug ben van het cb.

tot vanmiddag meiden.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Krisstel, lekker zo'n werkgever :evil:
    ga je nu naar het ziekenhuis voor dat wild vlees? Succes !

8. roshi gefeliciteerd!

ga ff voeden, tot straks!

xxxxxxxx

9. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hey meiden,

Femke om half 11 maar wakker gemaakt van de voeding. Ze had net ook nog wat koorts 38,1. En lag na een uurtje al weer in bed, nou is dat wel heel normaal hier hoor. Zou je denken dat ze dan lekker uitgerust is...hihi

@Wupje, ik herken jouw verhaal dus ook helemaal.
    Dank je voor je stukje over je vriendin!

@Roshi, van harte gefeliciteerd meid! Een fijne dag!

@Cossy, fijn dat je niets hoeft te veranderen aan de woning, scheelt weer he!

@Krisstel, veel succes meid!

Ik zit me ook een beetje druk te maken, moet om half 2 in het zkh zijn....
    Ik wilde net ook wat kolven om weer een voorraadje bv aan te leggen, kwam er niets meer.....maar goed Femke had ook veel gedronken, dus wsl waren ze gewoon leeg, maar zit je je dan toch een beetje druk om te maken he...Dus al met al stress in de tent, bevordert het kolven ook niet he...

tot later!

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant

Pfff ik vind het erg duur.. heb meestal alles illegaal :oops:

Nee maak hem niet meer wakker, als 5 voedingen gewoon genoeg zijn vind ik het prima zo. Was ook niet echt voor ritme, meer voor genoeg voedingen

11. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ingeltje> om 24uur sliepen we al...
    kristel> nou ja zeg stomme werkgever hihi. suc100 in het zkh!
    kaatje en ingeltje> [​IMG] doen jullie aan illegaliteit had ik niet achter jullie gezocht :)

ik heb trouwens a.s. donderdag een gesprek met mijn huidige werkgever, ben benieuwd. Ze begon al over vrije dagen (ik zou eigenlijk 15-12 weer moeten beginnen bij hun maar ik wil sowieso pas na 1-1 beginnen)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Doe ik ook niet, doet Ferry :)
    Succes donderdag

13. Nou, die van Felicitas zijn ook volhouders zeg :rolleyes: !
    Omdat ik gen zin had in een huisbezoek, had ik deze doos deze keer bewust niet aangevraagd. Maar een paar weken geleden lag er dus tóch een kaartje in de bus. Of ik een afspraak wilde maken, want 'ze' hadden mijn telefoonnummer niet. Nou, dat deed ik dus lekker niet =P~ !

Maar op een vrijdagavond vind ik een kaartje in de bus met de mededeling dat een zekere mevrouw P. de maandag erop langskomt. Als dat niet uitkomt, moet ik maar even bellen :( . Dat was dus de maandag van de meeting. Ik heb voor vertrek drie keer gebeld, maar kreeg niemand aan de lijn. Jammer dan voor mevrouw P...

Eind vorige week kreeg ik wéér een kaartje: vandaag om 15.00 uur zou mevrouw P. weer langskomen. Als mij dat niet schikte bla bla bla...
    Nu werd ik een beetje boos, wat een volhoudster zeg! Ik vanmorgen dus de telefoon maar weer gepakt en deze keer kreeg ik mevrouw P. wél aan de lijn. Ik heb - op een nette manier hoor - gezegd wat ik hier van vond. Dat ik het absoluut niet netjes vindt om zó aan te blijven dringen. Toen ik vroeg waarom er tóch een afspraak werd gepland (ik zeg expres niet: gemáákt, want ik heb er geen stem in gehad...) terwijl ik op het eerste kaartje niet reageerde, zei mevrouw P.: 'Ach... zoveel mensen 'vergeten' een afspraak te maken!'

Toen zei ze een beetje zielig: 'Nou, dan stuur ik het pakketje wel terug.' Alsof ik een keiharde bitch was die geen gratis kadootje wilde. Ik zei toen dat ik best wist waar het om draaide: mij zoveel mogelijk - dure - producten aansmeren waar ik eigenlijk geen behoefte aan heb. 'Nee hoor', zei ze 'Mijn bezoekje is geheel vrijblijvend!' Ammehoela... haar salaris moet toch ergens van betaald worden? Als het alleen maar gaat om een pakketje af te leveren, kunnen ze het beter per post sturen, is nog goedkoper ook... :(

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier even vlug doorgelezen.

@roshi gefeliciteerd
    @krisstel veel succes
    @pisum ook veel succes en tot over een paar weekies
    @yule ga ook legale versie kopen, is niet zo duur idd :p

Hier ben ik helemaal op. Een hele beroerde nacht gehad en nu vanochtend een Kate die weigert te slapen. Heb de geluid van de foon uit (zie wel lampjes branden). Ik laat haar nu huilen tot dat zij slaapt. Zij vertikt het echt. Nu is het wel even stil. k snap er niks van.. sprongetje is geweest weinig gehuil meer en lekker inslapen maar de laatste dag of twee :cry: ben helemaal brak en heb ook alleen maar zin om te huilen :(

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lola, :) Goed gehandeld ! zeker volhouders.
    Heb haar hier wel laten komen,maar ben geen type die zomaar alles koopt. heb alleen dat gezondheidsboek genomen en de jonge gezinnen pas.

Jonge gezinnen pas: wie heeft hem ook besteld? en na hoeveel tijd krijg je hem? bedrag is namelijk wel van mijn rekening gehaald maar heb nog niets ontvangen

Parr, knuff !

16. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    steen> onder jou naam staat nog steeds "zwanger" of heb je ons iets te vertellen ;)
    lola> haha geheel vrijblijvend ja hoor.... en ik ben de kerstman :rolleyes:
    parr> knuff voor jou

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    go lola :whistle: ! go lola! \:D/

18. @Yule: Fijn fijn voor je hubbie, gefeliciteerd!
    Enne... ik ga zeker even gluren ;) .
    PSP is inderdaad niet duur, de nieuwste Adobe Photoshop kost bijna €1.200 :confused: !
    Ik ben zelf begonnen met Photoshop, maar je kunt goed merken dat dit software is voor professionals: er is geen handleiding van en er zijn ook geen fora met lessen. Photoshop is wél beter, maar voor een amateur is het prijsverschil absoluut niet te rechtvaardigen...

@Ingeltje: Mooie creatie! Ik was gisteravond toevallig met dezelfde opdracht bezig, alleen maak ik er een banner van voor een mede decembermama die twee zoontjes heeft...

@Freesia: Tjonge, jij hebt een pittige dochter, zeg! Alsof ze wil zeggen: 'Mam... híer met die melk, ander bijt ik je!' ;)

@Pisum: Succes met de verhuizing!

@Roshi: Gefeliciteerd met je verjaardag!

@Kaatje: Mij niet verwijderen hoor! Ik schrijf weliswaar niet mee op Hyves, maar bekijk wel geregeld de foto's... :D

@Cossy: Wat fijn zeg, scheelt weer tijd (én geld) als je je oude woning moet gaan opknappen. Wanneer gaan jullie verhuizen? En waar ligt jullie nieuwe huis? O, ik lees nu dat jullie in februari de sleutel krijgen...

@Parr: Dikke knuf van mij! Soms is het gewoon ook allemaal even helemáál niet leuk. Maar de dag erna gelukkig vaak wél weer... :D

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    http://groeiweb.pgdata.nl/groeiweb_ouder/calculator.asp

Voorspellen hoe lang je kindje wordt!

Julian
    De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 199 cm.

Uw kind is nu 62,1 cm. lang. Dit is 2,1 cm. boven het gemiddelde van jongens van ca. 0 jaar.
    79% is korter en 21% is langer.
    De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 188 cm.

20. @Ingeltje: Dat valt dus nog erg mee dan... :(

Deel Deze Pagina