Hallo, Hier ook de oproep binnen. Wij gaan dus niet. Maar we bewaren nog even de papieren voor als we toch spijt krijgen Dan gaan we alleen de tweede prik halen. Jill was wat warm vanavond en wilde niet echt eten. Jengelig ook. Bij mama was het goed, verder wel vrolijk geweest bij oma en opa. Getempt voor ze ging slapen, 38.6. Dat is echt hoog voor haar doen. Net bijna bonje over wie er morgen thuis moet blijven als ze morgen nog verhoging heeft Freesiaman dus Heel veel gekletst hier trouwens. Ow Tweety, hoe groot worden die taarten? Ik wil iets ronds erop, maar heb dan de diameter nodig.
@Dorientje, woooo 3 beebs! @Miracle, is Jaimy ziekies? BETERSCHAP!! Het werken was dus leuk? BETERSCHAP voor lieve Parr! *KNUF* @Wupje, ik ga duimen voor je hubbie! @Kaatje, leuke foto van Levi! En ook van jouzelf, maar ik hou toch meer van de vrouwen met vormen. Dus vind je nu mooier. @Yule/Kaatje, hoop dat t mexicaantje lekker voor jullie deur blijft en niet binnenkomt! @MamaSonja, ik moet ook tussen 14.00-15.00 uur komen met Mike voor de prik. Ook niet op een exact tijdstip dus.. Heb Mike toch maar weer in de winterzak zonder mouwen gelegd.. Het is opeens niet meer zo koud buiten en de nachten ook nog niet super koud. Zo heb ik die met mouwen nog achter de hand voor als t weer wel kouder word. Mike liep net weer een paar stappen los *TROTS* Hubbie is lekker even de deur uit, dus lig languit op de bank met lappie.. Slapen jullie kids wel al in de zak met mouwen? (En nee, dan ga ik niet opeens wel de mouwen eraan doen hoor haha.. Ik ben t eens met mijn keuze maar vraag t puur uit interesse)
Freesia, wat zijn jouw argumenten om niet te gaan enten? Ik was er zelf al wel aardig uit, maar mijn man twijfelt toch nog dus nu ik ook weer....
Isis heeft sinds een paar dagen mouwen aan haar slaapzak. Maar ik heb maar eentje met mouwen en eentje zonder, dus als deze in de was gaat, dan zal ze toch weer zonder mouwen moeten...
Levi heeft alleen winterslaapzakken met mouwen. Zijn zomerslaapzakken hebben we gister opgeruimd. Zijn echt wel te dun voor deze temperaturen.
julia heeft haar mouwen er nog niet aan gehad wat moet ze anders als het vriest xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik vind die mouwen zo irritant.. Elke x rollen zijn mouwen van zijn romper en pyjama op erin, dus ben ik eerst aan t klooien die weer normaal te krijgen.
@freesia 20 cm weet niet wat je in gedachte heb kwa plaatje maar het moet wel een niet al te moeilijke zijn. en over die prik ik denk niet dat je zomaar alleen de 2e kan gaan halen. je hebt ze beide nodig. @par heb je de pbtjes nog gelezen? over het vervoer van zondag?
Oh ik heb ook zin in zo'n lekkere taart van Tweety.... Had destijds nog het idee dat ik zo'n taart niet zo lekker vond, maar na de meeting van laatst weet ik wel beter... Maar helaas pindakaas, ik ben te laat!
Ga NCIS kijken en lekker op de bank liggen, heb pijn in mijn kop.. Fijne avond lieffies! Slaap lekker en droom maar over ALLEMAAL lekkere mannen!
Missy, ik stop eigenlijk gewoon zijn armen in de mouwen, hij duwt ze zelf door. Controleer niet hoe zijn pyama en romper blijven zitten. Als hij het maar warm heeft.
Vind ik heel moeilijk duidelijk antwoord op te geven. Ben het ook eens met de punten van MamaSonja. Maar meer persoonlijk: Jill is een gezonde peuter, zonder luchtwegproblemen. Heeft een jaar bv gehad (kinderen die kv hebben gehad lopen meer risico op complicaties). Ik zeg, laat die griep maar komen! Dat is de allerbeste bescherming. Tuurlijk wil ik niet dat mijn kind ziek wordt, maar dat heeft niks met de mex. griep te maken. Meer met een zielig ziek kindje. Verder vind ik ook het risico te groot dat Jill al ziek is/wordt vlak voor of tijdens de vaccinatierondes. Dan gooi je er nog eens een vaccin overheen, lijkt me niet bevordelijk. Nog iets: krijgt je kind nu de mex. griep niet, dan volgend jaar wel. Want dan zijn ze niet beschermd door een vaccinatie. Goh en zo kan ik nog tig redenen bedenken om het niet te doen Maar ook om het wel te doen trouwens. Ik vind het echt een ontzettende rotbeslissing.
@kaatje wow slank 8) ik heb ook zo;n niet eet periode gehad, maar niet om een jongen.. @missy super van mike! oproep hier ook binnen, beide keren op een vrijdag (27e en 18e) moet wel in een andere dorp/stadje en zij moet tussen 13.30 en 14.00 Maar ik werk op vrijdagen gehoorapparaten De UWV en verzekering en winkel zijn eindelijk rond en ik krijg binnenkort de vergoeding van de UWV ervoor he he @tweety ik heb geen pb's binnen over vervoer??!
Wij twijfelen ook nog heel erg hoor of we Levi wel of niet enten. Ferry zegt nee en gewoon goed in de gaten houden.. Ik weet het gewoon niet. Vaccin weet je gewoon niet van of er complicaties zijn... maar ja wat ze weer kunnen krijgen van beademing ect zit je ook niet op te wachten. Levi gaat niet naar een kdv of wekelijks ergens heen met veel mensen/kinderen wat de kans op besmetting weer een stuk kleiner maakt