September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hey meiden !!

Ben ik weer.... :)

Zag dat Cossy en Parr jullie al een beetje op de hoogte hebben gehouden van gistere avond.

Na mijn laatste post dat Jaimy 39.8 had aan temp. begon ik het steeds minder te vinden en voelde het niet fijn. Ze begon te kreunen en te zuchten tijdens het ademen en was heel hangerig en keek wazig/slap uit haar ogen.
    Ik heb toen de HAP gebeld en uitgelegd , het hangerige en wazige/slap uit de ogen kijken komt door de koorts maar het kreunen en zuchten tijdens het ademen vonden ze niet zo goed. Ze wilde dus ook dat we meteen kwamen.
    Ik heb dus meteen mijn Papa gebeld en die is mij en Jaimy op komen halen. Voordat we gingen haar nog vlug getempt. 40 graden precies.

Daar aangekomen moesten we natuurlijk wachten , en zij lag ondertussen tegen me een beetje voor der uit te staren.

Daar binnen gekomen is ze helemaal nagekeken ( oren , keel , longen geluisterd, overal gevoeld , buik , rug , benen , armen en zelfs voetjes ) alles zag er prima uit en het blijken gewoon griepsverschijnselen te zijn...

Ze behandelen haar nu gewoon als een dreumes met de gewone griep , we moeten haar nu alleen in de gaten houden.
    Ze moet blijven drinken en voldoende plassen , eten is op dit moment niet belangrijk ( wel aanbieden natuurlijk ). Zodra ze gaat overgeven , flinke diaree krijgt , benauwd gaat worden , vlekjes die je niet weg kunt duwen gaat krijgen moeten we meteen terug komen.

Vandaag gaat het ietsje beter , een beetje op en af.. Het ene moment heeft ze praatjes voor 10 en het andere moment wil ze alleen maar bij Mama zitten , hangen of slapen.
    Har temp vamorgen was nog wel hoog 39.4... Ik ben benieuwd....

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Miracle: hopelijk is Jaimy snel weer beter!

@Ingeltje: fijn dat je wat gehoord hebt en je op gesprek mag komen.

@Eva: ik zou echt naar huis komen. Het klinkt ook niet echt goed voor Aimars gezondheid. En op het vliegveld zijn ze altijd bereid op alleen reizenden met kids te helpen.

@Yule: wat onzettend balen van die boete. Ook belachelijk trouwens.

Vanavond hebben we 20 weken echo. Om 19.15uur. Toch weer spannend! Hopelijk is alles goed en laat hij/zij zich duidelijk zien. Wil het zoooo graag weten.

3. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    wupje, gewone beker vindt ze echt helemaal niks...

ingeltje, spannend hoor, klinkt wel alsof je wordt uitgenodigd op gesprek toch? anders zou ze dat niet zo schrijven...

mircale, goed dat je naar hap bent gegaan hoor, mijn HA zei ook dat als Ilse ging kreunen dat dat geen goed teken was en we meteen moesten bellen. Gelukkig nu weer iets beter. Ilse heeft waarschijnlijk ook gewone griep gehad, kost een week, maar ze is nu weer de oude...

Pff het waait hier echt enorm, ilse kan daardoor niet echt goed slapen geloof. Maar het wordt iedere keer toch weer stil. Dus ik laat haar maar lekker liggen. Straks als ze wakker is nog even boodschappen doen.

Wat is het hier trouwens rustig vandaag...

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    zo de prik zit er weer op. rene ging ook mee en die moest ook huilen toen zijn broertje ging huilen met de prik zo zielig(echt broeder liefde) robin was ff 2 min aan het huilen maar eer ie zijn jas weer aan had was het weer over. nu maandag rene nog ben beniwued want die heeft het nu gezien dus denk dat die wel iets meer weerstand bied. gelukkig gaat opa waarschijnlijk mee dus hebben we handen genoeg hihi.

@miracle hoop dat je kleine meisje snel beter is.

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Tweety: je bent er weer. Gefeliciteerd met je verjaardag!!

6. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Jannes, Oh spannend maar je het bekent wat wordt?

tweety stoere robin! HOpelijk werkt rene maandag gewoon mee :D

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @jannes oooh spannend!! 8)

@hummelke idd gewoon volhouden ;)

@tweety aw :(

@miracle knuffs voor Jaimy!

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oooo Jannes! Wij zijn allemaal ook erg benieuwd! Heb je zelf een voorkeur?
    Bij mij wel grappig, eigenlijk iedereen die ik ken denkt een meisje, ik denk een meisje, alle pendels zeiden een meisje en er is bij de MeiMama's een dochtertje van zes die alle echo's bekijkt en dan 'voorspelt' wat het wordt en ook zij zei een meisje ;)
    Ik lach me dood als het een jongetje is ;) wat ik ook super zou vinden trouwens, heb slechts een lichte voorkeur voor meisje.

Ik moet nog 8 weken wachten tot de 20w echo, maar ik heb volgende week nog een extra controle-echo.. dan ben ik dus bijna 14 weken... wel eeeerg vroeg denk ik om een kijkje te nemen naar het geslacht ;)

Tweety: wat ontzettend lief dat Rene ook moest huilen!!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :)
    Hier ook de oproep voor enting binnen. A.s maandag en 14 december.
    Vragen ze vanmiddag op mijn werk of ik morgen van 16.30 tot 21.00 kan werken en dan de avond op de informatie balie.
    Of dat kon voor een avond. Ik gelijk gezegt dat het voor mij geen probleem is maar zij degene was die me niet op de info wilde hebben.
    Maar ja kom net thuis en Ferry had dus al tegen zijn ouders gezegt dat ik morgenmiddag thuis zou zijn dat ze niet hoefden op te passen. Ik net het werk gebeld."Ja dan mag je voor deze ene keer wel om 18.00 beginnen"
    Moeten ze er maar duidelijker in zijn hoor. Nu gaan ze per week bekijken wanneer ik welke tijden werk :( Volgende week zondag heb ik wel vrij gekregen :D

Yule... :(

Pisum, ik heb een hele tijd Clomid gebruikt. Slikte het idd van dag 3 tot 7, en had dan met dag 21 een echo.
    Is voor iemand met een normale cyclus idd vrij laat maar op de een of andere manier was mijn eitje ( als ik die uberhaupt al had ) met 21 dagen net op een goede grote.

Miracle, geef Jaimy maar een dikke knuffel

Jannes, spannend vanavond !

10. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    @Yule: Ik weet welke parkeergarage ;) Daar hebben wij ook een keer een bon gehad! En bij ons was het dus ook alleen boodschappen, en ze stonden het bonnetje er tussen te proppen toen we aan kwamen lopen.
    @Tweety: Gefeliciteerd met je verjaardag!
    @Jannes: Spannend vanavond!
    Alle zieke kindjes beterschap!

Ego:
    Hier heb ik gisteren de MG-prik gehaald. En de oproep van Gizem kregen we vanmorgen in de bus. Ze mag dinsdagmiddag.
    Vanmorgen naar de anethesist geweest, om te kijken of er geen rare dingen zijn waardoor ze niet geopereerd mag worden 8 december.
    Maar alles was goed. Een dag van te voren kunnen we bellen om te horen hoelaat ze geopereerd wordt en hoelaat we daar moeten zijn.
    Met de zwangerschap is alles goed. Beebje groeit goed...heb me toch een last van bandenpijn dat ik af en toe niet eens rechtop kan lopen. De baarmoeder zat vorige week op 3/4 boven de navel. En ze zeiden dus ook dat beebje een flinke groeispurt had gemaakt. Nog een ruime 10 weken en dan is het al bijna zover! Gaat echt snel zeg!

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggg zo dat is eruit net weer die aannemer gebelt en deze week wordt er dus ook weer geen deur gehalngen vrees ik gvd. ik heb het echt zat en pissed. morgen wordt ik weer terug gebelt over wanneer de deuren binnen zijn en of onze deur daar bij zit. (ze zouden afgelopen maandag binnen zijn *zucht*)

12. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ooh, ok! dus omdat ik geen normale (maar te lange) cyclus heb, heb ik ws dan mijn eisprong rond dag 21 en niet 14. zo klinkt het wel logisch :)

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Spannend Jannes, kom ik vanavond effe spieken nadat ik voor me nagels ben geweest of je t geslacht al weet! :)

@Ingeltje, bij Mike konden we t met 15 weken al zien..
    En toen we de 12weken echo nader bekeken samen met de VK konden we t toen ookal zien.. Dus wie weet. ;)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jale, jeetje nog maar 13 weken. Gaat hard ! Kan hier ook al 3 dagen amper lopen van de bandenpijn.
    Fijn dat er geen problemen zijn voor Gizem haar operatie. wel spannend !

Tweety, lekker zo'n aannemer :(

Pisum, Juist !

15. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Ingeltje: wat goed dat je wordt uitgenodigd voor een gesprek! Klinkt positief :)

Miracle: ah arme Jaimy. Veel beterschap!

Jannes: spanned de 20 weken echo alweer. Wat gaat het hard zeg. Ik ben ook benieuwd ;)

Hier de mex. griepprik net gehad. Beetje stijve arm nu.

16. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    hoor de wind waait door de bomen hier in huis waait zelf de wind....

jeetje wat een storm hier zeg!

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @pisum: wat ik me van Clomid herinner (uit mijn stage op de vruchtbaarheidspoli) is dat het wel gecontroleerd moet worden met de echo en dat je het niet mag slikken als je zwanger bent.
    Omdat er heel veel eitjes tegelijk kunnen gaan groeien moeten ze dat controleren. Want je wil niet 10 embryo's in je buik, zeg maar. De dag etc weet ik niet hoe dat zit. Anders bel je toch even met de poli voor advies?

@miracle: he getver, dus de griep bij Jaimy... beterschap!

Ego: ben net naar mijn oude werk gereden in Leiden om iets op te halen. Op de terugweg vond Raven het al gauw niet leuk meer in de auto. Het waaide ook nog keihard. Was ik eindelijk Leiden uit, zette ze het op een krijsen, kom ik in een file terecht!!! Neeeeeee!
    Was er een dubbele vrachtwagen van de weg geblazen, hij lag ONDERSTEBOVEN en ACHTERSTEVOREN!
    Bizar!
    Gelukkig konden we toch nog redelijk snel doorrijden... Pfffff.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    VInd ik niet zo gek ook met dit weer. Hier stormt het ook al de hele dag.

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    heir stormt ook hele dag al.

jale, spannend voor gizem.

miracle, beterschap voor jou meissie.

kaatje kyani is al heel stuk beter! Dus vrijdag gaat wel door hoor :D (als jij ook wilt).

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tuurlijk wil ik :D
    Nu hopen dat Levi niet ziek wordt.
    Tot nu toe is het alleen nog een verkoudheid.

Deel Deze Pagina