September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Moest vanmorgen ook over de N11, neem aan dat het ongeluk daar gebeurd is, en er stond echt veel wind! Echt tegensturen...en veel vrachtwagens...en als je daar langs ging kreeg je een hele slinger....

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hier is er op dit moment nog weinig van storm te bekennen, maar wel al regenwolken. Zal straks nog wel komen. Ik heb het een beetje gehad hier op mijn werk maar moet nog even tot kwart voor 5 ongeveer.

Miracle oef klinkt heftig hoor! Hopelijk knapt Jaimy snel op!

Ingeltje fijn in elk geval een reactie en nu nog even afwachten wanneer je op gesprek mag!

Jannes spannend!!!

Tweety ah gelukkig 1 prik alvast achter de rug. En zo lief van Rene!
    Bah wat een gedoe met de deur :x

Kaatje gelukkig is het nu wel geregeld op je werk.

Jale waarom wordt Gizem ook alweer geopereerd :)?

Yule ik hoor het idd ook net op het nieuws dat er een vrachtwagen is gekanteld richting Bodegraven. Gelukkig toch nog redelijk op tijd thuis.

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    nou dinsdag komen ze de deur hangen eerst was het maandag maar ja dan moet ikmet rene de prik halen en hubbie is dan werken. rene heeft de wii sport ondekt haha hij staat te tennissen zo leuk.

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hihihi, Raven heeft een keukenkastje ontdekt en trekt nu mijn hele tupperware verzameling eruit.
    tisdit? tisdit?
    Nou eh schat, dat zijn bakjes en doosjes van tupperware.
    Ik voorzie een grootse toekomst als tupperware verkoopster voor haar. :D

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje okay :D we wachten het af :D

yule leuk, mama kan straks weer rommel opruimen :D

6. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hier straks zo een stoofpannetje die van honig dat nieuwe eten wilde even proberen of dat lekker is :D het ruikt in ieder geval heerlijk! maar meot ook nog smaken :p

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule :D
    Dat is hier het enige keukenkastje dat hij mag leeg trekken.
    Bij opa en oma speelt hij ook regelmatig tuppewear party-tje :D

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik eet samen met Mike, hubbie moet overwerken en krijgen broodjes op t werk.
    Erna moet ik klaarstaan en brengt hij me even weg naar me nagelstyliste, hij vind de wind etc te eng voor op de brommer en me zusje gaat hem dan gezelschap houden, zodat er ook iemand bij Mike blijft als die slaapt en hubbie me weer ophaalt.

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant

OOH OOOH krijgt ze dan ook zo'n gave legging!!!

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Nou ik sta echt versteld van mijn zoon :$ bij mijn ouders ligt hij gewoon alweer vanaf 15.30 te pitten :( En vanochtend heeft hij van 10.15 tot 12 uur geslapen. Maf kind.

Ik ga afsluiten en lekker naar huis!

Smakelijk eten alvast allemaal, wij eten nasi :p

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Tweety Nog gefeliciteerd !! Sorry... Was het ff helemaal vergeten maar had het wel gezien !

Geslacht Hubje hier wist met 8 weken al dat wij een meisje kregen :p
    Ik weet het nog goed.. We hadden de termijnecho en toen zagen we een klein boontje op het scherm , het eerste wat hubje zei was "We krijgen een meisje !"
    12 weken later werd dat bij de 20wk echo bevestigd :D

Ook bij de 2de willen we straks weten wat het geslachtje is , ook mag iedereen het weten .

Ingeltje Ik hoop dat je word uitgenodigd voor een gesprek en dat je er zelfs aan de slag mag ! Anders kom je toch bij mij sollicitere :D :p

Mex.Griepprik Jaimy moet 26 november om 12.15u. Ik moet even kijken hoe we dat gaan doen.Hubje en ik moeten beide werken , hubje gaat kijken of ie misschien vrij kan krijgen alleen morgen is ie ook al vrij omdat jaimy dus ziekjes is en me moeder is dan nog aan het werk of net afgewerkt.. Mischien dat Smoe wel met haar wil gaan , gaf ze evt zelf aan vanmiddag.. Buiten dat om als ze nml een temp heeft hoger als 38 graden mag ze zoiezo niet geprikt worden.
    Kijken het eerst wel eens ff aan.

Hier liggen we lekke rop de bank , Jaimy heeft de hele middag liggen dozen en een uurtje geleden ben ik even met haar gaan douchen. Ze stonk helemaal naar zweet en dat was nou niet bepaald fris.
    Ben met haar op de bank gaan liggen en ze was meteen weer vertrokken.

Heb haar vandaag nog geen zetpil gegeven , aangezien de HA zei dat het beter was om zo min mogelijk een te zetten. Ze kan beter goed uitzieken zonder pil en de koorts zo min mogelijk proberen te onderdrukken en dan evt een zetten voor de nacht zodat ze beter slaapt ( al hielp dat vanacht niet echt... )

Eten Wij eten gemakkelijk. Stokbrood met gebakken ei , ik zou eigenlijk vandaag bij me moeder eten maar ik wilde graag naar huis met Jaimy zoda ze gewoon lekker thuis kan uitzieken.

Ik kruip weer lekker op de bank tegen me meissie aan... Die ligt zo lekker te slapen met haar rode smoeltje....

12. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    @wupje: Aan een cyste boven haar linkeroogje. Dit is een verkeerde celdeling geweest helemaal in het beginstadium en was dus eigenlijk een tweelingbroertje/zusje. Maar omdat het in de toekomst alleen maar groter zou kunnen worden en er ook botvorming zou kunnen komen willen ze het weg halen, omdat het anders een deuk in haar schedeltje kan geven...

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    hahaha, ja 1 keukenkastje moet kunnen vind je ook niet?

wij gan nasi eten, heb het al klaar

wat doen jullie met een kind wat telkens overal opklimt terwijl ze weet dat dat niet mag?
    ik zet haar steeds eraf, waarschuw, tel tot 3, zet haar in de hoek maar niks helpt
    ze vindt het maar een leuk spelletje geloof ik

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hier ook de oproep binnen, a.s. maandag om 10.30 maar ik kan dan niet want dan zijn we nog niet terug uit Landal Green Parcs.
    Dus ik bellen, kreeg ik niet het call centre maar een hele aardige receptioniste die zei dat ik op elk tijdstip wel kan gaan of op een andere dag in een andere plaats, want ze gaan hem dan echt niet weigeren te zetten.
    Dus... ga ik 's middags maar.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, ik waarschuw Levi, zet hem eraf. maar op een gegeven moment heb ik zoiets van.. wie niet horen wil moet maar voelen. Dan valt hij van zijn stoel af en doet hij het gelijk ook niet meer.
    Misschien hard ( kijk wel uit dat hij zich niet echt kan verwonden ) maar ze gaan er idd een spelletje van maken

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pfff vermoeiend is dat hè! Julian vindt in de kattenbrokjes/water graaien ook nog steeds een prachtig spel!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi heeft dat idd heel lang gehad met de waterbak van de hond ( hand erin ect ) Na tig keer waarschuwen, buiten de keuken zetten en tikken op zijn vingers is hij er eindelijk ( bijna ) mee gestopt.

18. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Nou, we weten nog niets over de vaccinatie... De GGD van onze regio vaccineert 16 december voor het laatst dus daar kunnen we sowieso niet terecht. Wij komen de 18 dec. 's avonds laat terug en daarna wordt er nergens meer gevaccineerd. Zij adviseren ons om het voor te leggen aan de huisarts omdat ze het verstandig vinden om hem 2 vaccinaties te geven, maar het niet nodig vinden dat we hiervoor de vakantie onderbreken of eerder thuiskomen. Of niet nodig, meer dat ze denken dat er een andere oplossing voor te vinden moet zijn. De huisarts is het hier echter niet mee eens en wil Quinten niet vaccineren omdat dit door de GGD gedaan moet worden. Ik weet het nu even niet meer. Ik denk dat we de 18de maar gewoon meteen naar huis gaan na het ontbijt (en hopen dat het geen slecht weer is of in de file terecht komen) en dan ergens in Noord-Limburg of Brabant de vaccinatie gaan halen. Wat een gedoe zeg... Ik begrijp best dat ze zich aan regels moeten houden en geen uitzonderingen kunnen maken, maar het is wel erg lastig :(. Ik reageer straks op jullie als Quinten in bed ligt, ik ben namelijk alleen thuis. Tot later!

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    #78339 Aowyn, 18 nov 2009
    Laatst bewerkt: 18 nov 2009
    Zo wat denken jullie dat Jannes krijgt? een BOY of een GIRL? Ik denk een meisje :p

@queen smaakte het?

@ingeltje gave legging?

keukenkastje Kate weet de kast te vinden met de liter bekers hihi

@pupke oef dat schiet niet op zo :(

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker