Die legging sloeg op de TupperwareDame.. die had de vorige keer ongeveer zoiets aan, maar dan in leggingvorm en met meer kleuren: Bekijk bijlage 29738
maar eh... misschien is het daar in Limburg wel later dan hier en is ze misschien al aan de beurt geweest... is ze er al?
Ze ligt idd nog niet eens op de tafel haha. Maar durf niet te zeggen wat ze krijgt. Heb haar sowieso niet in het echt gezien en om nou op 1 buikfoto af te gaan. Zou leuk voor ze zijn als het een jongetje blijkt te zijn.
Idd een jongen en een meisje zou ik ook graag willen! En wat daarna komt is ook allemaal goed 8) Maar goed ik heb het wel vaker fout, hoop jij op maar Inkie niet haha
Stiekem hoop ik op een meisje. Jongen zou ik ook heel blij mee zijn hoor, maar van allebei 1 is toch super. Hier komt er geen derde meer ( of het moet per ongeluk gebeuren )
Tweety ah gossie rene moest ook huilen, fijn dat opa volgende week mee gaat. het zit jullie niet mee met die deur, balen zeg. edit lees dat het dinsdag wordt, nog even volhouden dus... Jale, spannend hoor, de operatie komt wel dichtbij nu. kaatje, balen weer gedoe op je werk. Jannes, je hebt nu je echo, hoe was het????? ik gok een jongen yule, dat heb ik hier nou ook altijd, als ik boos wordt gaat Ilse alleen maar harder lachen en dan wordt het een spel. Ik heb nog geen oplossing... Pupke, wat een gez**k zeg Wij hebben lekker risotto gegeten. Ilse vond het heerlijk en heeft zelf gegeten met een kleine lepel. Moet dan wel hapjes maken, maar de rest doet ze zelf. Drinken wilde ze vanmiddag nog niet, ook niet uit de fles. De avondfles heeft ze wel gedronken.
jannes nou nog niet terug hubbie heeft vanmiddag een gesprek gehad en daar werdtin bevestigd wat we al wisten tot 31 jan heeft hij een bana en daarna wordt zijn contract niet verglengt
@tweety he balen man hopelijk is hij snel hersteld en kan hij fris op zoek naar een nieuwe baan @jannes hoe was het?? ik denk een meisje puur gevoel julia ligt er al weer in annoman is de auto nog aan het maken en dan lekker tijd voor elkaar.... xxxxxxxxxxxxxxxxxx
julia mag trouwens maandag haar eerste prik halen om 9 uur daarna werken dus ik hoop dat ze geen last krijgt xxxxxxxxxxxxxxxxx
Tweety, nu dus definitief Knap balen Duurt nog wel even voor Jannes er is hoor, Hier duurde de 20 weken echo iig een uur