tweety gefeliciteerd met je verjaardag en balen voor jullie. Hopen dat hij snel wat anders vind. En ik denk dat jannes eeeeeeeeeeeeeeen baby krijgt
Parr, ja was heel lekker. Kyani ook die at niet maar vrat Anno ik had de 20 weken echo de eerste ook savonds met mijn tante en omdat niet alles lukte kyani werkte niet mee 3 dagen later in d eochtend. Jannes krijgt een meisje
Balen, had gehoopt dat ze al wel terug was.. Hoop dat alles gewoon goed is met de kleine en dat we t geslacht te horen krijgen hihihi! Maar dan duik ik gewoon zo mijn bedje in.
Grappig dat je dat zegt. Veel mensen vinden een jongen en een meisje leuk. Maar wij willen heel graag 2 meiden!
Ook hier maar even gauw zwaaien dan! Halllooooo!!! Even korte update (voor wie mijn blog op hyves nog niet gelezen heeft): Maandag word ik geopereerd. Ik moet waarschijnlijk 4 dagen blijven. Krijg een ruggenprik (katheter die een paar dagen blijft zitten voor plaatselijke verdoving) en algehele narcose. Mag 6 weken niet tillen. Dat wordt het zwaarste gedeelte, want hoe ga ik met mijn ventje kroelen als ik ook nog eens niets tegen me aan kan verdragen? Pfff, zo geen zin in... Gek, he?! Nu ga ik gauw slapen... Dikke kus van mij!
@FT Spannend meid! En ik geloof best dat het de eerste tijd niet leuk zal zijn, vooral het kroelen met Jari niet KNUFFS!!
@first time heel veel sterkte met je operatie. Ik zal aan je denken. @Jannes fantastisch dat alles goed is met de beeb. Gefeliciteerd.
@First Time, spannend zeg voor maandag! Ik vind je nogmaals echt onwijs sterk en er zal vast wel een maniertje zijn hoe je lekker met je ventje kan kroelen! Dan moet je hubbie hem maar optillen en vasthouden zodat jij kan knuffelen.
Mogge. Gister is hier de oplader van de laptop overleden zit nu op "Ferry zijn computer". Ik wil lappie ! Jannes, leuk nog een meid ! Fijn dat de echo helemaal goed was First time, ik heb je blog idd gelezen. Ben super blij voor jullie dat de echo's iig hun werk hebben gedaan. Dikke knuff en je slaat je door die operatie heen !
FirstTime: poeh... dat wordt hoop ik de afsluiting van de naarste periode (denk ik?) van je leven... moeilijk hoor! Ik zal aan je denken. Ik heb weer het gekke kwaaltje wat ik vorig jaar ook had. Ik was het al weer helemaal vergeten tot ik een aantal ochtenden achter elkaar kreunend wakker word! Meer een soort van ijlen. Ik hoor mezelf dan ook echt hardop een beetje zacht kreunen, wel 3 of 4 keer voor ik wakker word en ik kan mezelf niet stoppen hahahah. Ik hoor het en ik denk dan: hou es op! (Gijs is ook niet echt blij hihi)
haha ja je doet er weinig aan he Hier al weer fanatiek de frituurpan schoongemaakt. Klusje waar ik al 3 dagen mee bezig ben,dus nu maar eens afgemaakt.
goedemorgen, @kaatje oef is idd een lekker klusje hier stel ik het ook altijd uit tot ik niet meer kan en dan echt moet vind dat zo'n grrr klus. @firstime sterkte meis voor maandag.