dit is van chelle: De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 174,5 cm. Uw kind is nu 56 cm. lang. Dit is 3 cm. onder het gemiddelde van meisjes van ca. 0 jaar. 7% is korter en 93% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 164 cm. @Roshi: dit is afgelopen week ook een keer met michelle gebeurt! geloof niet dat 1x erg moet zijn
@ ingeltje, dat houd in dat kyani 1.64 wordt, dat lijkt me beetje erg klein De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 176,5 cm. Uw kind is nu 55 cm. lang. Dit is 4 cm. onder het gemiddelde van meisjes van ca. 0 jaar. 5% is korter en 95% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 164 cm. @ lindaa, ziet er mooi uit!
De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 176 cm. Uw kind is nu 55 cm. lang. Dit is 4 cm. onder het gemiddelde van meisjes van ca. 0 jaar. 4% is korter en 96% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 163 cm.
Bij mij duurde het wel een paar weken. nadat het geld van mn rekening af was gehaald had ik met een week of 2-3 de pas in huis.
Pfff heb nog vakantie maar leidinggevende wilde dat ik vandaag wel naar teamoverleg kom. Moeten de meisjes maar een paar uurtjes naar mn moeder, maar ik vind het belachelijk dat ik in mn vakantie moet komen!
Yule feliciteer je mannetje met zijn nieuwe baan! Roshi Gefelicitaart! Keertje een voeding missen is heus niet erg, als het maar niet te vaak gebeurd. Cossy of de woning komt pas in januari vrij of ze gaan de woning eerst nog "verhuurbaar" maken (lees= opknappen) TIP: check voordat jullie het huurcontract ondertekenen nog een keer alles in de woning. Zoals lekkende kranen, ramen die niet sluiten en andere dingen die kapot zijn of niet kloppen. Dan moet de woningbouw het nog herstellen. Vaak heb je erna de kans dat sommige dingen voor eigen rekening hersteld moeten worden (maak het elke keer op werk mee dat mensen achteraf gebreken vinden en dan kwaad zijn als ze kleine dingen zelf moeten doen) Nog paar maandjes en dan kan je aan Vince zijn kamertje beginnen (en de rest ) Lola wat een K zeg dat mens van Felicitas. Zou echt een klacht indienen. Hoor volgens mij een van de kleintjes boven, ff tjekke
Och Julian is helemaal overstuur hier. Gisteren was het 12 weken na uitgerekende datum, misschien dus sprongetje, maar ook gisteren zijn inentingen gehad. Heeft ook wat krampjes gehad vanochtend. Heb hem net wel paracmol gegeven, hij was heel erg overstuur en zegt steeds letterlijk aaaaauwaaaaauuw ik mag hem ook niet neerleggen, dan is het keihard brullen.
aah wat zielig voor hem! en vervelend voor jou! Hij wil het liefste dus lekker tegen mams aan!? Hoop dat ie zich gauw beter voelt!
Zo, ik heb de groeimeter ook ingevuld: De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 196 cm. Uw kind is nu 57 cm. lang. Dit is 2 cm. boven het gemiddelde van jongens van ca. 0 jaar. 76% is korter en 24% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 187 cm.
ingeltje> knuf voor jou en Julian en probeer je maar voor te houden dat zodra het sprongetje is afgelopen je mannetje VEEEEEEEEL meer kan als nu
Goedemiddag! @Julian van Ingeltje: knuffeltje! Ook ik heb de groeimeter ingevuld: De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 185 cm. Uw kind is nu 61,5 cm. lang. Dit is 0,5 cm. boven het gemiddelde van jongens van ca. 0 jaar. 62% is korter en 38% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 185 cm. Ik heb ruim anderhalf uur gewandeld, heerlijk. Ik heb meteen een andere speen gekocht (hij doet nu meestal 30 minuten over de fles, is wat lang) en een fopspeen van Avent. Ik ben benieuwd of het hem bevalt!
Lindaa, mooie banner Roshi, denk niet dat het kwaad kan voor een keertje hoor FunnyMe, vind het ook raar dat je in je vakantie moet komen.. Ingeltje, arme Julian. knuff Ik krijg hier opvoedtips van Ferry :-?
hoi hoi, Alles goed in het ziekenhuis! Ik moest omdat de huisarts bij het inbrengen van de mirena onregelmatigheden aan mijn baarmoedermond had gezien...maar gelukkig was er nu niets aan de hand, en kon de mirena gewoon geplaatst worden. Eitje hoor! Heb hem voor de zwangerschap ook al gehad, maar vond het inbrengen toen echt verschrikkelijk. Ik zal de groeimeter zo ook even invullen... @Lola, jeetje wat een volhouders van de Felicitas, belachelijk zeg... @Ingeltje en Julian, dikke knuffel! @Funnyme, inderdaad belachelijk dat je naar het werkoverleg moet komen...succes. @pupke, lekker een eindje gewandeld!
Femke: De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 168,5 cm. Uw kind is nu 57,5 cm. lang. Dit is 1,5 cm. onder het gemiddelde van meisjes van ca. 0 jaar. 27% is korter en 73% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 168 cm.
de postbode komt me net een envelop brengen met daarin...... een hele lieve verjaardagskaart van KAATJE! echt super lief meis, bedankt!
argh.. zit nu nog steeds in mijn pyama! kom er maar niet aan toe om even te douchen: afstoffen.. michelle.. was opvouwen... michelle.. was sorteren, draaien... michelle.. michelle in bad.. boven stofzuigen... michelle.. beneden stofzuigen.. michelle.. dweilen.. michelle.. michelle fles gegeven net, gauw aardappels geschild en nu dommelt ze in slaap! *he he* zou ik dan NU eindelijk mogen hihi
@yule gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man. helaas was het weer een rumoerig nachtje vanaf 4 uur huilen enz tot dat we eruit gingen toen was het goed grrr. wat zou ik graag 1 nachtje door slapen hihi. heb de 1e 2 maanden kunnen door slapen en nu loop ik al te klagen erg he. ach ik weet iig dat we volgende week 2 nachtjes kunnen door slapen dan moet robin 2 nachtjes logeren in het zh voor een onderzoek. @pisum suc6 met de verhuizing meid. @roshi o meis af en toe zou je mannen wel eens ff grrr. iig gefeliciteerd meid. @kaatje thx zie hem wel verschijnen. zo pfff ff een dagje niet online en gelijk veel lees werk. vanmorgen de stad in geweest en klaas kadootjes gekocht. voor rene gelijk zijn kadobon ingeleverd kan ie weer lekker bouwen met duplo. ook nog even de prenatal in gewandeld en had een vvv bon gekregen voor robin dus die hebben we ff lekker besteed ook heb ik de knuff besteld ze hadden hem niet meer in de kleur die ik wilde robin heeft heel de morgen geslapen in de wagen nu ligt ie lekker naast me op de bank hij is erg aan het knabbelen op zijn handjes sinds vandaag. het is niet van de honger want hij heeft net gegeten. ik denk dat dat bij het ondekken van zijn handjes hoort. vanavond eten we lekker gyros gaat mannetje zo maken hmmmm.