Voor die taartenmaakworkshop toch??? Daar moest je je een hele tijd geleden toch al voor opgeven en toen ook al betalen??
Hey meiden! Hier weer even een berichtje van mij. Nog steeds allemaal ziekige kindjes.... . Beterschap voor allen!! Knuf voor First Time. Veel sterkte de komende tijd.... Zal echt zwaar worden, bah! Eva: mijn gevoel zegt: terug komen! Maar wat Pisum zegt zit ook wat in. En inderdaad, misschien een lekker hotel nemen met airco en ruimte en waar het schoon en rustig is is ook een goed idee. Ik hoop dat de arts iets kan doen voor Aimar en voor jou en veel liefs! Ingeltje, jammer dat Julian het niet leuk vond op je rug, misschien moet ie nog even wennen. Fijn dat je hem mooi vindt (en lekker ruikend, haha!). Hier alles goed. Vanmorgen weer bij het cb geweest en Isis is weer goedgekeurd. Haar oortjes zagen er alleen wat onrustig uit (ontsteking? of hardnekkige verkoudheid), als ze over twee maanden weer komt voor de BMR wil de arts er nog een keer naar kijken. Maar verder was alles goed. Heb gevraagd of het erg was dat Isis nog zo weinig woordjes zei, maar zij zei: als ze maar wel verschillende klanken voor verschillende dingen gebruikt en communiceert en dat jullie (met taal) reageren op wat zij duidelijk maakt (en dat deden wij al: bijv als ze wijst naar de bal, dan zeggen wij: oh wil je de bal, hier is ie hoor), dan komt het helemaal goed. En dan ga ik nu het lootje invullen! Liefs Azeb
Hier net gebeld door de vrouw van de solicitatie. die kon mij niet aannemen omdat ik niet flexibel genoeg ben Vanwege avond diensten en nachtdiensten (had ik al duidelijk in solicitatie zelf gezet). Dus nog steeds zonder werk en op dit moment dus helemaal geen vacatures meer hier in buurt. Dus ga kyani afmelden bij de belasting voor opvang en dan even een goed woordje met de gastouder spreken hoe we het gaan doen en zo. Die vrouw kon mij wel voor 2uur contract aanbieden in de week dus maar 2 uurtjes werken. Heb dat neit gedaan heb geen zin om maar 2 uurtjes te werken. Wil gewoon minimaal 16uur. 2uur is veel te weinig.
@ingeltje het is denk ik wel wennen voor Julian! Hij is een heel tijd er niet meer ingeweest. Kate ook een klein poosje niet dus klaagt zij soms ook. En denk ook aan dat ze in de ík vind lopen kei leuk'fase zijn en dat een ww straks ook moeilijk wordt Gewoon rustig opbouwen 8) @azeb idd, Kate kletst veel, maar in eigen taal. Als er vele klanken inzitten 8) Helemaal goedgekeurd dus! MInder van de oren,m aar ik gok op de verkoudheid
Jeetje meid wat een om werk aangezien je het al duidelijk vermeld had Waarschijnlijk dacht zij dat jij mssn van gedachten zou veranderen? En idd 2u is niks en daar betaal je meer mee aan opvang voor Kyani dan dat je binnenkrijgt.. Erg balen KNUFFS
Queen, wat vervelend, in dat opzicht ben je echt in je nadeel als alleenstaande ouder. 2 uur werken schiet idd niet op
Hihi scheelt dat Isis nog niet loopt, die ik helemaal nog niet in de 'ik vind lopen keigaaf' fase . Ze wil tegenwoordig zelfs niet meer aan de hand lopen, trekt dan haar beentjes in en gaat in kruiphouding zitten. Aan de tafel loopt ze als een tierelier dus komt vanzelf wel. Isis klaagt overigens nooit als ik haar in de Mei Tai doe. Ik gebruik hem nu drie maanden ofzo denk ik, misschien vier. Maar eigenlijk pas de laatste weken echt veel, en zeker nu ik de jas heb weer meer. Zij begint alleen te mopperen als ik te lang stil sta ergens, ik moet wel in beweging blijven. Vanmorgen viel ze weer in slaap in de Mei Tai, zo schattig . Bij de jas zit ook een kapje wat je strakker kunt trekken zodat haar hoofdje niet kan kantelen dan, ideaal!
Hee Queen, is dat contract van 2 uur geen flexibel contract? Dat je minimaal 2 uur werkt maar oproepbaar bent voor meer uren? Zo klinkt het wel namelijk.
Ja meiden ik baal er zelf ook van ik had zelf graag anders gezien. Omdat ik nu al vanaf 16juni 2008 thuis zit!!! Kyani mag gelukkig wel 1 ochtend in de week gewoon naar opvang zodat ze onder de kindjes is. Parr, ja misschien wel, maar ja dan alsnog vind ik niet dat je daarop aan mag dringen dan. Kaatje, ja in dat opzicht is het heel k*t om alleenstaand te zijn. Werkt ook erg nadelig met soliciteren. Met die solicitatie werd ik ook raar aan gekeken dat ik al dochter had van 14maandjes. Freesia, nee is echt voor 2uurtjes en dan 1x in de week om op een dag ingezet te worden wanneer het echt nodig is.
Lekker laten kijken ! Maar idd met een partner hadden avond of nachtdiensten niet uitgemaakt. En om je vader er nou mee op te zadelen ....
kaatje, die wilt dat absoluut niet had ik al voorgesteld voordat ik ging soliciteren. smiddags prima en overdag maar savonds en snacht is zijn tijd. Hij wilt zelf ook vrije tijd aangezien hij 3 halve dagen en 1 hele werkt en dat soms al te veel is voor hem.
Ja dat kan altijd, maar ik ben dus helemaal geen persoon die hele dag op der kont kan zitten ik moet gewoon in beweging zijn
Queen nee idd,maar dat zou voor nu dan misschien nog een oplossing zijn maar als jullie een eigen huisje hebben toch ook niet meer.
Heh bah Queen... dit is echt niet leuk meis... Je zult dus echt andere opties moeten gaan bekijken. Misschien net als Miracle in een winkel werken? Of toch in de ouderenzorg, of ergens een opleiding zoeken waar bij je lerend kunt werken? Of eventueel toch de kinderopvang en dan op een babygroep?
kaatje precies. ingeltje ik heb bejaarde zorg alles al gesoliciteerd waren maar 2 heir in de buurt. die lukte dus niet! Opleiding, ja klopt ben ook druk opzoek naar opleiding kraamzorg , maar is allemaal zo ver weg en om nou op kamers te gaan wonen in verwegnistan mee. KDV, vind echt heel leuk hoor, maar nee doe ik echt niet.. pff denk toch maar hard na om te gaan emigreren haha misschien heb ik ergens anders veel meer kansen