September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Oja...vanmiddag gaan we zwemmen in een zwembad bij een luxe club. Een vriend van ons werkt daar...heb er zin in.

2. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Altijd zo grappig, rond kinderbedtijd is het hier doodstil :D

Eva, wat fijn dat je blijft en dat het met jou en Aimar beter gaat.
    Maak eens en foto van zo'n beestje? Ben dol op beessies :)

Parretje, ook hier jeeeeeejjjj voor je hypotheek!!!

Jill had nog 38.5 dus het gaat steeds beter. Morgen slaan we zwemmen toch maar een keer over.

3. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    eva, ja die is alweer beter. Je blijft toch :D heel veel plezier met zwemmen.

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @eva veel plezier met zwemmen hoelaat is het bij jou eigenlijk?

@jannes wanneer gaat ze erheen? heb hier ook nog wel het een en ander liggen maar ja daar heb je nu niks aan natuurlijk.

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ freesia: ik heb wat foto's van het beessie. misschien vanavond tijd om up te loaden.

@ tweety: 14:30:)

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @eva gelukkig lijkt het rooskleuriger uit te zien! En een slamanderachtige ding, geen Gekko? ben benieuwd naar de foto's :D

meiden die JEYYYY hebben gezegd voor ons hypotheek dank jullie wel! 8)

7. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Jeyyyy :d

8. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Queen, balen van je sollicitatie. En een winkel is heel leuk hoor. Ik heb na mijn afstuderen een tijdje bij de Etos gewerkt (kon geen baan vinden die aansloot bij mijn studie) en vond dat erg leuk werk. En stilzitten is het echt niet. Ik was de hele dag bezig, en had 's avonds pijn in mijn benen en voeten. Ook het contact met klanten vond ik erg leuk. Maargoed, je moet het natuurlijk zelf wel iets vinden...

Kaatje, had ze ook al gezien de sneltesten, maar ze zijn absoluut onbetrouwbaar heb ik gelezen

Jannes, snap goed dat je het gezegd hebt hoor, en je hebt het niet gedaan om je moeder ongerust te maken, dat snapt S. toch ook wel? En laat het gewoon even checken over 8 weken, dan is iedereen gerust gesteld! En moeilijk voor je collega, nu de jongens al zien, maar dan weer een jaar achterlaten.

Parr, fijn dat de papieren binnen zijn. Je kunt al bijna aftellen he!

Anno, ben benieuwd naar de schoenen. Lijkt me leuk hoor, kan niet wachten tot Ilse loopt en ik schoentjes voor haar kan gaan kopen!

Freesia, lastig he dementeren, ik zie het ook bij mijn oma...niks aan te doen helaas, het hoort bij het leven

queen, ga zo even andere forum lezen

eva, fijn dat het al iets beter gaat met aimar. probeer je ook een beetje te genieten meis?

Hier weer niks bijzonders. Ilse had weer slecht gedronken op het kdv. Het zal wel een fase zijn. Als ze dorst heeft drinkt ze echt wel denk ik dan, en ze heeft gewoon plasluiers dus maak me er maar niet te druk om.

Ik ga nog even snel andere forum lezen en dan gezellig wat tv kijken met mannetje...

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @Pisum :p

@hummelke jaja! 1 dec is de sleutel overdracht 8) dan kan het verven en klussen beginnen :D

10. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Met terugwerkende kracht: JEYYYY!

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @pupke hihie :p knuffs

12. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Hey meiden :)

Ook aan jullie nog even melden:

It's a BOY :D

Een koningskoppel, helemaal geweldig :D
    Verder was alles wat ze nu al konden zien prima in orde :)

Liefs!

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Whaaaaaaa Tink wat leuk!!! 8) 8)

14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Tinkerbel wat gaaf dat alles goed was!! En een knul, leuk!!

Ow meiden, ik heb weer zo'n jeuk aan mijn klikvinger... 8)

15. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Tinkerbel: wat leuk zeg, een jongen!

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Freesia: jeetje.. je oma gaat idd hard. Confronterend en moeilijk lijkt me dat.
    Slaapt je meisje wel goed?
    En over je klikvinger... misschien kan je hem beter ergens anders in steken.. dan gaat de jeuk gelijk over :D
    (baaaah Ingeltje.. baaahbahbah wat een viespeuk zeg)

Jannes: jeetje :$ een jaar!! Blijft achterlijk lang... snap dat echt niet :(

Parr: YEEYYYY YEEEEEEYYYYYY YYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYY

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pfff ik had hier echt een rotdag. Julian was niet te harden vandaag. Het was OVERAL om janken. Niet huilen, maar echt janken. Zo voelde het althans voor mij, omdat niks goed was. Ik mocht niet computeren, mocht niet aan tafel zitten zonder hem, mocht niet koken, niet brood klaarmaken, de was niet halen, hem niet wegzetten of verplaatsen.
    Pffffff had het echt gehad toen Gijs thuiskwam. Gelukkig net yoga gehad en weer opgeknapt ;)

Ach het is eigenlijk nog wel zielig ook. Waarschijnlijk gewoon last van de tandjes :( maar mama kon het niet zo goed hebben vandaag.

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    grgrgrg net een heel bericht getypt....issie het ineens foetsie :x

Mijn vriend is vanmorgen naar de stad gegaan om bepaalde papieren te halen en zijn id kaart van hier te vernieuwen, maar alles loopt uit (zoals gewoonlijk hier...) en dus niet naar het zwembad vandaag :( Had me er wel op verheugd...nu is er weer een dag voorbij zonder iets leuks gedaan te hebben ;) Nouja ik heb lekker geslapen dat wel ;)

@ Freesia: hierbij de foto van het beessie...kan ook een doodnormaal hagedisje zijn...kon niet op het woord komen vanmorgen.

@ Ingeltje: waar jij al niet aan denkt bij het woord 'vinger'... :D

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Je moest eens weten waar ik allemaal nog meer aan denk!!

20. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Foto van de straat waar we hier wonen. Zal later nog eens een betere maken vanf bovenaan de weg.

Deel Deze Pagina