Toetje weglaten: Jill eet hier ook wat minder nu ze niet lekker is. Haar toetje is altijd biogarde zonder suiker of iets anders erdoor, dus we zouden het niet eens als straf kunnen gebruiken Gelukkig eet ze dat wel altijd op. Van de week wilde ze zelfs geen warme melk Ow en mijn lief bracht maandag een enorme bos bloemen mee, omdat we 6 jaar samen zijn. Dus hij mag ook blijven
Hallo dames, Ben net naar de garage geweest, waar Steven de auto gekocht heeft... Die man begreep me maar heel goed... Nu kan alles ongedaan gemaakt worden, als Steven zelf naar de garage gaat, en daar een formulier tekent dat hij afziet van de verkoop... Heb het er net met hem over gehad via telefoon... Hij was eerst razend omdat ik naar de verkoper gegaan was "achter zijn rug om" (zoiets zou nooit doen) Maar hij gaat deze avond zegt hij, het contract verbreken...
En gisteren was er een prachtig lichtinval in de wnkmr weer, dus aan het flitsen geweest. Dit is een van de foto's en ik heb hem bewerkt! Before LR:
Gaaf he!!!! Ik ben echt helemaal blij met LR! Ik heb ook een hele gave crea gemaakt. Dit is de eerste (boven aan mijn blog) en ik denk er sterk na om bijna hetzelfde te maken voor ons kerstkaart.. kunnen jullie kijken en hier zeggen wat jullie er van vinden?? En nog eentje en dan hou ik op met spammen Ik vind deze zo lief!!
Kaatje wil eerst even jou bedanken voor leuke ochtendje met de kids. Dacht later nog ik had net zo goed nog even gezellig bij jou thuis bakkie kunnen luiten maar ja. Komt andere keer wel En van je werk is onzin dat je zwagerschap gebruikt om minder te werken! Hihi levi toch wlein auto al in slaap gevallen! Nou kyani dus niet he Die bleef gewoon wakker en slaapt dus ent 10min Wat is ferry toch lief voor jou Dorientje pff gewoon je voet bij stuk houden meid! Een paard is veel dierbaarder dan een auto Parr, mooie fotos zo lief gezichtje heeft kate
En dan zijn jullie nieuwschirig naar de foto's nartuurlijk Nou ik zal fototoestel even pakken en dan op pc zetten en 3 spammen en doorsturen naar kaatje dan kan zij ookngo paar spammen
Parr mooie foto's! Dorientje, goed dat je dat hebt gedaan. Nu hopen dat steven zich aan zijn afspraak houdt! Ingeltje, knap he kindjes voelen precies aan waar ze ons het meeste raken toetje krijgt ilse ook altijd. Overigens eet ze haar avondeten de laatste dagen wel goed, wel alleen als ze zelf mag eten... Dat ben ik haar nu aan het leren, om met lepel te eten en dat gaat heel erg goed en ze vindt het geweldig. Dus 2 vliegen in 1 klap. Hebben jullie kindjes dat trouwens ook? Ilse heeft altijd alle groenten keurig gegeten, maar als je haar nu aardappels, groenten vlees voor zet, eet ze geen groenten (behalve dan als het doperwten zijn). Raar he!