September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Freesia, aaah *KNUF* voor jullie!
    Ik wil ook af&toe een gebruiksaanwijzing, lijkt me zooo heerlijk!
    En dan ook een aan en uit knop. ;)
    Hopelijk word vannacht een betere nacht.

Trouwens, zijn de lootjes al getrokken? Heb nog geen mail gehad wie ik dan heb zeg maar..

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nee, Pisum moet haar lijstje nog inleveren ;)

3. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Freesia, een k-nacht dus. Lastig is dat he als je niet weet wat er is. Gelukkig is ze vandaag weer wat vrolijker.

Missy, zijn nog niet getrokken.

Zo ik heb alweer even het huishouden gedaan. Ilse ligt alweer vanaf 9.15 te slapen. En mannetje zal zo hier zijn, die is gaan shoppen bij de ikea! Leuk hoor nieuwe spulletjes!

Ben wel blij dat Ilse nu goed slaapt. Vanmiddag moeten we om 14.10 weg voor het sinterklaasfeest op mijn werk, normaal slaapt ze van 13-15.30. Maargoed heeft ze iig vanochtend goed geslapen en straks nog een uurtje, dan moet het helemaal goedkomen.

Ik ga nog even de plantjes water geven, want die kijken mij heeel zielig aan!

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ow planten.. heb er nu 3 in huis staan en ik vergeet die altijd water te geven, dus aan mij zijn planten niet besteed haha!

5. Pffft... dan duurt een nacht lang hè? Hopelijk gaat het vannacht beter!

Enne... als je die gebruiksaanwijzing gevonden hebt, stuur je mij dan ook een exemplaar ;)?

6. Ik weet niet of één van jullie dit herkent...

Sinds een weekje drinkt Emma voor het slapen gaan geen opvolgmelk meer, maar gewone melk. Sindsdien wordt ze weer steevast laat in de nacht wakker. Ik denk van de honger, want na een (klein) flesje gaat ze ook meteen weer slapen en slaapt dan ook meteen ruim een uur langer dan wanneer ze nacht gewoon doorslaapt.

Vandaag dus maar weer een pak opvolgmelk in huis halen, want dit is natuurlijk jammer van haar ritme. En van het onze, want wij hebben er op dat tijdstip vaak moeite mee om weer in slaap te vallen...

@Ingeltje en Missy: Zijn jullie nog steeds van plan een permanentje te nemen ondanks mijn waarschuwing... ;)?

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Planten Ik heb er 1 staan en zelfs die vergeet ik regelmatig water te geven :p haha , gelukkig geeft hubje hem regelmatig water..

Lola Ik herken het niet.. Jaimy krijgt voordat ze naar bed gaat een flesje gewone melk en slaapt dan gewoon de hele nacht door.
    Hier krijgt ze smorgens nog een flesje opvolgmelk bij de boterham.

8. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    tweety klopt idd, staat ook op andere forum ;)
    Voel mij wel beter maar voro kyani vind ik het gewoon erg rot. (lees andere forum maar).

missy, kyani is meestal 7uur wakker maar ik haar verschoon en flesje geef gaat ze gewoon weer slapen tot half 9 de laatste tijd :D Zo lekker! Hoop ook dat ze dit blijft doen :D

9. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Lola: Quinten krijgt voor het slapen gaan alleen nog een beetje water of roosvicee. Hij wordt net zo laat wakker dan anders dus hij heeft geen honger. Maar nu moet ik wel zeggen dat hij overdag heel goed eet en drinkt, daar kan hij wel een nachtje op teren.

10. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    hier precies het zelfde

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    HIer voor de nacht ene keer wel nog een flesje andere keer neit hangt er ook helemaal vanaf wat kyani gegeten heeft de hele dag door. Ze geeft zelf heel goed aan wanneer wel nedig en wanener niet. HIer intussen Lekker de huiskamer gezogen en gedweild :D. Straks alleen even als alles droog is weer de spullen op hun plaats zetten.
    Kyanislaapt nog dus kan even lekker mijn gang gaan. Straks douchen en aankleden en dan als kyani wakker is lekker even een frisse neus halen. En dan nog samen met kayni (Wilt hierbij graag helpen) de was in de machine doen en een was eraf halen en dan 1 ophangen en opvouwen :D.
    Dan is alles voor vandaag klaar. Heerlijk het rijk nu even alleen hebben.

12. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo allemaal,

Sara ligt op bed voor haar middagdut, dus even snel bijgelezen. Hier niets bijzonders te melden. Gisteren ff lekker naar de kapper geweest. Vanochtend werd Sara om 8.00 uur wakker. Zijn we lekker beneden gaan spelen totdat papa wakker werd om 9.00 uur. Na het ontbijt even naar Boels gereden om apparatuur voor de verbouwing te reserveren, naar de gordijnenhandel om ons te laten informeren en ff een cadeautje gehaald. Vanmiddag als Sara wakker is nog een boodschap en dan geloof ik het wel weer.

Vind gordijnen zo moeilijk (we hebben boven wat schuine ramen) dus nou is winkel zo aardig om volgende week iemand langs te laten komen die kan kijken en dan kan adviseren. Erg fijn.

Zo ga ff boterham smeren. Tot laters...

13. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Flesje: hier al maanden geen fles meer voor het slapen. Eet genoeg gedurende de dag.

@Freesia: niet echt een lekkere nacht.

@Missy: snap dat je het niet lekker vindt om zo vroeg op te moeten staan. Maar denk maar zo: zijn ook kindjes die het om 6.00 uur al gehad hebben.

14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Nou, we zijn eruit...
    Het is de 6de ziekte.

Net weer drama. Maar het ergste is al voorbij als ik het goed begrijp.

15. @Freesia: Als je weet wat je kindje nu precies mankeert, is het al meteen een stuk makkelijker te verteren hè? Hoop dat Jill er snel geen last meer van heeft...

Emma eet ook goed gedurende de dag: 3 sneden brood, 2 stuks fruit en een meer dan gemiddelde portie warm eten. En dan schrijf ik de bekers diksap, soepstengels en rijstwafels niet eens op. Dus daar ligt het niet aan. Ze heeft die avondfles schijnbaar nog steeds erg hard nodig. Van afbouwen zal hier voorlopig dus ook geen sprake zijn...

16. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    freesia minder maar als ergste al voorbij is is het goed toch :D

17. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ze hebben hier verder op een sinterklaasfeest straks ff kijken of ik het voor elkaar krijg als ze weggan om kyani met hun op de foto te zetten Zouden ze toch enit erg vinden:p
    Kind mogen ze enit weigeren :D

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi hoi

even snel want Aimar wil aandacht ;)
    Het gaat redelijk goed hier, Aimar lijkt weer helemaal te zijn opgeknapt en eet weer goed, gelukkig! Ik heb nog wel last van mijn ontstoken teen en de vele muggenbulten :(
    Het zwemmen gisteren ging niet door, omdat toen we bij de club aankwamen, bleek dat er een privé feestje was ;) Vandaag naar het strand :) Heb er zin in....nu maar hopen dat het strand niet is afgehuurd voor een privé feestje :D

Aimar lijkt trouwens in een maga ontwikkelingssprong te zitten. Hij trekt zich nu telkens op en ontwikkelt ineens een sterk gevoel voor humor. Ook kan hij bepaalde fijne motorische handelingen ineens een stuk beter. Grappig om te zien.
    Minder grappig vind ik zijn boze reactie wanneer hij iets niet mag van ons. We hoeven maar 1 keer het woordje 'NIET' te gebruiken en meneer slaat op tilt :$ Ik hoop dat dat een fase is...herkenbaar voor iemand van jullie????

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    eva, ja hie rook meteen eenheel drama om het woordje nee!

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    zo hier een paar voeten pffff. de sinterklaas optoch liep hier door de wijk ben versleten rene wilde natuurlijk mee lopen met als gevolg dat ie dus moe werdt en bijna 4x onder de paarden terecht kwam *oops* telkens ging ie langzamer lopen en de paardjes liepen door dus weer eennoodstop voor de koets van sinterklaas. daarna werden ze het zat geloof ik en pakte een piet rene op en zette hem op de koets bij sinterklaas neer rene was te moet om te gaan gillen bij de zwarte piet. hij vind zwarte piet maar niks zelfs snoep pakt ie niet aan van ze.

Deel Deze Pagina