@Eva: ja, héél herkenbaar hier. Als Quinten iets niet mag slaat hij heel dramatisch zijn handen voor zijn gezicht om vervolgens onbedaarlijk te gaan huilen. Als er een tafel in de buurt is dan legt hij daar zijn hoofd op en heel soms bonkt hij dan ook nog een beetje met zijn hoofd. Hij is echter binnen 1 seconde af te leiden met iets anders, is echt grappig om te zien.
Haha die Rene! Ik ben juist als de dood van de Sint Net toch even weggeweest met Jill. Na een half uur was ze het zat (lees doodmoe) en toen was ik al de Kruidvat, de Xenos, de Totaal Gemak, en de Vogele doorgerend Helaas dus geen tijd om op sinterklaaslootje-kadojacht te gaan. Ooooh ik heb zo'n leuk lootje getrokken Nu ligt Jill in bed, eindelijk te slapen voor het eerst vandaag. Ze zag zo wit als de muur
meiden van de workshop is er nu wat geregeld met het vervoer verder? de treinen rijden op zondag maar 1x per uur voor mij naar oudenbosch dus ik ben al om 11.18 op het station daar.
@Tweety: volgens mij is het rond. Hummelke, Wupje en ik komen naar Oudenbosch en volgens mij Parr ook (ja toch Parr?). Dan zijn we met 7 mama's en 2 auto's dus dat komt goed.
Hihihi nog niet eerst heel hard sparen... maar hij komt er wel ooit, m'n permanentje. Ik zal wel denk ik na jouw verhaal netjes 9 maanden wachten ná de geboorte van kindje 2, zodat de hormonen mijn lijf uit zijn. Misschien dat dat nog scheelt. Ik weet wel dat jij ook pas na die 9 maanden ging hoor, maar dan hier maar duimen dat het wel goed gaat. Julian drinkt trouwens ook nog groeimelk voor het slapen gaan. 150 ml op dit moment en we hebben net besloten dit in een tuitbeker te doen ipv de fles. Tuitbeker vs gewone beker Overdag drinkt hij zijn ranja nu uit bekers met een rietje. Ook gemerkt dat de oefenbeker helemaal niks is. Wij dachten dat hij gewoon nog niet klaar was voor een beker, maar toen ik een keer een slok uit mijn hoge drinkglas gaf, dronk hij zo het glas leeg!
Leuk leuk! De lootjes zijn getrokken!! Ik heb zo'n leuk jongetje getrokken!! Of was het nou een meisje? Hmm beetje dubieuze zin trouwens ....
Inderdaad, whahahaha. Nu maar hopen dat het niet om Quinten gaat, daar vind ik hem nog wat te jong voor
Lola, hier tot nu toe nog opvolgmelk in de avond, ik wilde binnenkort ook overstappen maar we zijn eerst de hoeveelheid aan het afbouwen ze drinkt nu meestal nog maar 100-120cc ipv 180. Freesia, zesde ziekte, hoop dat ze snel geen last meer heeft Eva, fijn dat Aimar zich goed ontwikkelt, was toch altijd een beetje een zorg van jullie. Hier nooit een drama om nee, mevrouw lacht ons gewoon uit, ook lastig Tweety, haha maar het was dus wel geslaagd Hier een leuk lootje, ga van de week eens shoppen denk ik. Zo wij zijn terug van sinterklaas op mijn werk. Ilse vond het erg leuk, maar was aan het eind helemaal gaar en ligt nu nog even lekker te slapen. Ze heeft leuke diertjes met stal van little people gekregen, viel meteen in de smaak! De spullen van ikea zijn in elkaar gezet, ilse heeft nu een klein tafeltje met 2 stoeltjes, en ze vindt het helemaal geweldig. Nu nog de box naar boven sjouwen, pff rot klus. Wij gaan zo lekker frietjes halen, mmmmm. Heb zin in morgen!
Ohoh nog niet verteld.. maar Julian is naar de kapper geweest... enneehh... wij vroegen om er wel een beetje lengte in te laten, maar ehmm hij is nu heeeeeel kort snik snik.. Maar ach, ook wel weer leuk, kunnen we stekeltjeshaar maken en haar groeit wel weer aan Gijs is nog erg in shock en nu al bang hoe oma gaat reageren
Hallo Vandaag een drukke maar leuke dag gehad. Eerst om 10.00 sint binnen gehaald.11.40 thuis. Van 12.00 tot 16.00 gewerkt. Toen door naar de pietendisco waar Ferry al met Levi was. Levi om 17.00 mee naar huis genomen en Ferry is daar nog even een biertje drinken. Heb hele leuke foto's, alleen die van de pieten disco staan nog op de nieuwe camera, krijg het niet voor elkaar ze op de pc te krijgen Jill de 6de ziekte. dikke knuff Inge, vind een kort koppie bij Julian veel leuker staan Levi moet alweer voor de 3de keer