net even lekker met Levi gedouchd dus die ligt nu in bed. Ferry is ff naar zijn broer om de pc te maken dus heb weer even forum tijd. Yule,bij Intratuin is het meestal dat zodra je je ontslag indient je gelijk je vakantieuren kan opnemen en je dus gelijk voor het laatst bent die dag. heel raar :-? maar dan zijn ze je liever gelijk kwijt. Ik heb er een jaar geleden een keer lid van geweest maar omdat ik niet regelmatig poste ben ik er weer afgegooid. staan idd wel veel materialen op ( snel opslaan dan heb je die vast binnen ) Lindaa, heb al een keer eerder in deze appie gewerkt en altijd super naar mijn zin gehad ( achteraf eigenlijk spijt dat ik daar ben weggegaan ) Anno, spannend ! hoop dat ze het flesje goed leeg drinkt.
hoor rik nu zeggen, al bijna op! hoor niemand huilen, zou ons meisje gewoon een andere fles gewild hebben, haha xxxxxxxxxxxxxxxx
hoe bedoel je lindaa op deze site mag je banner niet groter he anders past het niet xxxxxxxxxxxxxxxxxx
dat snap ik anno, maar probeer hem via tinypic te verkleinen n uploaden zodat k hem kan neerzetten hier!
ja en wat is je probleem dan? ik ken tinypic niet, ik doe altijd uploaden via photobucket xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Anno, dat gaat goed ! Linda, je kan beter je banner even via psp veranderen in 150 x 450 pixels En dan idd via photobucket
nog steeds niet op, vind het lang duren voor 20 cc maar volgens mij drinkt ze ook niet echt, kan het niet vragen haha. zal zo eens kijken, stiekem ze huilt iig niet, van de week was ze helemaal histerisch (hoe schrijf je dat eigenlijk) xxxxxxxxxxxxxxxx
Ik heb een heel brutaal vraagje: Wie wil er voor mij een mooie stoere banner van Aimar's foto (s) maken? Ik snap er zelf namelijk niks meer van....
@eva: ik wil gerust een banner voor je maken, wordt dan wel morgen. stuur maar foto's en zet er even bij wat je er allemaal wel en niet op wilt/ anno103@hotmail.com xxxxxxxxxxxxxxxx
even kijken . doet ie et? edit: jup maar blijft wel wat kleiner!hij is nu iig goed zichtbaar hahaah nu kan ik af en toe wisselen van banner!
@ kaatje: heb je zeker geen digitale? dat kan dan inderdaad gebeuren! Lijkt me ook schrikken! Zo hadden wij vroeger speelgoed WalkieTalkies en daar hoorden we altijd een baby op huilen...zaten we op hetzelfde kanaal als die babyfoon!
@ Anno, maakt het uit of ik je verkleinde versies van de foto's stuur voor die banner? Op de 1 of andere manier duurt het dit keer superlang voordat de bijlagen ge-attached worden....
Het is volgens mij wel een digitale. Je kan hem iig afstemmen op 30 verschillende kanalen ( of is het dan juist geen digitale :-? )