Oh, jee ik ben mijn adres vergeten op het lootje te zetten. Degene die mij/Raven getrokken heeft, kan Jekkia even PB-en of mailen voor het adres! Thx!
oh, hahahaa, wat erg, ik moet mijn mail ook niet van nieuw naar oud lezen, zie nu een link waar je het kan aanpassen!
Diegene die jou heeft, kan jou een vraag in het lootje sturen. Jij kan dan daar weer antwoorden. Overigens heb jij zelf ook een link ontvangen waarin je je lijstje kan aanpassen.
Oh hihi je bent er al achter 11 seconden 4 seconden pffff en nu heb jij alweer iets getypt natuurlijk
Wat is het hier rustig! Ik ben maar weer eens op banenjacht op internet. Het vervelende is nu dat ik 1 keer per week moet solliciteren (op zich een normale eis hoor en helemaal niet vervelend) maar dat ik bang ben dat ik straks ergens aangenomen ga worden, terwijl ik nu wel juist op het kinderdagverblijf zou willen werken. Het heeft qua tijden veel voordelen en het salaris is ook prima. Krijg ik straks een baan als receptioniste voor een hongerloontje en word ik tóch nog aangenomen op KDV. (ga maar even van het positieve uit ) Moet ik dus op die baan mensen teleurstellen omdat ik naar de andere zou gaan en pfff daar ben ik nu al mee bezig Het valt niet mee, een baan vinden met mijn huidige toestand (ik ben nu minder dan een half jaar beschikbaar, niet erg aantrekkelijk voor veel werkgevers) en eisenpakket. Ik kan nou eenmaal alleen maar werken op ma, di, wo en dat beperkt de keus nogal. Maar heb nu wel weer wat leuke dingen gevonden, dus kruip maar weer eens in de pen.
Hallo Levi is echt zoooo stoer ! Moest met hem voor die mex. griep prik. Kom ik daar. gelukkig goed geregeld. 8 prikposten en geen wachtrijen. Dus ik ga zitten met Levi. Moest zijn arm tegen zijn buik gedrukt houden, en ik keek zelf natuurlijk weg haha. zegt die prikster "zo jij bent een sterke jongen" ( tegenkracht geven vanuit zijn arm ) en toen was het al klaar. Levi gaf geen kik ! Helemaal trots op mijn mannetje Missy, daar wordt je idd down van zou er zelf idd ook niet voor kiezen om de zwangerschap uit te dragen Sinds Levi echt zelf loopt heeft hij ook harde zooltjes Wupje, yes misschien toch een innestelingsbloeding ! Zijn nieuwe puma's Yule, gezellig weekend gehad dus. Raven ook al zo'n stoere meid ! Jannes haar 20 weken echo was goed. wordt weer een meid
yule, ja klopt. Kyani is dat zeker kaatje mooi dat levi er geen krimp om gaf Ben benieuwd wat kani doet woensdag
Pfff het is van het weekend helemaal geescaleerd met mijn omi Ze is weggelopen van huis, in enkel een vestje. Mijn vader heeft met een kennis het hele dorp doorzocht en toen vond die man haar dwalend over de dijk. Ze is sinds vorige week alleen maar boos en opstandig. Op dinsdag is Jill (met Julie) bij mijn ouders, maar ik vind het niet langer verantwoord. Nu moet ik voor morgen iets zien te regelen op mijn werk en de komende weken moeten we ook nog zien wat we doen. Mijn ouders gaan vanmiddag weer overleggen of er al zicht is op een plaatsje. Crisisopvang wil mijn moeder pertinent niet omdat omi dan in een 'cel' zou komen Zonder eigen spullen enzo. Had echt bijna ruzie met mijn moeder aan de telefoon, het was een heel raar emotioneel geladen gesprek Moest het weer even kwijt...
@kaatje: denk dat je Jill bedoelt... @freesia: jeetje wat een toestand! Echt alleen in een vestje, verder naakt? Wat erg! Nu is de tijd toch echt aangebroken dat je omi beschermd moet worden door gesloten deuren. Heel moeilijk maar het moet. Je moeder zit echt nog niet in de acceptatiefase lees ik, ze probeert nog steeds te 'onderhandelen' over de situatie, terwijl die zich daar al lang niet meer voor leent. Wat moeilijk voor jullie (je vader en jou, en ook voor omi, want haar wordt bescherming onthouden nu...) Ik hoop echt dat er snel een oplossing komt, want hier wordt niemand beter van. Zo'n crisisplek een cel? Ik ken het anders, maar goed. Sterkte meis... *knuf*
Pfoe.. jemig wat heftig. Als je moeder nou eens zou kunnen kijken op een crisisplek, misschien neemt dat bezwaren weg... want dit kan ook echt niet zo...
Volgens mij had ze verder wel kleren aan, ik weet het eigenlijk niet Ze ging naar het toilet en bleef maar weg. Was ze buiten haar eigen toilet gaan zoeken Ze is een paar keer naar de weekendopvang geweest in Goes, daar lag ze wel spiernaakt in haar bed als de verpleging kwam kijken waar ze was. Met mijn moeder kan ik echt niet praten over dit alles Ze laat mijn oma niet in haar waarde, blijft maar corrigeren en accepteert totaal niet dat het zo ver gevorderd is. Ze liegt tegen de begeleiding van de dagopvang, maakt het allemaal minder erg. Mijn vader wordt er gek van en ik houd mijn mond maar weer, want ze luistert toch niet. Maar omi wordt inderdaad bescherming onthouden Mijn moeder gaat zo naar haar huisarts om te vragen of ze downers kan krijgen voor omi. Ik word daar zo naar van Denk ook niet dat een HA dat zomaar doet, hoop het ergens niet in elk geval. De enige reden dat mijn oma opstandig wordt, is omdat ze niet serieus wordt genomen, ik vind dat zooo intens verdrietig. Aan de andere kant zie ik mijn moeder, die ook worstelt En mijn vader die ertussen zit. En dat het een cel is, maakt mijn moeder ervan Ze zijn maanden terug al gaan kijken. Ze vindt het vervelend dat omi dan geen eigen spullen heeft. Alsof ze haar eigen spullen nog zou herkennen denk ik dan Zucht.
Pfff je zou bijna de huisarts gaan bellen, om je moeder zo ver te krijgen... of je vader moet eens flink opstaan.. maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Jakkes bah en jij 'stond erbij en je keek er naar' je kan helemaal niks doen...
freesia is een moeilijke situatie zo met je omi en moeder. Begrijpelijk dat je jill en julie niet bij je mams wil doet nu. Knuff.
de huisarts zal dat misschien doen om je moeder tegemoet te komen, maar als hij wijs is doet hij dat niet... want bij ouderen (en zeker dementerenden) werken downers (benzo's) vaak averechts... en dat wil je echt niet, dat ze nog verwarder, achterdochtiger en ook nog suffig wordt... het heeft denk ik ook geen zin om met je moeder te praten over de manier waarop zij er (niet) mee dealt, maar juist te bespreken waarom het zo moeilijk voor haar is en wat haar emoties erom heen zijn (misschien doen jullie dat al wel), dus niet op de feiten maar meer op de gevoelskant, want wat wel duidelijk is is dat je moeder het er zo moeilijk mee heeft, dat ze alles weghoudt en enorm rationaliseert waarschijnlijk ervaart zij het daarom ook als 'minder erg' dan het momenteel is, ze kijkt door een vertekenende bril, om niet geconfronteerd te worden met een moeder die functioneert als een klein kind...
Mijn moeder belt net weer. Ze heeft gebeld met de vrouw die erover gaat en er zijn nog 6 wachtende voor omi op de lijst. Crisisopvang zit vol. Mijn moeder heeft de situatie uitgelegd en die vrouw heeft de HA gebeld. Ze is nu iets ophalen bij de apotheek Als omi zo van de opvang komt, moet ze gelijk een pilletje. Ze moeten wel erg oppassen als ze naar het toilet gaat enzo ivm vallen. Ik heb mijn moeder aangesproken over het feit dat omi beschermd moet worden en dat het me zo moeilijk te accepteren lijkt blablabla. Empatisch tot en met En toen ging ze zo hard huilen Ik ook. Klotezooi. Ow en nog niks kunnen regelen op mijn werk, ook dat nog.
Bedoelde idd Jill Net boodschappen gedaan met Levi. zette hem op de grond om een karretje te pakken. bam op zijn voorhoofd. wordt een mooi blauw ei.