Goedemorgen! Weinig bijzonders, nog geen ongi dus ik ben benieuwd wanneer het zich aandient. Dorientje jeetje heftig zeg. Hier nog nooit zo voorgekomen. Wat een vervelende reactie van Steven zeg Ik hoop dat jullie eruit komen maar denk ook goed aan jezelf! Als ik terugkijk op de afgelopen periode hebben jullie al vaak problemen gehad, ik zou eerst maar eens kijken of een goed gesprek mogelijk is. Sterkte! Tweety brrrr ik stuur wat warmte naar je toe !! Kaatje jippie geen misselijkheid meer! Missy ook al zon koufront bij jullie ! Inge plaag die koukleumpjes toch niet zo
@Queen, ja Spelpunt. @Lola, ow toch galstenen! Hoop dat de operatie of iets meevalt en ze er gauw vanaf is. Nou me vriendin belde net weer af.. Aan de ene kant snap ik t ook wel, bedoel ik vond t ook erg zwaar die eerste maanden met Mike. Maar wil gewoon zo graag mijn haartjes weer lekker in model, zodat ik me ook weer lekker in me vel voel en niet alles draait om Mike en hoe hij eruit ziet en ik erbij loop als een oud wijf haha.. Dat ik nu best wel even verdrietig ben dat t weer niet doorgaat. Maar geld om t bij de kapper te laten doen heb ik niet en de vloeistof heb ik al gekocht.
missy zit ik ook dagelijks achter als kyani slaapt maar speel er ook andere spelletjes. Is een te verslavende website
Haha, wat kunnen die kleintjes toch lekker voluit schateren hè? Jasmijn zei meteen: 'Kíjk... Emma!' Zegt ze bij het zienvan iedere baby met een kaal koppie. Zeker vergeten dat ze zelf op die leeftijd ook nog hartstikke kaal was...
@wupje bedankt ik voel het hmmmm. me deur zit er zoe goed als in jippie nu nog de brievenbus sloten en me raampje. maar het is gelukkig al een stukje warmer. ik ga in jan een cursus taart decoreren doen 5 lessen 1x per week dat is dan 1 module en er zijn er 3 als ik die alle 3 doe krijg ik een master diploma
Even voor de duidelijkheid: Je loopt er NIET bij als een oud wijf! Praat jezelf niets aan... Eerlijk gezegd vond ik dat je haar erg leuk zat op de meeting. Mooie kleur ook...
onde rei kwijt topic van kaatjes forum maar is al gesloten dus reageren kan neit meer (heb ikzlef om gevraagt).
@Lola, thnx maar ben me haar gewoon echt zat en wil wat anders. En dan verheug ik me erop en is t al 3 x afgezegd.. Baal gewoon even!
Vanochtend 2 pyama's voor Levi gescoord + een overhemdje. Toen nog even hout gehaald en een radiator ombouw besteld voor in Levi zijn nieuwe kamer Lijkt er op dat ook Levi geen last heeft van de prik. geen blauwe of rode plek, geen stijve arm of griepsverschijnselen. Begint nu net aan zijn eerste slaapje voor vandaag Missy, en toen ging je samen wonen met hem Lola, gelukkig heeft je zus iets onschuldigs als galstenen. geen pretje maar beter als het aan je hart hebben. Jannes, idd leuk filmpje. kon hem ook al Missy, balen dat ze afbeld spelpunt Ik ben Erikaatje85 Edit: 15.677 berichtjes