Sorry aan mij heb je niet zoveel voor een update want heb nu alweer heerlijk last van zwangerschapsdementie Ben trouwens ook geslaagd voor het sint cadeau
@Steen: ik had de echo op een avond dat het forum eruit lag, dus staat op ander forum. Alles was goed, klein vochtvlekje bij de hersenen maar dat verdwijnt vanzelf en was niets om ons zorgen over te maken. En weer een meisje. Erg leuk!!
Echt super meid! Las het inderdaad net op het andere forum! En weer een meisje, helemaal geweldig, geniet er van!
Hey meiden!! Alles prima hier. Het was blijkbaar een eendagskoortsje (al had ze er zondag misschien ook al last van, ze was toen wel wat warm maar niet getempt) want vanmorgen was ze weer helemaal in orde gelukkig. Dus Isis heeft de prik gehad en dat is goed gegaan. Eventjes gehuild maar gauw weer naar papa en toen was het weer goed. Is daarna gewoon weer terug gegaan naar het kdv. Verder geen nieuws! Heb ook geen tijd om verder dan twee blz terug te lezen. Knuf voor iedereen! Liefs Azeb Ik moet nog aan de shop voor Sinterklaas met jullie, morgenmiddag maar even doen x
Hallo allemaal! Heb net snel 3 pag. teruggelezen... hoop dat ik niet teveel gemist heb. Ben erg druk geweest. Hier 2 lange dagen gewerkt en daarnaast mijn zieke hubbie verzorgt. Hij lijkt een gewoon griepje te hebben. Maar ja, tis een man he dus een en al zieligheid Teun is gewoon naar het KDV geweest maar die kwam vanmiddag ook thuis met 38,7 en een hele rode wang. Weer een tand of kies denk ik. En Teun hoest ook weer zo erg *zucht* dat heeft hij echt heel vaak sinds zijn bronchitis heeft gehad. Volgens de ha kan het geen kwaad maar hij hoest zichzelf en ons telkens wakker 's nachts . Morgen moet hij voor de prik dus ik hoop dat hij dan geen koorts meer heeft. Gelukkig heb ik morgen vrij want mama is ook moe... *hoopt heel erg dat hubbie morgen weer beter is en naar zijn werk gaat* *** einde klaagmodus***
@Sannemart: Vervelend ja, dat hoesten. Jasmijn hoest de laatste week ook weer erg veel, maar Balsoclase zetpilletjes en oordopjes (in mijn oren ) doen wonderen... Ben ook geslaagd voor mijn Sintkind. Jasmijn wilde vanavond knutselen voor Sinterklaas (die komt zaterdag op mijn werk) en toen ben ik 'gezellig' met de laptop ernaast gaan zitten en heb ik mijn gedicht geschreven. Ging erg vlotjes deze keer. En nee, niks gedichtengenerator en zo, gewoon helemaal 'zelluf gedaan'. Ik hoor bij de groep mensen die het héérlijk vindt om Sinterklaasgedichten te schrijven...
Beterschap Sannemart voor iedereen daar! Zo, laatste wasje zit erin en dan zit mijn taak als huisvrouw er weer op voor vandaag! Hopelijk morgen wel visite, maar ga nu nergens meer op hopen en zie t wel.. Vrijdagavond lekker weer een x een feestje, tijd geleden dat we ergens heengingen zonder Mike!
Misschien mag ik het niet hardop zeggen, maar Emma is net als gisteren zonder mopperen (oké, één minuutje dan...) gaan slapen. Zou dat nu werkelijk aan de Bachbloesemtherapie liggen...? Ik hoop dat ze ook deze nacht weer doorslaapt!
Goedenavond iedereen! Hier net de nieuwste Harry Potter met hubbie gekeken. Erg mooi weer! @steen oooh gelukkig! nu duimen dat het ook lukt met de lappie! @sannemart ohjee, beterschappies! @azeb mooi dat Isis weer beter is! @lola Emma doorgeslapen! super!
@Lola, welke druppels heb jij voor Emma? Vriendin van me zit ook met een kindje dat niet tot weinig slaapt en dan echt alles bij elkaar krijst. Waar kun je die kopen?
Nee, maar in april wel. Dat hielp toen erg goed. Maar de sruppeltjes waren op en ik wilde het graag nog eens proberen. Dus heb ik de osteopaat om een nieuw flesje gevraagd...
Je kunt niet zomaar een bachbloesem uit de rek plukken en gebruiken. Door middel van onderzoek wordt bepaald welke therapie (en dus welke bloesem) voor jouw kindje geschikt is. De kans is dus erg groot dat het kindje van je vriendin een andere bachbloesemtherapie nodig heeft dan Emma, voor hetzelfde probleem. Als je aanvullend bent verzekerd krijg je een consult bij een osteopaat trouwens gedeeltelijk vergoed...