@Kaatje, haha nee nog niet. Zal morgen overdag (lees: als ik make-up op heb) even een foto maken en spammen. @Parr, ik ga duimen dat de SNS t op tijd heeft gewoon! Ik kreeg brief van CB dat de hele afspraak van morgen afgezegd werd.. Ze hadden t druk, dus zonder BMR hoefde ik niet te komen! Ga dus nu morgen als t droog is maar even naar t weeguurtje.
ik ga off ga even lezen en dan lekker slapen kan wel wat extra rust gebruiken en dan morgen een gezellige dag met mijn meisje xxxxxxxxxxxxxxxxxx
@freesia *knuff* gelukkig heeft ze een plekje ik hoop dat het een goed en veilig plekje is voor haar. @parr ik ga duimen voor je. en de slangen waarschijnlijk verkocht nu het terarium nog maar dat zal wel lukken denk ik toch?
Hey meiden!! Freesia, knuf voor jou! Dubbel gevoel maar rationeel weet je dat het beter is zo he... Nu je gevoel nog... En wat een mooi momentje met dat prachtige nummer van Live. Ingeltje: wiehoe nieuwe keuken, heerlijk joh! Yule: Vervelend dat je in een dipje zit. Knuf voor jou! Queen & Sonja: leuke foto's! Dorientje: hoe is het nu met jou en Steven? Hebben jullie al gepraat? First time: ik denk ook veel aan haar! Huilen: Isis huilt soms heel even als we haar in bed leggen, maar soms ook niet. Meestal loop ik even weg, bijvoorbeeld even naar de wc. Vaak is het dan al klaar. Zo niet, ga ik weer terug en raak ik haar aan (aaien over haar hoofd en buik). Dan wordt ze rustig en ga ik weer weg en meestal is het dan goed. Als ze huilend wakker wordt 's avonds dan spring ik niet meteen op, maar wacht even af. Vaak vindt ze zelf haar speen weer en valt ze weer in slaap. Zo niet, ga ik naar haar toe. Soms heeft ze alleen een aai en een speen nodig, soms ook even lekker knuffelen op de schommelstoel. Allebei goed. Langer dan 20 minuten duurt het hele verhaal echt nooit. Hier alles goed. Ik heb nog eens nagedacht over de rode oren van Isis. Vorige week zag de cb arts dat ze wat rode oortjes had. Zij wilde haar daarom in januari iets uitgebreider zien (en niet alleen voor de BMR). Maar eigenlijk zit Isis altijd veel aan haar oren en jammert er dan soms ook bij, misschien zit er wel standaard iets niet helemaal lekker. Dus ik denk dat ik morgen even naar de huisarts ga om er naar te laten kijken. Oke, ik ga gauw weer verder kijken naar Criminal Minds! Liefs Azeb
Oh my ik schrok me een hoedje wat een stom einde zeg! Azebman en ik keken elkaar ook aan: huh???? Wie was dat??? You should have made a deal? Wat hebben we gemist? Vorige keer eindigde het ook al zo cliffhanger achtig.
@Azeb, zit al op internet te zoeken offie echt doodgaat of toch die ander werd doodgeschoten. Alleen kan niet meer vinden op Veronica welke aflevering t was, staat alleen nu de nieuwe op voor volgende week.
Er heeft hier in het films en televisie topic ook al iemand een berichtje over geplaatst die het ook niet weet. Ik weet ook niet welke aflevering dit was.
Emma is alweer zonder te huilen gaan slapen, ze heeft alleen een minuutje gebabbeld. Als ze nu vannacht wéér doorslaapt, is het toch geen toeval meer... Ik kan Emma trouwens ook goed laren huilen als ik hoor dat het niet om echt verdriet gaat. Ik maak me dan meer zorgen om het feit dat Jasmijn er wakker van kan worden. Maar gelukkig gebeurt dat laatste zelden...
Wat gaaf! Zou wel heerlijk zijn zeg! Ik ben ook fan van de Bachremedies. Heb hier altijd een flesje Rescue staan voor stressperiodes en ik gebruik altijd Rescuezalf, dat werkt fantastisch voor allerlei dingen. Ik heb er eens een flinke brandwond mee weg gesmeerd binnen een aantal dagen.
Zo, ben hier de hele avond bezig geweest met een muurschildering op Julians nieuwe kamertje. Van de week had ik al de hele muur blauw geschilderd, nu heb ik een tekening van Woezel en Pip op de muur gemaakt (nagetekend uit boek) en alle lijnen staan nu. Morgen verder met de kleuren, heb de kleurtjes van de hondjes al in huis. Morgen nog even rood en groen halen en klaar is Kees, nouja Ingeltje. Ik ben er nu al trots op Missy: inderdaad willen wij een foto zien! Ben heel benieuwd... Kaatje: knap dat je zelf hebt gereden en natuurlijk heb je dan McDonalds verdiend! en verder gatenkaas... niks meer onthouden
Goeiemorgen dames, Hoe gaat het met jullie? Ga zo even teruglezen... Maar heb deze ochtend niet echt veel tijd, in de voormiddag heb ik loket dienst:x
Jeetje... Zo een slecht nieuws had ik nou ook weer niet verwacht... Ik hoop dat alles goed gegaan is. hoop ook snel wat van haar te horen.
Oooh ik wist helemaal niet dat jullie slangen hadden. Nou als ik zo een beestje zie, dan heb ik die nacht zeker een nare droom... vindt ze nochtans wel mooi hoor... Maar ben gewoon bang van ze Jammer dat de papierwinkel rond het huis niet opschiet...