Oh ja: Parr, kan me voorstellen dat je schrok! Was ze niet gewoon wat koud? Ydnic: leuk, een nieuwe baan misschien! Yule, jij moet ook weer beginnen, betekent dat dat je hebt gekozen om te blijven bij je huidige werk?
Goedemorgen. Nou ben al sinds 06.15 op want Levi wou na zijn voeding niet meer slapen.. en je raad het al. levi ligt nu te slapen in de box en ik zit naar pinkeltje te luisteren Ingeltje Ydnic, nee mijn collega's zijn nu heel schijnheilig en doen net of ze nooit over me geroddeld hebben ze doen maar. ik ben daar om mijn werk te doen en niet om vrienden te maken Spannend. Succes met het gesprek
Goedemorgen! Demi heeft een goede nacht gehad. Ze heeft om 19.00 / 3.00 en 7.00 de fles gehad. Het rare is dat als ik Demi om 23.00 wakker maak voor een fles dan slaapt zij niet tot 7.00 door. Weet iemand hoe dat kan?
Dreames, geen idee. wacht nog steeds tot Levi een keer doorslaapt tot 7 uur haha. Komt nog steeds 1x per nacht en dan sochtends tussen 06.00 en 07.00 Lief he ?! Je kan trouwens goed rode ogen verwijderen met psp We ontdekten gister een wit pigmentvlekje op Levi zijn buik. Heeft hij van zijn vader
Wat een lieve foto! Ja makkelijk gaat dat met psp he, die rode ogen verwijderen. Ik vind het echt een heel fijn programma. Ik had het al een hele tijd op de pc staan, maar deed er eigenlijk niets anders mee dan rode ogen verwijderen. Nu kan ik er wat meer mee dankzij het pspmama's forum
Goedemorgen meiden! Hier ook al vanaf 7 uur wakker! Ben nu maar niet weer op de bank gaan liggen hahaha! @Parr: komt vast goed bij het CB! @Ingeltje: foei openbare dronkenschap @Yule: weer aan de slag? bah! @kaatje:iig krijg je nu mssn weer een kans om er te werken! zal voor je duimen.. en wat is het weer een mooie foto! @..?!? hmz weet het niet meer! Ik wil ook zo'n leuke kerstkaart maken van michelle! maar hoe doen jullie dat? ook gewoon via psp?
@Parr, jeetje dan schrik je je ook rot! Gelukkig was t niks ernstigs.. @Yule, ik temp ook bijna nooit.. Alleen even na zijn prikjes en toen in de kraamweek 1 x per dag. @Cossy, ja ben ook wel benieuwd welke zalf dat is.. Mijn plekje van me hechtingen wilt nog niet echt genezen, dus met seks is het nog niet fijn. @Freesia, wij hadden met Mike dat hij soms nog uurtje na ze voeding aan het naslikken was. Nu hebben we zijn bedje schuin omhoog staan en vannacht heeft hij niet gespuugt! @Ingeltje, hahaha lekker een glaasje op? Heerlijk, hier ga ik t weekend weer een x Flugel nemen! Uit logeren: Mike is afgelopen weekend 1 nachtje geweest. Maar vonden het zelf niet echt leuk. Hebben ook niet echt lekker geslapen. Dus voorlopig blijft hij nog lekker thuis. @Dreames, deed Mike ook in het begin niet. Na 3 weken kwam hij pas in dat ritme. Maar nu slaapt hij sinds gisteren wel door van 23.00 uur fles tot 07.15 uur fles. CB zei tegen mij met FV is dat even rottig kwa ritme, maar dat leren ze vanzelf. Ik moest gewoon even volhouden omdat een fles om 23.00 uur gunstig is voor t latere ritme als ze naar 4 flessen moeten per dag. Nou hier weer een vrolijke Mike, na zo'n dramadag als gisteren. Na ze fles alleen maar huilen en amper glimlachen en slapen overdag ho maar.. Vannacht heeft hij van 23.00 tot 07.15 doorgeslapen! Maar 1 x even speentje gegeven om 05.30 uur. En toen was hij heerlijk aan t lachen en na ze fles ook aan t lachen en spelen en brabbelen.. En nu ligt hij net weer in ze bedje, 5 min. huilen en hij slaapt! Daar wordt mama nou vrolijk van haha..
@Dreames: komt vanzelf wanneer ze geen behoefte meer heeft aan de nachtvoeding. Sta jij wel meteen op bij de eerste huil? Wellicht huilt ze niet van de honger om 3 uur, maar uit gewenning. Wij hebben Sara gewoon eens laten huilen en na 5 minuten hield ze op en sliep ze gewoon weer verder. Eerst tot 5 uur en dat werd steeds later... @Parr: gelukkig trok het blauw weg... kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Tempen: ik temp ook nooit... voel gewoon in het nekje.
@jannes: nee we wachten altijd even omdat ze soms inderdaad gewoon weer in slaap valt en dan nog een half uurtje of zo slaapt. We hebben ook al geprobeerd om haar het speentje te geven, maar ze wil dan echt eten.
Goedemorgen dames, Goede nacht gehad, Quinten heeft lekker geslapen. We hebben hem om 08.00 uur wakker gemaakt en heeft net het flesje. Ik ga straks weer naar mijn zus en ouders, lekker even eruit. Maar nu eerst sporten...
Goedemorgen, Zometeen visite en vanmiddag weer naar de babymassage. Hier een prima nacht gehad. Verder heb ik wel bijgelezen maar nu ff geen tijd om te reageren. Tot straks!
Hoi meiden Nou toevallig dat hier de discussie over tempen gaat. Kyano is er sinds gisteravond echt niet lekker aan, verkouden enzo. Gisteravond had hij ook rode wangetjes dus de temperatuur gemeten en hij had 38,1. Vanochtend weer opnieuw en nog steeds 38 Vind het echt zielig voor hem want hij is ook best lusteloos. Hij lacht nog wel maar met moeite en is heel rustig.....vandaar dus dat hij gisteren ook zoveel sliep. Ik heb de ha gebeld en die zij dat we het nog even konden aankijken maar wel temperatuur in de gaten houden. Dus vanmiddag moet ik hem toch nog even temperaturen. Hoop dat het nu niet teveel voor hem is maar ja wel belangrijk dat we zien dat hij geen hoge koorts krijgt. Zijn er meer meiden waarbij de kleine al een keer verkouden is geweest met verhoging? Zo ja hoelang duurde dat en wat hebben jullie er aan gedaan? Ik heb gisteravond nog een druppeltje zoutoplossing in zijn neusje gedaan en dat hielp wel even maar niet zo lang @ Pupke fijn dat kinderfysio tevreden was. Sport ze! @ Kaatje oh spannend zou fijn zijn als je weer bij de AH kunt gaan werken. Ha ha grappig die gesprekken op de babyfoon ** ik zou het wel interessant vinden ** Lieve foto trouwens! @ Yule wat een rare manier van flesgeven zoals de man van je tante dat doet @ Krisstel gelukkig viel het allemaal mee, dus hup nu lekker je hubbie verwennen.... ! @ Parr ja ik zou me ook schrikken, daarvoor zijn we ook pas net moeder en nog lekker onzeker 8) Nou ga effe snel douchen
@Wupje: 38 is nog niet zorgwekkend, maar even in de gaten houden. Wat belangrijk is wanneer kindjes verkouden/grieperig zijn is: - niet te warm aankleden - niet naar buiten - koele kamer - kamertje voldoende luchten (als hij er even af is) - kindje uit de tocht houden En vergeet niet dat kindjes snel pieken qua temperatuur, maar het ook zo weer gedaald kan zijn. Dus maak je niet teveel zorgen... komt allemaal goed.
Nou hier te vroeg gejuicht.. Na 20 min te hebben geslapen, had meneer zich onder gepiest rot Etos luiers haha.. En nu weigert hij te gaan slapen.. Maar hij huilt wel met ze ogen dicht en heeft hele wallen. Maar hij houd maar niet op met huilen.
Ik temp ook alleen maar als ik twijfel aan zijn temperatuur...toevallig gisteren nog! Maar hij had 27,4. Niks aan de hand dus. Ik heb trouwens een zachte flexibele thermometer! Speciaal voor baby's! Vandaag de foto's voor onze kerstkaart maken! Ben benieuwd of Aimar in de stemming is! Aimar had gisteren om 00:15 zijn fles. Papa gaf hem en ik kon slapen. Komt papa om 01:00 de kamer in: Volgens mij heeft hij net giga gepoept! Ik mee om te checken en jahoort tot aan zijn rug zat de poep, dus midden in de nacht hem staan wassen en omkleden. Daarna nog even rustig worden in mama's armen en toen slapen weer in zijn bedje gelegd. Hij ligt nu al een tijdje te huilen in bed, dus ga hem maar halen...tis nog geen tijd voor zijn fles...maar denk dat het mannetje net als gisteren eerder honger heeft. Dus geef 'm maar gewoon!
Goedemorgen dames! Wij dachten nou dan beginnen we alvast met die tip van Yule... Kate's laatste voeding was 19u. Rond 20.15 lag zij in bed. En zij melde zich ..... 6.30! Heb dus v.kussen en kolf opgehaald Ben expres oo kniet op mijn buik gaan liggen die tig keren dat ik wakker werd KAte aan 1 boob en ik heb van de andere boob 140cc, een hele kleine flesje vol dus, gekolfd! en hij was nog niet helemaal leeg die boob! Toen zij terug naar bed ging moest zij 3x huilen met pauzes tussen in maar dat was zeur/moe huil dus o niet op gereageerd en maar hopen dat zij na zo een lange slaap (11u!) weer wou slapen haha want ik was wel nog moe van de laatate 2 dagen. En ja hoor pas net kwam zij dus zit nu met ontbijt voor mij en Kate ff in de box, ga eerst make-up op doen en dan boob. Dan kan ik tussen door eten en forrummen @azeb zo lekker vroeg Nee dat dach tik dus ook omdat haar lippen gewoon rroze waren dus ging ik haar voelen maar was gewoon lekker warm! @ydic nee gelukkig geen blauwe lippen! phew! anders was i compleet geflipt hihi. *duim hier voor nieuwe baan @dreames had yule gisteren ook tip voor gegeven. niet om 23u wakker maken dan zitten ze lange slaap. Je hebt eerst wel een dagen hodig om te kijken of het helpt. ik ben dus gisteren begonnen en je leest het al nu hopen dat zij dit blijft doen! @linda ja via psp tempen doe ik pas als ik het idee hebt dat zij warmer aanvoelt bij hoofdje/nekje @pupke veel plezier! @steen ook veel plezier! @wupje ik hoop dat Kyano's verhoginh zakt! hihi ja mijn Smoe heeft 4 kids en nu ook 4 kleinkids.. die heeft ervaring zat gelukkig! @missy ach jee
eva 27.4 is wel erg laag denk dat je 37.4 bedoelt!? Parr: oh jee dan ga ik straks weer gillen voor hulp
@Ingeltje: Arme Julian! Hoe gaat het vandaag? @Steen: Wat een opluchting... @Yule: Op dat andere forum moet je ook eerst welkomstlessen maken. Ik heb er toen twee moeten maken, maar misschien is dat nu anders... @Kaatje: Ik duim hoor...! @Krisstel: 'Jouw' Felicitas-dame zegt wel eerlijk waar het op staat... @Eva: Ik had vorige week sterk het gevoel dat ik ongesteld moest worden, maar nee hoor... Bij Jasmijn ben ik 3 maanden ná het stoppen met borstvoeding pas weer ongesteld geworden. @Wupje: Emma is momenteel verkouden en haar temperatuur is al ruim een week iets hoger dan normaal (37,3 in plaats van 36,8...)