September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ga jou even heel stevig knuffelen (maar denk eraan: me niet aansteken hè ;)), want ik vind dit toch wel erg sneu. Beterschap, ook voor je vader...

@Pupke: Goh, het buikgriepvirus heeft jou wel te pakken nietwaar? Ik heb dat in het eerste 1,5 jaar na de geboorte van Jasmijn ook gehad. Daarna gelukkig niet meer. Ik hoop dat je je snel weer helemaal toppie voelt...

2. Ach meid, nee hè :(? Dacht je daar vanaf te zijn. Of voel je je ook op een andere manier niet lekker?

3. Wat scheelt eraan meis? Enne... geniet even van het alleen thuis zijn nu je niet lekker bent, het huishouden ligt er morgen ook nog wel...

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0

Wil je me niet meer zo laten schrikken?

5. Zin heb ik daar altijd wel in, tijd minder. Ik wil het graag voor je doen, als je er niet teveel haast mee hebt dan ;).

Maar als een mama met meer tijd het ook graag wil doen, mag dat van mij ook hoor!

Je kunt me dan een pb-tje sturen met daarin de foto van Julie die je in de banner wilt hebben, je eventuele wensen en je e-mailadres...

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Lola, ow gewoon effe baaldag haha!
    Vond t gewoon erg zielig voor Mike woensdag en gister en dat brak me gewoon even, dus nu dagje voor mezelf genomen.
    Alleen helaas.. het huishouden heb ik toch gedaan dus zit nu pas sinds 12 uur even op mijn gat. ;)

7. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Nog 3 uurtjes en dan kan ik naar huis...

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Meiden ik ga een tukkie doen! Tot later!

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik ga nog even DVD kijken voor me kerels zometeen thuis zijn en ik me moet gaan omkleden/klaarmaken voor t feest van vanavond.. Zie wel hoelang ik t daar volhou.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje, lees nu pas dat je vader gister is flauw gevallen. Hoe gaat het met hem? Jij ook niet lekker. knuff

Lola, nee kwam opeens opzetten :( Denk dat ik te druk ben geweest in de ochtend. wakker worden - eten - gelijk douchen ... moet normaal altijd even rustig opstarten

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Aankomend rap talent?

Ow beetje slechte pixel kwaliteit als je hem van hyves afpakt.

12. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @ Missy: vervelend dat je niet lekker bent en er even doorheen zit. Je haar is ieder geval leuk geworden en vanavond gezellig naar een feestje. Misschien knap je daar weer wat op. KNUF

@ Jale & Pisum: Veel plezier met het offerfeest!

@ Yule: klinkt gezellig het feestje van vanavond. Veel plezier.
    Hier trouwens geen rode pleisterplek gezien.

@ Wupje: dat was schrikken met je vader. Gaat het nu weer beter met hem?

@ Dorientje: wat gaat de tijd langzaam dan he...

Boom: hier hebben wij altijd een echt. Ruikt zo lekker vind ik altijd. Ik zet hem altijd het weekend na Sinterklaas op.

Hier is Teun gisteren weer verwend. Mijn svader heeft een oude skelter voor hem opgeknapt. Zo lief, ook Teun zijn naam er op geplakt met stickers enzo. Echt heel leuk. Volgend jaar kan hij daar lekker op scheuren op het binnenterrein bij ons huis.
    Mijn ouders zijn terug uit Spanje en hadden een vliegeniers jack voor hem meegenomen. Staat heel stoer.

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik heb er een lekker ochtendslaapje op zitten, werd om 12.15 uur wakker :) Ik heb mijn moeder gebeld en zij gaf aan dat ze Kyano wel zelf terug zou brengen rond 15 uur. Dus nog even tijd voor mezelf. Alhoewel ik nog steeds heel slapjes ben en het eten dat ik neem, voelt gelijk niet lekker in mijn buik :(.
    Met mijn vader gaat het redelijk. Hij heeft waarschijnlijk toch iets van hersenschudding opgelopen want is ook vaak misselijk en kan ook nog weinig eten binnenhouden. Mijn moeder vertelde dat hij wel alweer wat energie had om toch met Kyano te spelen. Wat zijn het toch een schatten mijn papsie en mamsie :) Ik ga ze binnenkort eens heerlijk verwennen.

Kerstbomen: bij ons kwam de buurman gisteren ook al met kerstballen thuis......:$ laten we eerst sinterklaas maar eens vieren :D

Tweety Kyano doet dat ook wel eens; dan vragen we ‘wil je lekker slapen met tuttel?’ en dan staat hij op, pakt onze hand en loopt met ons de trap op naar zijn kamer :D

Yule stoer zeg op zakenreis naar Duitsland 8)!
    Bij Kyano heb ik het nog niet gezien die reactie op de prik / pleister maar hij is pas woensdag geprikt dus misschien komt het nog.

Missy ha ha zullen we lekker gezellig samen uitzieken? Jij ook beterschap
    Oh leuk je hebt de permanent er nu toch inzitten! Leuk hoor!

Lola dank je voor de heerlijke knuffel!! ** en nu ga ik gauw weer bij je weg met mijn virus **;)

Kaatje echt geweldige foto!

Sannemart ah Teun ook al lekker verwend!

14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Jeetje, half uur geleden stopt er een huisarts hier voorop de stoep, gaat bij mijn buren naar binnen.
    Net komt er een ambulance met sirene aanrijden, wordt mijn buurman naar buiten gereden op een brancard. Ik zag hem vanmorgen nog lopen! Buurvrouw er in de auto achteraan.
    Zijn echt ouwetjes en stokdoof ook, maar dit is wel even schrikken.

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh wat naar :( Hopelijk valt het nog mee.
    Zielig hè die oudjes.

Ik heb trouwens jouw update over omi niet meer meegekregen maar hoe gaat het nu met haar en je moeder?

16. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ingeltje, hij is heel mooi geworden!

funny me welkom terug, pff meiden ziek geweest. Gelukkig gaat alles me tde zwangerschap wel goed. Last van bekken en onderrug is minder, maar ja dat zijn de kwaaltjes...

kaatje minder dat je weer vriendjes bent met de wc :(
    leuke rap foto van levi :D

17. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Eindelijk zijn mijn Roosjes binnen dus effe spammen.
    Ze zijn beide gevoerd en met extra zooltje voor de winter :)

18. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    en apart

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Sannesmart zien er leuk uit!

20. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    en die andere (zijn 1 maatje groter) voor straks ;)

Deel Deze Pagina