Ik heb even een topic geopend op de september hyves voor degene die weer mee doen met kerstkaartjes versturen dit jaar !
Kaatje Ohh dan zal ik eens snel kijken , denk wel dat ik dit jaar mee doe Wat eten jullie vandaag ? Wij eten aardappelballetjes met spinazie en schnitzels !
eten, wij hebben net sperziboontjes met aardappelpuree en rollade op. kaartjes, dit keer doe ik ff niet mee
Hier gebakken aardappeltjes, zalm en doperwten en verse worteltjes. Ilse vond het heerlijk en heb ik zelfs 2 keer opgeschept. Die is aan het bij eten geloof ik. Vanmiddag had ze al 1.5 boterham op kdv op en een uur later heeft ze thuis nog een hele banaan op! Zoveel heeft madam nog nooit gegeten. Ik denk dat het eten ook makkelijker gaat, want ik zag dat een 2e kies door is, dus nu kan ze aan 1 kant echt kauwen. Merkte ook al dat ze deze week de korstjes van het brood beter at, maar nu weet ik dus waarom! Kerstkaarten: doen wij sowieso nooit aan... Morgen naar svader en zondag naar sinterklaas op het werk van mannetje. Verder lekker rustig weekend!
hihihi ja ik ben dan wel werkloos, maar vandaag had ik een leven! hhaha ben bij vriendinnen geweest in het Noorden en ben nu bij mijn ouders in N ieuw- R oden.
Hmm.. ik heb nog wel een telefoonnummer voor je van een huurmoordenaar van eenden. Is een hele normale meid, maar heeft angst voor eenden, zélfs tamme. Ben d'r naam even kwijt. Pisang ofzo?
Hey over de duvel gesproken, daar heb je d'r al! Oh zo te lezen dood je nu al meerdere beesten Tamme schapen zeker? (oh en hachee maken van schapenvlees is wél lekker!|)
Zooo... ff bijgelezen en nu weer terug naar de woonkamer. Bedankt voor jullie complimentjes over de muurschildering, ben er ook echt blij mee! Liefs...
Mijn buurman heeft besloten om nu te gaan timmeren... meiden liggen net op bed! Dus ikke is niet blij!
Ingeltje, ik vind je muurschildering echt schitterend!!! Verder diagonaal bijgelezen en niet echt iets onthouden.... sorry... Hier alles goed. Ik moest vandaag extra werken (mijn duopartner had de maandag na Lowlands voor mij gewerkt en die moest ik nu 'terugbetalen') en dat ging prima. Isis was bij mijn ouders en heeft daar erg weinig geslapen. Die was dus mega chagrijnig toen we thuis waren... Heb tussen het aandacht geven en troosten door toch nog kunnen koken en na het eten gauw naar bed En nu gaan we na DWDD nieuwe afleveringen van House kijken die Azebman heeft gedownload! Groetjes Azeb
Queen nee inderdaad, maar ach de meiden zijn in slaap gevallen dus hij gaat zn gang maar! Hun dochtertje (17 mnd) zal ook wel al op bed liggen denk ik
Die zijn altijd zo moe na een dagje kdv... daar ben ik niet bang voor! Als jullie het leuk vinden zal ik morgen eens een buikfotootje maken en een fotootje van de babykamer.
Hallo Net geslaagd voor een sinterklaascadeautje voor Levi. Telefoon met geluid. Letters a t/m z, cijfers 1 t/m 10, 12 geluidjes ect. http://img.tweedehands.nl/f/normal/55897321_1-fisherprice-telefoon-nieuw.jpg Ingeltje, haha grapjas.. hou op, hoop niet dat ik dat deze zwangerschap ook krijg
zwaai net lekker gegeten en julia ligt al op bed annoman moet zo werken dus ik kruip nog even bij hem op de bank kaartjes ik sla een keertje over xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx