September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tenzij ik nu stop met schrijven en jij je leven opgeeft :D

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Lindaa, jij ook hier ? Tijd geleden. Hoe gaat het?

3. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Kaatje, leuk hoor het behang. Hebben jullie dat aangebracht op losse platen?

Sannemart, hier ook gewoon een setje van de ikea, helemaal geweldig vindt ilse het. En ze zit er ook al best goed op. Erop klimmen lukt al bijna helemaal zelf, eraf kan ze heel goed.

Hier heeft Ilse bijna haar eerste stapjes gezet. Ze stond aan haar stoeltje en wilde naar de poes toe. Ze was met haar benen al zowat aan het stappen en had nog maar 1 handje vast aan de stoel, maar ze durfde het toch niet...

Ik vind het niet erg dat ze nog niet loopt, maar ben zo bang dat ze haar eerste stapjes doet op kdv ofzo als wij er niet allebei bij zijn, dat zou jammer zijn...

Of precies over 2 weken. Dan moet mannetje een week naar de USA voor zijn werk, dat ze dan gaat lopen ofzo...

We wachten af...

4. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Hoi meiden!
    Ik kom na een maandje ongeveer ook eens even kijken!
    en ik kom jullie vertellen dat ik maar met het topic (en eigenlijk heel zwangerschapspagina) stoppen ga! Dit niet omdat ik jullie niet lief vind.. integendeel! maar ik kan het simpelweg niet meer bijhouden! Chell is een erg actief dametje dat mij overdag goed bezig houd! (en dit dan wel in positieve zin ;)) Tegenwoordig krijg ik van haar ook niet echt veel PC tijd, want ze moet en zal bij mama op schoot en neemt dan vaak het toetsenbord in beslag! Daarnaast werk ik nog en help mijn opa ook nog! Ik kan dan vaak pas 's avonds echt geconcentreerd internetten ( en meestal ben ik dan ook al moe), en meestal hebben jullie dan al zoveel gekletst dat het voor mij geen beginnen aan meer is om te lezen! Ik vind het dan ook voor jullie ( en ook voor mij) erg vervelend om elke keer "in te springen" en jammer dat ik dan mssn wel belangrijke of leuke of verdrietige dingen van jullie daardoor missen moet!
    Ik heb een aantal dames van jullie op msn, en daar zal ik wss wel zo nu en dan eens mee beppen hoe het gaat etc!
    Ik had al even aan Parr gevraagd of er dit jaar weer aan kaartjes sturen gedaan werd met kerst! Ik doe hier (mits dit mag :D) gewoon aan mee net als vorig jaar!
    Sorry meiden.. ik vind jullie allen even lief :D..en mis jullie ook wel, maar als ik meeklets wil ik dat doen omdat ik ook alles lees en weet en helaas red ik dat niet!Het voelt voor mij wel een beetje alsof ik nu ook mijn zwangerschap etc afsluit omdat ik die mt jullie allemaal heb meegemaakt! Ik wens iedereen verder het allerbeste toe ..:D en de zwangere ladies een superfijne zwangerschap!

Knuffels aan iedereen!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hummelke, het behang is geplakt op een grote mdf plaat. Deze hebben we bevestigd op raggels en hem zo aan de muur bevestigd. Hierdoor heb je echt een schilderij effect die eruit steekt.
    Ow Ilse bijna lopen. Spannend ! Ik mis helaas ook wel eens dingen als ik aan het werk ben :(

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lindaa, jammer maar snap het wel.
    je bent iig altijd welkom om weer mee te komen schrijven :D
    Op de september hyves heb ik gister een lijstje gestart voor de kerstkaartjes.
    Knuff

7. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Kaatje fijn dat je het snapt! als ik mee klets wil ik dat wel voor 100%..
    Ik zal even op hyves kijken en natuurlijk wil ik gewoon hieraan meedoen!
    thnx dat ik altijd weer welkom ben ;) wie weet in de toekomst!

8. lindaa jammer maar begrijpelijk
    en zoals kaatje al zegt mag je altijd weer inspringen hoor
    knuff voor je kleine meisje

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedenavond. Gelukt voor mijn Sint kind. En ook 2 traphekjes in de aanbieding gekocht.

@Hummelke ja is idd fijn maar raar :(
    spannend eerste stapjes komen eraan 8)

@pupke kijkse!

@sannemart ik heb spinnen fobie (arachnaphobia) en die jongen vertelde mij dus watvoor andere reptielen etc hij had.. nou wat dacht je ervan brrrr o_O hihi
    Stoel ziet er leuk uit

@kaatje ziet er ook leuk uit!
    Wat leuk van jullie voor die vriend!

@lindaa je weet mijn antwoord al :D knuffs

Zag bij de Gamma en Karwei trouwens geen leuke behang voor op die ene muur in de babykamer :( iemand idee? ik ga ook van de week in het hobby winkels kijken. Is vaak wat duurder maar ik heb maar 1 muur van 305cm breed nodig.

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja ik spaar nog steeds! moet nog 4 kaarten dus ben nog wel ff bezig :p

11. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hoi!

Ik ben weer ontwaakt uit mijn heerlijke slaapje! Vannacht een bezig nachtje geweest, nog een te gaan nu....
    Femke had lekker uitgeslapen vanmorgen. Verder heeft ze weinig last van de vaccinatie.

@Kaatje, mooi geworden!

@Eva, oei niet fijn! Succes met je mannetje!

@Lindaa, ik snap je helemaal! Wie weet tot horens!

Verder allemaal een dikke knuffel, ik ga lekker op de bank hangen!
    xx

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr, lastig he behang.
    Wij hebben hier een dorp verderop een verfhal zitten. Verkopen behang tegen leuke prijsjes. Hebben ook een webshop, maar vind de foto's erg onduidelijk
    www.verfhal.nl

Als je groen op je muur wil heb ik nog 4 nieuwe rollen liggen van Levi zijn babykamer over.

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Haai heb ff snel bijgelezen, maar geen puf meer, we zijn net weer thuis en nu gaat mama lekker op de bank liggen en niks meer doen. Heel gezellig gehad bij mijn ouders, mijn zus kwam ook nog langs met kids.
    Julian niet zo goed gehumeurd, ook veel gejengeld onderweg, maar ook wel soms gelachen, dus ging oke.
    Nou ik spraakwaterval een beetje, tijd voor mezelf nu ;)

xxxx

(oeh! berichtje 9700 :) )

14. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Lindaa, snap je wle hoor meid. s6 verder.

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Wij zijn weer terug van een gezellig middagje :) Ik moet zeggen het is de laatste tijd veel gezelliger bij mijn smoeder en het lijkt alsof ze de dingen die we al die tijd tegen haar zeggen begint op te pikken :D Ze propt Kyano helemaal niet meer vol met eten, alhoewel dat ook moeilijk is, want als hij geen zin in iets heeft spuugt hij het gewoon uit :D en ze laat hem veel meer zijn gang gaan. Dat vind ik wel prettig. Dus lekker gezellig koffie gedronken en een stukje gewandeld en daarna spaghetti gegeten en toen naar huis.
    Kyano ligt lekker in dromenland.

Hummelke mijn vader verwacht dat hij in de loop van volgende week wel terecht kan. Ze zouden in elk geval contact opnemen.
    Wow goed van Ilse!

Sannemart lastig hè als ze maar op 1 slaapje zitten en je moet dan net in die tijd ergens heen.
    Bij Kyano is dat nu nog wel een beetje te sturen omdat hij ’s ochtends ook wel vroeger naar bed kan. En dan zou hij evt in de namiddag ook nog wel even slapen. Maar hij is dan ook nog wel gewend aan 2 slaapjes. Is eigenlijk pas net een week of zo over op 1.

Kaatje wow dat is mooi!
    Lief wat jullie voor die vriend gedaan hebben!

Stoeltje: Kyano heeft een eigen gemaakt stoeltje van eikenhout gekregen met hierin zijn naam uitgehouwen. Hij kan er nu nog niet zoveel mee want er zitten geen leuningen aan maar hij gebruikt het nu als loopwagen :D en over een tijdje kan hij er zelf op zitten.

Anno hè hè eindelijk dat 5.000ste berichtje ;)

Linda ah wat jammer. We gaan je wel missen maar ik begrijp het wel hoor! En via de msn dames zullen we wel blijven horen hoe het met jou en chelle gaat!
    Jij ook heel veel succes met alles!

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Nou aangezien er nu dan toch niemand meer is ;) ga ik maar hubbie vervelen :)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje, je kan hem beter verwennen ipv vervelen haha.
    Fijn dat je smoeder eindelijk begint te luisten. ook gelijk stukken beter voor de sfeer

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik wil niet 1 kleur maar een motief zeg maar. en de andere 3 muren zijn creme/wit.
    Zal de link ff bekijken 8)

19. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Jammer dat je ons gaat verlaten Linda. Ik kan het wel heel goed begrijpen. Misschien heb je straks meer tijd en kan je weer gezellig meekletsen.

20. hmmm annoman kijkt een saaie film dus anno verveelt zich

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina